IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : ZM frontpage vraagjes. Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-04-2011 12:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind je mening hartstikke insightful hoor


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2011 12:59 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik ook. Inhoudelijke feedback is altijd goed, of het nu positief of negatief is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 13:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Graag gedaan, jongens!


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-04-2011 13:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 april 2011 12:59 schreef Ralph het volgende:
Ik ook. Inhoudelijke feedback is altijd goed, of het nu positief of negatief is.


Is er een standaard doorlooptijd voor reviews van cd's? Zal wel per reviewer verschillen, maar het duurt soms best lang.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2011 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan idd gebeuren, reviewen vraagt best wat tijd. We krijgen ook steeds meer promo's binnen. We kunnen dan ook mensen erbij gebruiken! Dus wie twijfelt, probeer het eens ..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 15:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/interview/18702/Interview-met-Lesley-Ann-Poppe.html

Wat is de reden dat dit op ZM staat, precies? Waarom moeten wij een interview met een of andere plasitic Belgische spuithoer lezen die popmuziek maakt? Popmuziek die ook nog eens bijzonder slecht is? Waar echt werkelijk waar niets geils aan is, omdat het even plat en plastic als voornoemde spuithoer?

Ik hoop dat jullie een leuke zak geld hebben gekregen, want dit is echt onder de maat. Je zet jezelf goed te kijk zo, je lekker laten gebruiken voor de promotie van bagger omdat zij een 'metalverleden' heeft :')


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 15:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

OMG

ja, zakken geld hoor, en allemaal een lekkere pijpbeurt

de muziek vind ik persoonlijk ook triest, verschrikkelijk eigenlijk, maar waarom niet? Zijn we te true of zo? Volgens mij valt het bijzonder weinig voor dat een bekende persoon extreme metal luistert. Ken jij er veel?
Interview is er ook helemaal niet gekomen op vraag van haar omgeving of zo.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 15:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat interesseert het iemand ene flikker dat zo iemand metal luistert? Als ze er nou nog wat interessants over te vertellen had, had ik het begrepen, maar dit is echt kutzooi. Diepgang van 0,0; die dame en het interview.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 15:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

/mening

dat bloedverhaal blijkt hier mee ook bevestigd, hangt idd rond in de scene als metal legend

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-04-2011 15:39]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 15:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou, dat is het al bijna niet meer. En als jij er niets tegenin kan brengen, tsja.

De persoon boeit niet, wat ze te vertellen heeft boeit niet; waste of space.
quote:
Op 23 april 2011 15:38 schreef Hypnos het volgende:
dat bloedverhaal blijkt hier mee ook bevestigd, hangt idd rond in de scene als metal legend



Ja, iedereen vroeg zich al jaren af of dat waar was, bedankt dat je dat uitgezocht hebt, Bart :')

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-04-2011 15:42]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 15:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

graag gedaan


wat is wat niet meer?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat ik zei, is al bijna geen mening meer. Dit slaat gewoon echt nergens op, op objectieve gronden


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 15:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

welke objectieve gronden?
de aanleiding is misschien niet correct volgens jou, en de feiten zijn wellicht irrelevant voor jou

maar dat is 2xvoor jou


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 16:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 15:56 schreef Hypnos het volgende:
welke objectieve gronden?
de aanleiding is misschien niet correct volgens jou, en de feiten zijn wellicht irrelevant voor jou

maar dat is 2xvoor jou

:')

1) de persoon doet niets in de scene, dat is een feit en is eigenlijk al genoeg
2) de persoon heeft vroeger niets van belang gedaan in de scene, enigszins subjectief maar valt eigenlijk niet te ontkennen
3) de persoon heeft niets wat een interview waard is te vertellen over metal of de scene, zeker subjectief maar valt ook moeilijk te ontkennen. De gemiddelde user hier zegt interessantere dingen dan zij

Je had haar beter kunnen aanraden een accountje te maken, dat is zo ongeveer het niveau van aandacht wat ze verdient.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-04-2011 16:03]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

1e is nog voorgevallen en op zich geen reden toch, een bijdrage geven is ook subjectief. Als zij zich in de media opstelt als liefhebster dan kan dat een aanleiding zijn voor mensen om daar een perceptie op te hebben
2e is inderdaad subjectief.
3e kan inderdaad, misschien moeten we dat ook es doen, de gemiddelde user een interviewtje geven, geen slecht idee.
Maar het blijft subjectief wat je zegt. zeker wanneer is je mening van het tweede punt hier lees. Het gerucht gaat hier al lang de ronde dat LAP betrokken was hij een optreden waar de mannentoiletten vor bloed hingen tijdens een optreden.
Ik vond dat reden genoeg voor een intie


dat je het een opgespoten 0.0 nivo wijf vindt, daar kan ik inkomen, dat je het een slecht interview vindt ook. Maar het is wel een interview.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 16:14 schreef Hypnos het volgende:
1e is nog voorgevallen en op zich geen reden toch, een bijdrage geven is ook subjectief. Als zij zich in de media opstelt als liefhebster dan kan dat een aanleiding zijn voor mensen om daar een perceptie op te hebben

:') Ze doet niets in de scene, dat is een feit.

Ze zegt iets over de scene, ja. Als dat iets boeiend zou zijn was het interviewwaardig (dat was punt 3), maar dat is het niet.
quote:
2e is inderdaad subjectief.

Klein beetje maar hoor! Hoeveel mensen zouden die bands gekend hebben? 100?
quote:
3e kan inderdaad, misschien moeten we dat ook es doen, de gemiddelde user een interviewtje geven, geen slecht idee.

Stuk relevanter en leuker in ieder geval.
quote:
Maar het blijft subjectief wat je zegt.

Amper. En hoe je het ook wendt of keert heb je iemand aan het woord gelaten die niets in de scene doet en er vrijwel niets boeiends over te melden heeft.
quote:
zeker wanneer is je mening van het tweede punt hier lees. Het gerucht gaat hier al lang de ronde dat LAP betrokken was hij een optreden waar de mannentoiletten vor bloed hingen tijdens een optreden.
Ik vond dat reden genoeg voor een intie

Oh, dat incident wat zo belangrijk is geweest voor metal? Echt, waar heb je het over; hoogstens een smakelijke anekdote. Daarnaast gaat het interview voor 95% over andere dingen. Als dat nu nog interessant was is zo'n anekdote alleen maar mooi voor erbij. Maar ja, nu is het gewoon kut met peren.
quote:
dat je het een opgespoten 0.0 nivo wijf vindt, daar kan ik inkomen, dat je het een slecht interview vindt ook. Maar het is wel een interview.

Tsja, als er verder veel diepgaande interessante interviews waren is een stukje licht vermaak wel prima. Niet dat de andere interviews slecht zijn, maar het zijn er te weinig om dit soort frivoliteiten erbij te willen hebben.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, en ik geloof best dat ze meer niveau heeft. Maar dat heeft ze niet laten zien, vandaar de beledigingen


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 16:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 16:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh, en ik geloof best dat ze meer niveau heeft. Maar dat heeft ze niet laten zien, vandaar de beledigingen


ja is ook zo, is ene karikatuur natuurlijk


beweer je nu dat er teveel luchtig entertainment op de frontpage staat? Ik zie niet in wanneer dat nog is gebeurd

of zijn er te weinig interviews?

btw, ik heb de band nog gezien met Evoken dacht ik. niet mis toch

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-04-2011 16:32]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 16:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 16:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh, en ik geloof best dat ze meer niveau heeft. Maar dat heeft ze niet laten zien, vandaar de beledigingen
Wat bedoel je eigenlijk met 'scene'. En wat is er sowieso met je aan de hand? Heb je een ander dieet ofzo?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-04-2011 16:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik snap de reden voor dit interview ook niet eigenlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-04-2011 16:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

AG loopt hier ouderwets te zeurthorren. Heeft er wél voor gezorgd dat ik ook weer eens op de frontpage ben geweest. Het interview heeft inderdaad weinig om het lijf, maar dat heeft die foto in die badkuip ook.
[fapmodus aan]

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 23-04-2011 16:35]


Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2011 16:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gewoon, meest besproken persoon van vlaanderen die overal verspreid dat ze black metal fan is. Vond ik wel de moeite.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 16:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 16:28 schreef Hypnos het volgende:
ja is ook zo, is ene karikatuur natuurlijk


beweer je nu dat er teveel luchtig entertainment op de frontpage staat? Ik zie niet in wanneer dat nog is gebeurd

of zijn er te weinig interviews?

Te weinig interviews.
quote:
btw, ik heb de band nog gezien met Evoken dacht ik. niet mis toch

Zeg niet zoveel. Een keer een showtje kan ook meer netwerk dan kwaliteit zijn.
quote:
Op 23 april 2011 16:30 schreef bastianus het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met 'scene'. En wat is er sowieso met je aan de hand? Heb je een ander dieet ofzo?


Bart begon over scene.

En waar heb jij het over met wat er met me aan de hand is. Ik vind dit gewoon bizar, en ik leg uit waarom.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 16:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 16:34 schreef De Ulk het volgende:
AG loopt hier ouderwets te zeurthorren. Heeft er wél voor gezorgd dat ik ook weer eens op de frontpage ben geweest. Het interview heeft inderdaad weinig om het lijf, maar dat heeft die foto in die badkuip ook.
[fapmodus aan]

Niks zeurtorren. Bart wil uitleg en die krijgt hij
quote:
Op 23 april 2011 16:34 schreef Hypnos het volgende:
gewoon, meest besproken persoon van vlaanderen die overal verspreid dat ze black metal fan is. Vond ik wel de moeite.

Ja, en hebben mensen het erover dat ze iets met black metal doet?

Dit komt ook echt amper niet naar voren in je interview, trouwens, dat maakt het des te sneu. Je geeft nu best redelijke punten waarom het interessant zou kunnen zijn, maar ja, als je daar dan amper wat mee doet...


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 16:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 16:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Te weinig interviews.

Zeg niet zoveel. Een keer een showtje kan ook meer netwerk dan kwaliteit zijn.

Bart begon over scene.

En waar heb jij het over met wat er met me aan de hand is. Ik vind dit gewoon bizar, en ik leg uit waarom.
Ja ok. Maar je gaat overal ineens zo fel in. Maak je meer testosteron aan ofzo?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen