IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Darkspace Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 09-10-2006 2:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

wat mij betreft hoeft er geen vernieuwing in de muziek van darkspace, aangezien het echt perfect is! het is echt enorm krachtig om aan 1 stuk door een album van deze heren te beluisteren... een bijna cosmische ervaring, heerlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-10-2006 2:48]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-10-2006 4:14 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Wat Argh zei...



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2006 16:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 oktober 2006 2:25 schreef Argh het volgende:
wat mij betreft hoeft er geen vernieuwing in de muziek van darkspace, aangezien het echt perfect is! het is echt enorm krachtig om aan 1 stuk door een album van deze heren te beluisteren... een bijna cosmische ervaring, heerlijk


En dame!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2008 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht


----- Original Message -----
From: bart alfvoet
To: info@avantgardemusic.com
Sent: Sunday, April 06, 2008 6:47 PM
Subject: darkspace III


Do you still have darkspace III?

--------------------------------------------------------------------------------
From: info@avantgardemusic.com
To: bart.alfvoet@hotmail.com
Subject: Re: darkspace III
Date: Mon, 7 Apr 2008 08:53:33 +0200


it's not out at all !

----- Original Message -----
From: bart alfvoet
To: Info AvantgardeMusic
Sent: Monday, April 07, 2008 9:00 AM
Subject: RE: darkspace III



when will it come?


I am from the redaction of www.zwaremetalen.com

would like to buy it

--------------------------------------------------------------------------------
From: info@avantgardemusic.com
To: bart.alfvoet@hotmail.com
Subject: Re: darkspace III
Date: Mon, 7 Apr 2008 09:12:17 +0200


30.05

roberto mammarella
rob@avantgardemusic.com
Fax: +39 02700448253

----- Original Message -----
From: bart alfvoet
To: Info AvantgardeMusic
Sent: Monday, April 07, 2008 1:01 PM
Subject: RE: darkspace III


pre-order?

--------------------------------------------------------------------------------
From: info@avantgardemusic.com
To: bart.alfvoet@hotmail.com
Subject: Re: darkspace III
Date: Mon, 7 Apr 2008 13:33:36 +0200


10 days before that

roberto mammarella
rob@avantgardemusic.com
Fax: +39 02700448253


----- Original Message -----
From: bart alfvoet
To: Info AvantgardeMusic
Sent: Monday, April 07, 2008 2:41 PM
Subject: RE: darkspace III


can I get your IBAN and BIC please


from: roberto mammarella
rob@avantgardemusic.com
Fax: +39 02700448253

it's reallt too early, we dont even know the price !
please write me around 15.05




ik ben van de redaction


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-04-2008 20:34]


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-04-2008 20:57 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Er zijn samples te horen op myspace van het aankomende album, vind het opzich wel goed, zelfde stijl als de oudere nummers, vind de zang ook erg lekker, maar het geluid is stuk minder vol lijkt het, zal wel aan mijn boxen liggen.

www.myspace.com/darkcyberspace


Why doesn't my music get me all the chicks?


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2008 21:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nog minder vol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-04-2008 21:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hehe, klinkt goed maar dit komt zo in medley vorm natuurlijk lang niet tot zijn recht! het typerende aan darkspace vind ik juist het lange epische 'eindeloze ruimte gespace' waarbij je na een aantal minuten pas compleet tot in de oneindigheid in de muziek gezogen wordt en het als een soort noise drone door je hersenpan heenboort!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2008 21:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 21:14 schreef Argh het volgende:
hehe, klinkt goed maar dit komt zo in medley vorm natuurlijk lang niet tot zijn recht! het typerende aan darkspace vind ik juist het lange epische 'eindeloze ruimte gespace' waarbij je na een aantal minuten pas compleet tot in de oneindigheid in de muziek gezogen wordt en het als een soort noise drone door je hersenpan heenboort!

Precies, waarom staan die heren niet op Roadburn, verdomme.



Die samples smaken iig naar heel, heel veel meer...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 10-04-2008 23:30 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Klinkt veelbelovend, prima zang!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2008 23:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Tja, wel errug meer van hetzelfde als je het mij vraagt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2008 0:32 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Lijkt me raar, een Darkspace op Myspace.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-04-2008 1:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

altijd beter dan een darkroom in myroom


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-04-2008 8:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of een darkwing duck in my ass


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2008 9:21 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-06-2008 11:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nu met III maar eens de moeite genomen Darkspace te checken en het bevalt uitstekend! Lekker industrial zweverig sfeertje en mooie sfeer- en spanningsopbouw. Gaaf stuk halverwege 3.16 ook; razende drum, razende gitaar, krijsende gek, maar dan wel met hele trage keys en om de 4 tot 8 maten een los accent op de bekkens. Vooral die bekkenaanslagen houden het geheel lekker bij elkaar en geven het idee dat je niet alleen naar één razende ruizernij zit te luisteren.

Qua productie had 'ie wel wat vetter gemogen, maar dat is niet storend.

Nu eens I en II ook gaan luisteren, ben benieuwd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-06-2008 16:15 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

zit er veel ambient in III? ik vond dat in II soms toch een beetje te veel van het goede worden...


Why doesn't my music get me all the chicks?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-06-2008 16:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nee, volgens mij niet zoveel. Maar ja, ik ken I en II niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-06-2008 16:24 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Zal dan wel minder zijn, die ambient hebben ze niet nodig voor sfeeropbouw of iets dergelijks. doen ze al prima met hun muziek


Why doesn't my music get me all the chicks?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-06-2008 16:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Is III al uit dan? Gave band hoor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-06-2008 16:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

III is in ieder geval te "vinden" als je toevallig net achter een "vrachtwagen" loopt waar hij "uitvalt".


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 05-06-2008 16:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

halverwege 3.16?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-06-2008 16:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ongeveer Misschien iets na de helft.

Stuk (of aaneenschakeling van soortgelijke stukken) is nogal lang trouwens, hehe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-06-2008 17:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hmmm. Ik begin me wel een beetje af te vragen wat III toevoegt als je I en II al hebt. Ik vind zelf een dikke drie uur van deze muziek wat teveel van het goede. Dan zijn I en II toch nét even iets "herkenbaarder".

Die twee mp3'tjes van vòòr het I-album op de website (http://www.darkcyberspace.com) zijn trouwens ook niet te versmaden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 16-07-2008 13:47 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Ken I en II niet dus geen mening daarover. III bevalt prima. Zware industrial-achtige black/dark metal met spacy keyboardriedeltjes en geluidjes. Dit album doet mij toch enigszins denken aan het werk van Limbonic Art (met name bij de snelle gedeelten). Duister sfeertje.
Nummer Dark 3.17 bijvoorbeeld. Rustig begin met logge repeterende riffs dat uiteindelijk leidt tot een geluidsuitbarsting. Erg gaaf. Het ambientgehalte is vind ik vrij laag al zijn er aardig wat rustige passages in de toch al niet korte nummers. Vette productie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-07-2008 22:47 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Ja man, luisteren, luisteren


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen