IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Darkspace Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 24-12-2010 20:31 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik heb het weleens live gezien op Waking The Dead in de Goudvishal, ik meen in 2005 (als dat zo is, is het op de dag af overigens precies vijf jaar terug ). Ik vond het toen op een bepaalde manier wel gaaf, maar het ging me na een half uurtje wel vervelen. Ik heb daarnaast I en II gehad, maar nee, mijn ding is het nooit echt geweest, hoewel ik het wel waardeer voor wat het is.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-12-2010 10:30 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2010 18:29 schreef Den_Bockereyder het volgende:
vincent, darkspace -1 komt er snel aan...


Ah nice


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-05-2012 22:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-05-2012 7:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-05-2012 9:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Daar mis je niet veel aan hoor, live.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-05-2012 15:15 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2012 9:09 schreef M. het volgende:
Daar mis je niet veel aan hoor, live.


Inderdaad, die show op Roadburn was echt bedroevend slecht.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-05-2012 17:52 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ow, echt ? dat is wel zonde


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-05-2012 20:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, niet goed. Zoals zo vaak met dit soort dingen. Don't believe the hype.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-05-2012 20:47 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2012 15:15 schreef Brent_ het volgende:

Inderdaad, die show op Roadburn was echt bedroevend slecht.

Slecht zou ik het niet willen noemen (hoewel, het geluid stond nogal zacht en de drumcomputer in verhouding weer te hard), maar wel eentonig. Ze maken mooie muziek, maar een set van tachtig minuten met ook nog eens voortdurend hetzelfde licht/podiumbeeld is een beetje too much from the good...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-05-2012 20:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

juist met dit soort muziek zijn de verschillen in tonen en geluiden erg klein. MAW je hoort al snel een ruis en verder niks. Erg zonde, wil het toch een keer meemaken, het kan zo mooi zijn...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 06-05-2012 10:14 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Volgens mij moet je in een trance raken, en na 80 minuten live Darkspace, verbaasd opkijken, hm afgelopen?

En nee dat lukt niet in gezellige setting van bier drinken en kletsen.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-05-2012 10:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Mee eens, maar voornoemde eentonigheid is volgens mij niet de juiste manier om in een trance te geraken. Hooguit om verveeld door te raken c.q. in slaap te vallen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-05-2012 23:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb ze in Tsjechië gezien, s'nachts op een open veld keihard! Ik vond het wel wat hebben, maar op album kan ik er moeilijk naar luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-09-2012 1:54 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

god wat is darkspace III goed zeg


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-09-2012 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geniale band, was ook een aparte belevenis live op Hellfest dit jaar.

En ivm de platen: I en III zijn super en vind ik aan elkaar gewaagd, II vind ik net een tikkeltje minder.


Faustian Spirit of the Earth


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-06-2014 10:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Komt een nieuw album aan. Niet "IV" of "IIII", maar "III I". Geen idee waarom.
Persoonlijk zit ik hier niet heel hard op te wachten. Met het uitkomen van "III" had ik het eigenlijk wel gehoord. En ik moet zeggen dat de vorige vier releases hier al jaren geen speeltijd meer hebben gezien; maar volgens mij lurken/posten hier mensen die wel fan zijn.

http://www.avantgardemusic.com/


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-06-2014 18:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik kijk hier wel naar uit ja. III was misschien wel de beste Darkspace plaat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-06-2014 19:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Er is natuurlijk wel zes jaar overheengegaan. Wellicht dat het iets anders klinkt. Dat zou't interessant maken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-06-2014 15:43 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ben benieuwd wat het gaat worden


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-06-2014 16:23 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Ik ga het ook zeker checken! Beetje een kvelgeest-gevoel wel, want als ik de vorige platen opleg, is het telkens een blij wederhoren, maar dat teruggrijpen gebeurt wel niet vaak...


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 27-06-2014 9:46 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

De laatste Paysage d'Hiver was al een voorproefje. Hoop ik...


Hafgufa


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-06-2014 11:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmm hier ben ik wel benieuwd naar ! III I is een beetje vreemd.. maar ach... -I kan natuurlijk ook niet


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-07-2014 15:10 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 9:46 schreef Ravnajuv het volgende:
De laatste Paysage d'Hiver was al een voorproefje. Hoop ik...


Ik vond de laatste Paysage d'Hiver vanuit dat oogpunt ook enerzijds goed, anderzijds minder. Het was toch wel het album met de meeste Darkspace invloeden en daarmee ook weer eentje welke niet volledig Paysage d'Hiver aanvoelde. Echter, losstaand daarvan was is het muzikaal gezien uitstekend inderdaad


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 07-07-2014 16:46 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 15:10 schreef Mythics het volgende:
Ik vond de laatste Paysage d'Hiver vanuit dat oogpunt ook enerzijds goed, anderzijds minder. Het was toch wel het album met de meeste Darkspace invloeden en daarmee ook weer eentje welke niet volledig Paysage d'Hiver aanvoelde. Echter, losstaand daarvan was is het muzikaal gezien uitstekend inderdaad

Volmondig mee eens.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2014 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen