IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Niet iedereen betaalt belastingen! Vorige pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-01-2005 19:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 15:42 schreef Jenje het volgende:
Wie is er hier beetje goed met belastingen?

Zo zo, moet je je trustfunds doorsluizen naar je put-opties op Mauritius?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 19:58 schreef M. het volgende:
Zo zo, moet je je trustfunds doorsluizen naar je put-opties op Mauritius?
zoiets ja


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 20:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 19:58 schreef M. het volgende:
Zo zo, moet je je trustfunds doorsluizen naar je put-opties op Mauritius?


Puts? Verwacht je een beurs malaise?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-01-2005 20:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:07 schreef Chelman het volgende:
Puts? Verwacht je een beurs malaise?

Ik mag toch hopen van niet, net een beleggingshypotheek aangejoopt...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 20:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:10 schreef M. het volgende:
Ik mag toch hopen van niet, net een beleggingshypotheek aangejoopt...


Oh maar dat maakt niet uit. Over de gehele looptijd maak je een eventuele aanloop verlies toch altijd goed. Over 30 jaar bezien gaat de beurs ALTIJD omhoog. Het enige wat dat in de weg kan zitten is WOIII of zo.

Ik ga binnenkort serieuze ontwerpen laten tekenen voor mijn badkamer en keuken en de verbouwing voorbereiden. (binnenhuisarchitecten in je vriendenkring heerschen)

...en het ziet er naar uit dat ik dit huis over enkele maanden, zoals oorspronkelijk de bedoeling was, met twee inkomens ga financieren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-01-2005 20:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:15 schreef Chelman het volgende:
Oh maar dat maakt niet uit. Over de gehele looptijd maak je een eventuele aanloop verlies toch altijd goed. Over 30 jaar bezien gaat de beurs ALTIJD omhoog. Het enige wat dat in de weg kan zitten is WOIII of zo.

Ik ga binnenkort serieuze ontwerpen laten tekenen voor mijn badkamer en keuken en de verbouwing voorbereiden. (binnenhuisarchitecten in je vriendenkring heerschen)

...en het ziet er naar uit dat ik dit huis over enkele maanden, zoals oorspronkelijk de bedoeling was, met twee inkomens ga financieren.

Vette shit.... ik zal je te zijner tijd wel feliciteren .

Nog drie weken op dit studentenkamertje, pffff, en dan zet ik ook mijn eerste stap in de grotemensenwereld .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-01-2005 20:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ga je 2 banen tegelijk doen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 20:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

2 banen is niet voordelig ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 20:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:16 schreef M. het volgende:
Vette shit.... ik zal je te zijner tijd wel feliciteren .



Ik ga na de verbouwing een nieuwe housewarming geven.

quote:

Nog drie weken op dit studentenkamertje, pffff, en dan zet ik ook mijn eerste stap in de grotemensenwereld .

Succes!

quote:
Op 17 januari 2005 20:20 schreef Jenje het volgende:
2 banen is niet voordelig ..


Ik heb er 3


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Betaal je je dan nniet helemaal blauw aan belasting?


Oh nee .. wacht .. allochtoon ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:30 schreef Jenje het volgende:
Betaal je je dan nniet helemaal blauw aan belasting?


Oh nee .. wacht .. allochtoon ..


2 daarvan zijn echter geen banen in loondienst maar ondernemingen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aha .. en dan krijg je niet dat opstapel effect met belastingen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:34 schreef Jenje het volgende:
Aha .. en dan krijg je niet dat opstapel effect met belastingen?


Als je meerdere banen in loondienst hebt heb je last van het feit dat er vaak ten onrechte te veel ingehouden wrodt...maar je krijgt het terug. Ik zit daar echter niet in loondienst, de inkomsten bestaan uit dividenden (behalve dat we voorlopig 100% van de winst investeren)....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. dus het is een fabel dat al;s je 2 banen hebt dat j over de tweede een hoger belasting tarief betaalt?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 20:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:41 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. dus het is een fabel dat al;s je 2 banen hebt dat j over de tweede een hoger belasting tarief betaalt?


Ja.

Het kan echter zijn dat je gedurende het jaar te veel betaalt wat je pas later terug kan krijgen.

Waar jij wellicht op doelt is dat je volgens mij maar eenmalig heffingskorting (of arbeidskorting) krijgt (bij een werkgever dus). Dit betekent dat je tweede baantje als het ware zwaarder belast is. Op het totaal van je inkomen maakt het toch niet uit aangezien de heffingskorting toch niet proportioneel is maar een vast bedrag.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ok .. nha ja .. heb toch liever 1 goede baan dan 2 crappy ones ...

Nu eerst die ene goede




Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-01-2005 21:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 20:48 schreef Chelman het volgende:
Ja.

Het kan echter zijn dat je gedurende het jaar te veel betaalt wat je pas later terug kan krijgen.

Waar jij wellicht op doelt is dat je volgens mij maar eenmalig heffingskorting (of arbeidskorting) krijgt (bij een werkgever dus). Dit betekent dat je tweede baantje als het ware zwaarder belast is. Op het totaal van je inkomen maakt het toch niet uit aangezien de heffingskorting toch niet proportioneel is maar een vast bedrag.


hmm, dat wist ik ook nog niet...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen