IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : al-Qaeda en kernbommen Vorige pagina | Volgende pagina
kinglei
Usericon van kinglei
Posted 22-03-2004 12:44 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 12:41 schreef windkracht10 het volgende:
Ah, als je zwak bent mischien wel.
Hiroshima kent ook overlevers hoor.


Die waren op dat moment zeker ergens op vakantie.
Kofferbommen nu zijn net zo zwaar als de bom op hiroshima ( zijn ook lichtere ) en hier hebben ze 50 jaar na dato nog gevolgen


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 22-03-2004 12:44 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 22 maart 2004 12:41 schreef Jenje het volgende:
Zekers zal amerika terugslaan, maar nuken levert erg vele onschuldige slachtoffers op en dat zal de rest van de wereled de vs niet in dank afnemen en dat weet de vs.

ik denk dat als vs genuked word dat ze dan een aantal landen waar aq vandana komt inneemt (en de olie ook ...)
Dat zou kunnen,maar de VS kennende weet ik het nog niet zo.
Ik denk niet dat ze het licht op zullen nemen,maar ik denk ook dat het meer bluf is van EL Q op dit moment,we zullen zien.


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2004 13:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Al Kwakmaar gaat echt geen nuke gebruiken, dan weten ze dat ze elk leger van de wereld achter zich aan krijgen, ZO dom zijn ze nu ook weer niet.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-03-2004 13:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 12:37 schreef Pandora het volgende:
Ooit gehoord van straling, halfwaardetijd en verspreiding?

In elk geval snap ik niet waarom mensen zich er druk over maken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het feit dat amerika kernwapens bezit enger dan het feit dat al-qaeda ze bezit.

Ehm... dat zijn een groep religieuze extremisten, acht jij het dan niet waarschijnlijker dat zij zo'n wapen gebruiken dan dat Amerika dat doet? Daarnaast is Amerika een land en dus kwetsbaarder als ze zomaar ergens een atoombom op zouden gooien. In het geval van al-qaeda kun je niet zomaar een atoombom teruggooien gezien er nu eenmaal geen al-qaedaland is.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-03-2004 13:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 12:26 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
..leuke quote uit C&C Red Alert


denk je nou echt dat NL een main target van die klootzakken is?




Er is een hele toffe vent in België van de Europese Liga die dat anders wel beweerde afgelopen weekend

edit
Let wel, één van de hoofddoelen.. al was zijn betoog alles behalve duidelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-03-2004 13:14]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 22-03-2004 13:15 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:11 schreef FireFox het volgende:
Ehm... dat zijn een groep religieuze extremisten, acht jij het dan niet waarschijnlijker dat zij zo'n wapen gebruiken dan dat Amerika dat doet? Daarnaast is Amerika een land en dus kwetsbaarder als ze zomaar ergens een atoombom op zouden gooien. In het geval van al-qaeda kun je niet zomaar een atoombom teruggooien gezien er nu eenmaal geen al-qaedaland is.

Ik denk dat de mensen die het bangst zijn het eerste naar wapens grijpen. En dat zijn de amerikanen. En niet tegen al-qaeda dan maar tegen noord-korea. En dat omdat ze bang zijn voor de noord-koreaanse staatsvorm. Van noord-korea kan ik begrijpen dat ze kernwapens willen en proberen te bouwen, want als de VS zo tegen je is als de VS tegen n-k zijn dan zou ik me ook wel willen kunnen verdedigen.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 22-03-2004 13:16 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:13 schreef FireFox het volgende:
Er is een hele toffe vent in België van de Europese Liga die dat anders wel beweerde afgelopen weekend

edit
Let wel, één van de hoofddoelen.. al was zijn betoog alles behalve duidelijk.

Ah, die...


Uit liefde voor ZM.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-03-2004 13:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

waren dat die lui van al-Qaeda die het hadden over de wind des doods in de vs?
lijkt me dan dat ze daar het eerst een kernbom neer keilen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2004 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:16 schreef Orion het volgende:
waren dat die lui van al-Qaeda die het hadden over de wind des doods in de vs?
lijkt me dan dat ze daar het eerst een kernbom neer keilen
Jep ...

@pandora, VS gaat echt geen nukes op korea gebruiken, dan krijgen ze rusland en heel axie opneiuw tegen ze en dan gaat er een oorlog uit breken ... dom dus.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 13:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 12:19 schreef kinglei het volgende:
Op de vraag of al-Qaeda over kernwapens beschikt lachte Al-Zawahiri, volgens Mir: ,,Als je 30 miljoen Amerikaanse dollars hebt en naar de zwarte markt in Centraal-Azië gaat, contact zoekt met welke ontevreden Sovjet-wetenschapper dan ook, dan zijn er tientallen handige kofferbommen beschikbaar.''



als hij dat letterlijk zo heeft gezegd is het nog maar de vraag of ze echt kernbommen hebben of dat het gewoon een handige zin is die zeer suggestief is.

ik betwijfel of ze een "echte" kernbom hebben en wel kunnen laten afgaan. wel is een "vuile " bom realistisch.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-03-2004 13:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

het is volgens mij allemaal praat om de westerse landen bang te maken.
denk trouwens dat de kans klein is dat al-Qaeda echt kernwapens gaat gebruiken, als ze dat echt zouden doen hebben ze volgens mij alle legers van de wereld achter hun aan.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 13:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik schrik hier niet van, hoewel ik me nou niet echt een zwarte markt voor kernbommen voor kan stellen. Maar iedere idioot met een brok uranium en veel geld kan zo'n ding maken.
Edit, zelfs ik weet al hoe je een kernbom moet maken.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-03-2004 13:24]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 13:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het volgende nieuwsbericht zal de wereldvrede ook niet dichterbij brengen:
(met dank aan de overarrogante Israeli die werkelijk geen klap geven om algehele stabiliteit in de regio)



De moordaanslag die Israël vanochtend pleegde op de halfblinde en verlamde Hamas-leider sjeik Ahmed Yassin is in verscheidene landen veroordeeld. De Britse minister van Buitenlandse Zaken Jack Straw noemde de aanslag "onacceptabel en niet te rechtvaardigen". De Franse minister van Buitenlandse Zaken, Dominique de Villepin, ziet in de aanslag een terugslag in het vredesproces. Zijn Duitse collega Joschka Fischer uitte zijn diepe bezorgdheid. ''Alles moet worden gedaan om verdere escalatie te voorkomen.'' De EU-gezant voor het buitenland, Javier Solana, noemde de gewelddadige dood van Yassin "heel, heel slecht nieuws voor het vredesproces in het Midden-Oosten.''

Het Israëlische leger doodde de oprichter en geestelijk leider van de Hamas-beweging vanochtend. Helikopters vuurden raketten af op Yassin in zijn rolstoel toen hij een moskee verliet. Behalve Yassin vonden acht anderen de dood, onder wie zijn drie lijfwachten. De Israëlische onderminister van Defensie, Zeev Boim, zei vanochtend dat sjeik Yassin zijn dood heeft verdiend "vanwege al de terroristische aanslagen die door Hamas zijn gepleegd."

Israël heeft voor het hele land de hoogste staat van paraatheid voor het leger en de politie afgekondigd. De grens met de Westoever en Gaza is door Israël afgesloten.

Arafat
Enkele uren na de dood van de sjeik is in Gaza-stad zijn begrafenis begonnen. Tienduizenden Palestijnen begeleiden de stoet. De Palestijnse president Yasser Arafat heeft de dodelijke aanslag op Yassin veroordeeld. In een verklaring sprak hij zijn afkeuring uit over "het misdrijf van de moord op de held-martelaar Ahmed Yassin.'' De Palestijnse premier Qurei noemde de Israëlische actie "gevaarlijk en krankzinnig". De deuren zijn volgens hem nu geopend naar ''totale chaos.''

De gewapende tak van Hamas heeft inmiddels gezegd honderden Israëliërs uit wraak te zullen doden. De militante beweging kondigde aan dat moslimbewegingen over de hele wereld hun krachten zullen bundelen om de moord op sjeik Yassin te wreken. Daarbij wordt ook de VS genoemd als mogelijk doelwit



Sjeik Yassin

De aan een rolstoel gekluisterde, bijna dove en halfblinde sjeik was een van de meest bekende symbolen van het gewelddadige Palestijnse verzet tegen de Israëlische bezetting. Verlamd raakte hij op 12-jarige leeftijd bij een partijtje voetbal in het vluchtelingenkamp Shati. Na het uitbreken van de eerste intifada in 1987 richtte hij de Islamitische Verzetsbeweging op. Zijn uiteindelijke doel was de ondergang van de joodse staat. Hamas kent een politieke vleugel en een militaire tak, de Izz al-Din al-Qassam Brigade, die verantwoordelijk is voor veel zelfmoordaanslagen.

-
Het tv-programma Netwerk bezocht de Sjeik in juni 2003 op de Gaza-strook en sprak Yassin en politiek leider (nu zijn beoogde opvolger) Abdel Aziz Rantisi.





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2004 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als de al qaeda overmoedig wordt over hun onaantastbaarheid (niemand weet waar ze zitten wie ze zijn) kunnen ze best eens een koffertje in amerika dumpen ...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-03-2004 13:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:15 schreef Pandora het volgende:
Ik denk dat de mensen die het bangst zijn het eerste naar wapens grijpen. En dat zijn de amerikanen. En niet tegen al-qaeda dan maar tegen noord-korea. En dat omdat ze bang zijn voor de noord-koreaanse staatsvorm. Van noord-korea kan ik begrijpen dat ze kernwapens willen en proberen te bouwen, want als de VS zo tegen je is als de VS tegen n-k zijn dan zou ik me ook wel willen kunnen verdedigen.

De VS zal zich altijd op politiek vlak moeten verantwoorden voor hun acties, een groepering als al-qaeda hoeft dat niet tegen de rest van de wereld. Die leggen alleen verantwoording af tegen Allah...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 13:27 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2004 12:34 schreef windkracht10 het volgende:
Banneet junge.
Alles zal plat liggen in een straal van 10 km. Wij zullen hooguit mooie kleuren aan de horizon zien.
De huidige waterstof bommen zijn 1000 maal sterker dan little boy die op Hiroshima viel. En zelfs bij een bom als die in Hiroshima zouden we hier nog een drukgolf voelen en veel fall-out hebben.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 13:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

@attila, kan dat niet in een nieuw topic, lijkt me wel handig.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2004 13:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Het Israëlische leger doodde de oprichter en geestelijk leider van de Hamas-beweging vanochtend. Helikopters vuurden raketten af op Yassin in zijn rolstoel toen hij een moskee verliet.
ROFL!!! Ik heb er 400 Euri voor over om de beelden te mogen kopen die zijn gemaakt door de guncamera van die Apache!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-03-2004 13:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:27 schreef arrebar het volgende:
De huidige waterstof bommen zijn 1000 maal sterker dan little boy die op Hiroshima viel. En zelfs bij een bom als die in Hiroshima zouden we hier nog een drukgolf voelen en veel fall-out hebben.


waar ga je dan vanuit waar hij valt?

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-03-2004 13:28]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 13:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2004 13:28 schreef Orion het volgende:
waar ga je dan vanuit waar hij valt?
Londen, daar ging het over.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-03-2004 13:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 maart 2004 13:24 schreef arrebar het volgende:
Ik schrik hier niet van, hoewel ik me nou niet echt een zwarte markt voor kernbommen voor kan stellen.
De Sovjet-Unie heeft tijdens de koude oorlog een vijftig-tal atoombom-koffers gemaakt. Na de val van de Unie zijn er daar welgeteld 2 van teruggevonden, wat dus betekent dat er nog bijna vijftig van die koffers (met een kracht die inderdaad ergens gelijk aan de bom op Hiroshima is) zich 'ergens' op deze wereld bevinden. Je maakt mij niet wijs dat daar niet flink in gehandeld is of wordt.

quote:
Maar iedere idioot met een brok uranium en veel geld kan zo'n ding maken.
Edit, zelfs ik weet al hoe je een kernbom moet maken.
The Anarchists Cookbook!


I'm not being rude. You're just insignificant.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 13:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2004 13:28 schreef Greycloak het volgende:
ROFL!!! Ik heb er 400 Euri voor over om de beelden te mogen kopen die zijn gemaakt door de guncamera van die Apache!
Ik heb er 200 euri voor over om de restanten van zijn rolstoel te krijgen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 22-03-2004 13:30 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:29 schreef arrebar het volgende:
Londen, daar ging het over.

Lijkt me wel wat sterk voor een bom in kofferformaat.


Uit liefde voor ZM.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2004 13:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:30 schreef arrebar het volgende:
Ik heb er 200 euri voor over om de restanten van zijn rolstoel te krijgen.
ROTFLMAO!!!

*heeft het nu echt niet meer*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 13:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:28 schreef arrebar het volgende:
@attila, kan dat niet in een nieuw topic, lijkt me wel handig.


okee.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen