IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : MSN of ICQ? Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 17:38 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Moet je nou weer bijdehand komen doen?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 17:40 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Tuurlijk. Ik kan m'n ware aard toch niet verloochenen he. Ik zit in het Trillian/GAIM-promotieteam.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 17:41 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:40 schreef Lies het volgende:
Tuurlijk. Ik kan m'n ware aard toch niet verloochenen he. Ik zit in het Trillian/GAIM-promotieteam.


Poe poe, ik je dan toch nog niet echt veel zien promoten moet ik zeggen.

MSN!!!
Zo...


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-07-2003 17:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:41 schreef No Nonsense het volgende:
MSN!!!
ICQ!!!















Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 17:44 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik ben subtiel, jij niet, daar zit 'm het verschil.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 17:46 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:44 schreef Lies het volgende:
Ik ben subtiel, jij niet, daar zit 'm het verschil.



Ik dacht al, waarom duurt het nou zolang voordat ze reply geeft.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 17:48 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:46 schreef No Nonsense het volgende:
Ik dacht al, waarom duurt het nou zolang voordat ze reply geeft.

Ja zeg, tussen het posten en link-zoeken door zit ik ook nog eens m'n teennagels te lakken...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 17:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:48 schreef Lies het volgende:
Ja zeg, tussen het posten en link-zoeken door zit ik ook nog eens m'n teennagels te lakken...



Jij bent er zo een!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 17:51 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:49 schreef No Nonsense het volgende:

Jij bent er zo een!

Ik heb nicotinetenen, ja, ik geef het toe. Pestkop die je bent!

If Trillian's billion possibilities can't tempt you, GAIM is always game.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 17:54 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:51 schreef Lies het volgende:
Ik heb nicotinetenen, ja, ik geef het toe. Pestkop die je bent!

If Trillian's billion possibilities can't tempt you, GAIM is always game.


WTF! Wat zijn nicotine tenen nou weer?

...shit, 't gaat zoals ik dat wil...

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 01-07-2003 17:55]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 17:58 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 17:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

De nagels van mijn dikke tenen hebben een grauwe kleur en een schelptextuur. Ik vind het wreedaardig vies, dus klieder ik er om de zoveel tijd nog 'ns een extra laag verf op. Dat houdt de nachtmerries namelijk net binnen de perken.

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 01-07-2003 18:00]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 18:01 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:59 schreef Lies het volgende:
De nagels van mijn dikke tenen hebben een grauwe kleur en een schelptextuur. Ik vind het wreedaardig vies, dus klieder ik er om de zoveel tijd nog 'ns een extra laag verf op. Dat houdt de nachtmerries namelijk net binnen de perken.

Waar maak je je toch druk om zeg.

Welke kleur trouwens?

quote:
Als ik op je linkie klik, kom ik simpelweg hier uit: http://shopping.msn.com/

Ja klopt, 't ging niet helemaal zoals oorspronkelijk de bedoeling was.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 18:05 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Donkerrood, op 't zwarte af.
En ik maak me toch lekker druk om wat ik wil, nah.

En voor ik het vergeet:


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-07-2003 18:08 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 18:05 schreef Lies het volgende:
Donkerrood, op 't zwarte af.
En ik maak me toch lekker druk om wat ik wil, nah.

En voor ik het vergeet:


Hmmm, je eigenwijsheid siert je.



The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 18:10 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Dank je

En hoewel het niet de grootte is die telt...



[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2003 18:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:28 schreef karnivoor het volgende:
93391162, laatst weer opnieuw gedownload en wist gelijk weer waarom ik het nooit meer gebruikte... onhandig, sloom, onoverzichtelijk en lelijk.


ofwel, wat een onzin lul je!
het is niet sloom/onhanding en onoverzichtelijk.

Het is juist beter, je kan berichten sturen als mensen niet online zijn, het werkt tenminste altijd, server is nooit plat zoals bij msn wel is gebeurd en er zitten niet zoveel vervelende mensen op, kleine kinderen e.d.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 18:11 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 18:10 schreef 0Tolerence het volgende:
er zitten niet zoveel vervelende mensen op, kleine kinderen e.d.

Ik vrees dat dat ook onzin is. Het kan in the olden days wel zo geweest zijn, maar nu... De koters nemen de wereld over.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-07-2003 18:13 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 1 juli 2003 18:10 schreef 0Tolerence het volgende:
ofwel, wat een onzin lul je!
het is niet sloom/onhanding en onoverzichtelijk.

Het is juist beter, je kan berichten sturen als mensen niet online zijn, het werkt tenminste altijd, server is nooit plat zoals bij msn wel is gebeurd en er zitten niet zoveel vervelende mensen op, kleine kinderen e.d.


Je bedoelt dat je een sukkel bent, niks over deze zaken weet, je bek moet houden en moet opkankeren?

Kindertjes zoals jij zijn inderdaad irritant, kanker op van dit forum en leer engels.


Dit slaat nergens op.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-07-2003 18:21 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

ICQ is veel uitgebreider dan MSN. En daarom komt het wat intimiderender over. Als je er echter aan gewend ben is er de keuze tussen:

MSN: je kan zien dat iemand een bericht typt.
ICQ: je kan langere berichten sturen + offline messages.

Ofwel: gewoon Trillian nemen en verder niet zarken.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2003 19:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 18:13 schreef mörke het volgende:
Je bedoelt dat je een sukkel bent, niks over deze zaken weet, je bek moet houden en moet opkankeren?

Kindertjes zoals jij zijn inderdaad irritant, kanker op van dit forum en leer engels.


morke, ga eens een keer naar de begrafenis in die plaats waar je woont en begraaf jezelf eens.


"This one is older than shit, heavier than time!"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-07-2003 19:20 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kom op jongens we gaan ruzie maken om een chatprogramma.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2003 19:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 19:20 schreef wladimir het volgende:
Kom op jongens we gaan ruzie maken om een chatprogramma.


je kan jezelf beter afvragen waarom morke zichzelf steeds als een randdebiel neerzet op dit forum met van die achtelijk reacties.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-07-2003 19:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 juli 2003 19:21 schreef 0Tolerence het volgende:
je kan jezelf beter afvragen waarom morke zichzelf steeds als een randdebiel neerzet op dit forum met van die achtelijk reacties.


Wladimir vroeg zich helemaal niks af hoor...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2003 19:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juli 2003 17:32 schreef Lies het volgende:
Moet je ICQ zelf ook niet gebruiken he!


heb ik gezegd dat ik het na die herinnering weer gebruikt heb?


Je moeder.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen