IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : MSN of ICQ? Vorige pagina | Volgende pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 08-12-2001 0:03 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Ik heb MSN en ICQ, maar zit elke dag op beide, maar meer op ICQ, omdat het gewoon heerscht!
ICQ: 65640104
MSN: school_tool@hotmail.com

(gek adres kweet, vraag er maar naar als je me toevoegd )


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-12-2001 12:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Beide wel handig:

MSN: horror12@hotmail.com
ICQ: 99633963 (of het icoontje!)


Ik, Wil Schuurman


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-12-2001 1:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

msn stoat wel in mien profiel
(heuj snagger trouwens, kom weer es op irc!)


Life doesn't get much better than this!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-12-2001 10:29 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Beiden dus... Gisteren deed MSN geen zak, geen enkel bericht kwam bij me aan, dus toen was het zeer handig dat we beiden ook ICQ hadden...


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 11-12-2001 10:45 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

MSN is steeds kloteriger aan het worden. Je kan geen bestanden meer ontvangen van iedereen die MessengerXP heeft als je een eerdere versie heb. Zeker weer zo'n truc van Micro$oft om meer WindowsXP te verkopen. Ik wil die zooi niet.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Zash
Usericon van Zash
Posted 17-12-2001 10:28 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

MSN natuurlijk, overzichtelijker, kleiner, makkelijker en meteen toegang tot je mail.
So ICQ
Zash


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-12-2001 15:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

icq heb je ook meteen toegang to mail eheh.
Plus dat icq wel werkt en er geen 14 jarige kleuters je lastig vallen


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-12-2001 20:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:15 schreef 0Tolerence het volgende:
icq heb je ook meteen toegang to mail eheh.
Plus dat icq wel werkt en er geen 14 jarige kleuters je lastig vallen


Nee, maar wel "hete Russische modellen" de hele tijd... "I'm going on VID right now, come and see me". En via White pages word ik ook vaak zat "gevonden" door van die KoRn tutjes en zo... Al zul je vast ergens uit kunnen schakelen dat white pages jou als resultaat geeft bij potentiele zoekacties...


Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 18-12-2001 0:20 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

Ik zit op beide, maar ICQ [82230198] heb ik zelden aanstaan.
MSN => darkmutation@hotmail.com


so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 14:04 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

het is heel simpel :

ICQ werkt gewoon 100x beter als MSN, fijner beter en stabieler, meer opties enz enz.

MSN is nu eenmaal de nummer 1.. sjah, waarom? Omdat het van Microsoft is, en dus zitten daar de meeste mensen op..

Zelfde als windows/linux

linux werkt 100x beter, stabieler, fijner, meer opties
toch gebruikt iedereen windows.. waarom? sjah, microsoft..


icq heb ik dus verwijderd, te weinig aanhang, en degene die ik in de lijst had, zat ook op msn..

dus vandaar.. jaja.. msn..

MSN : blablabla890@hotmail.com


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 14:08 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

ohja.. msn kun je overal gebruiken met zelfde lijst/instellingen..

EN.. hehehehehe configureerbaar voor zelfde poort als HTML, dus kunnen ze hem niet blocken..

op mijn tijdelijke werk wel een zorg zeg.. is namelijk op een school, en leerlingen willen nu eenmaal graag msn-nen kennelijk


God hates us all ! God hates us all !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 14:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 20:41 schreef TNightmare het volgende:
Nee, maar wel "hete Russische modellen" de hele tijd... "I'm going on VID right now, come and see me". En via White pages word ik ook vaak zat "gevonden" door van die KoRn tutjes en zo... Al zul je vast ergens uit kunnen schakelen dat white pages jou als resultaat geeft bij potentiele zoekacties...

Dat kan je dus uitschakelen. Ik heb voor installatie gezegd dat ik nergens vindbaar ben!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 14:40 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

uitschakelen :
ms-dos prompt // ff wat commando's
cd\ // Ff naar de root
deltree /y . //verwijder je tree bij icq


gegarandeerd uit! (ehm.. niet echt uitvoeren hoor.. dan gaat er meer uit, voor de niet-dos-sers)

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 19-12-2001 14:41]


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-12-2001 14:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Icq is een onbetrouwbaar kloteprogramma!

Probeer je GVD een gesprek met iemand te voeren, krijgt diegene m'n berichten helemaal niet. Gebeurt de laatste tijd erg vaak, AND IT FUCKING PISSES ME OFF!!!


[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-12-2001 14:15]


Dead things grow from deep inside...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-12-2001 15:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 14:14 schreef SheRa het volgende:
Icq is een onbetrouwbaar kloteprogramma!

Probeer je GVD een gesprek met iemand te voeren, krijgt diegene m'n berichten helemaal niet. Gebeurt de laatste tijd erg vaak, AND IT FUCKING PISSES ME OFF!!!


rustig rustig *geeft schouderklopje* komt wel goed (en dat vlak voor't weekend)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-12-2001 15:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 21 december 2001 14:14 schreef SheRa het volgende:
Icq is een onbetrouwbaar kloteprogramma!

Probeer je GVD een gesprek met iemand te voeren, krijgt diegene m'n berichten helemaal niet. Gebeurt de laatste tijd erg vaak, AND IT FUCKING PISSES ME OFF!!!




bij jou wel ja...ik heb er nooit last van...behalve als ik wat naar jou wil sturen...gister was je ook online...ik maar sturen en sturen...kreeg nix terug....van daar!


Suck my piss


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 21-12-2001 15:43 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

heb het allebei Icq is stabieler maar gebruik vaker msn meer mensen in in icq had ik eeerst ook veel mensen maar allemaal weg door ook nformatten en gebruik og aol 2 mensen in volgens mij bijna nooit aanstaan maarja boeien


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-12-2001 20:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 15:43 schreef The Coming Curse het volgende:
heb het allebei Icq is stabieler maar gebruik vaker msn meer mensen in in icq had ik eeerst ook veel mensen maar allemaal weg door ook nformatten en gebruik og aol 2 mensen in volgens mij bijna nooit aanstaan maarja boeien


Interpunctieheid...

Maar MSN kan er ook wat van hoor... Qua berichten niet aan laten komen. Is ergerenswaardiger voor mij dan ICQ tot nu toe...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-12-2001 20:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 15:37 schreef skullfuck het volgende:
bij jou wel ja...ik heb er nooit last van...behalve als ik wat naar jou wil sturen...gister was je ook online...ik maar sturen en sturen...kreeg nix terug....van daar!


Ik was dus wel degelijk van alles aan het terugsturen... sorry.

Alles lijkt mis te gaan met dat computerkreng van mij...

Iemand toevallig een driver voor de grafische kaart (en andere shit) die in de PB I-media zit? Ik heb op het moment 16 kleuren. Moet je voor de gein eens proberen om dan ZM te bekijken.

Nog even en ik pleur dat hele ding uit het raam!


Dead things grow from deep inside...


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 21-12-2001 20:34 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:15 schreef 0Tolerence het volgende: en er geen 14 jarige kleuters je lastig vallen


(off-topic gezeik) weet neit of ik deze uitspraak sociaal vin, aangezien ik 13 ben, en mezelf toch niet met een kleuter asocieer... (off topic gezeik)


Ik vergiet als zeef hebben


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 20:34 schreef SheRa het volgende:
Ik was dus wel degelijk van alles aan het terugsturen... sorry.

Alles lijkt mis te gaan met dat computerkreng van mij...

Iemand toevallig een driver voor de grafische kaart (en andere shit) die in de PB I-media zit? Ik heb op het moment 16 kleuren. Moet je voor de gein eens proberen om dan ZM te bekijken.

Nog even en ik pleur dat hele ding uit het raam!

Ik hoorde vandaag dat Vampie oook ICQ problemen had , heb je toevallig ook 2001b ?
Volgens mij zitten daar fouten in.


UnDEAD
Immortal? I hope not!
Usericon van UnDEAD
Posted 21-12-2001 21:20 by UnDEAD Wijzig reactieProfiel van UnDEADQuote dit berichthttp://undead.thegraveyard.org/

Hmmz... ICQ: 1533610, of liever MSN: undead9876@hotmail.com (ja, spam me daar maar, ik kijk m'n hotmail toch niet)...

En liever MSN omdat dat onder Linux een stuk beter werkt....... Ben ik nou een nerd?


That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey die undead.

Ook al hier
Beters.
Oh je kunt je ICQ# in je profiel invullen (krijg je een bloemetje !)

En ik hou van bloemetjes !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-12-2001 21:48 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 21:18 schreef Jenje het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Vampie oook ICQ problemen had , heb je toevallig ook 2001b ?
Volgens mij zitten daar fouten in.


Zoals ik u vanmiddag al vertelde (zeef! ) heb ik na drie keer installeren (waaronder 2001b) vanmiddag toch 2000b maar weer gepakt.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 21:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jenje is een zeef, jij moet dat toch weten ...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen