IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Isis Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-09-2004 6:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Dat denk is dus niet...weinig koersverandering op de nieuwe plaat!

Hij is haast beter dan Oceanic...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 04-09-2004 16:44 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

luister dat ding eerst nou maar eens, het is namelijk toch vooral heel erg Isis...


no text supplied


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-09-2004 17:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heb geen zin om er een nieuw topic voor te maken, maar het genre (Isis, Cult Of Luna, Neurosis, etc.) dat dit soort muziek voortbrengt is weer een vette plaat rijker;

Callisto - True Nature Unfolds

http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=1368


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 24-09-2004 17:37 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Die krijgt binnenkort een recensie van mij. En hij is prima.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-09-2004 17:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

kijk...ben benieuwd wat je er over te zeggen hebt...ben het zelf ook....


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 24-09-2004 20:18 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Klinkt goed dit (Oceanic dan)


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-10-2004 21:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 17:28 schreef Spirit In Black het volgende:
heb geen zin om er een nieuw topic voor te maken, maar het genre (Isis, Cult Of Luna, Neurosis, etc.) dat dit soort muziek voortbrengt is weer een vette plaat rijker;

Callisto - True Nature Unfolds

http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=1368
Marty heeft 'm met mij geruild en dus heb ik er een verhaaltje over geschreven. Goeie plaat!!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/3296.html

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-10-2004 21:29]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2004 21:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Goed Bezig!

Panopticon al gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 07-10-2004 21:31]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

net ff nummertje van Callisto gedowned

klinkt lekker, alleen zang is ff wennen, is me net wat te gewoontjes ...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2004 21:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tis dan ook net geen Neurosis of Isis, maar qua songwriters skills zit het wel goed.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is wat minder mooi afgewerkt, en dat is wat neurosis imho zo uniek maakt ..

Isis moet ik nog steeds kopen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2004 22:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:57 schreef Jenje het volgende:

Isis moet ik nog steeds kopen


waar heb je het dan over

koop dan gelijk ook de nieuwe.....komt 15 oktober uit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 22:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 22:03 schreef Spirit In Black het volgende:
waar heb je het dan over

koop dan gelijk ook de nieuwe.....komt 15 oktober uit.
Callisto .....

oktober wordt duur maandje


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2004 22:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

okay, overigens als ik bands met Neurosis vergelijk doe ik dat vaak met 'Through Silver In Blood' als referentie. Niet het latere, lichtere werk. Wat dat betreft lijkt Isis er eigenlijk ook niet op...., maar is het wel ijzersterk en superlomp en hebben ze nu echt een eigen gezicht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-10-2004 22:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Callisto vind ik net even wat makkelijker te behappen dan Neurosis en Isis. Maar het blijft boeien van begin tot eind, en dat is echt knap!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 08-10-2004 17:32 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik neem aan dat de meeste Isis-liefhebbers Pelican ook wel zullen kennen? Zoniet, dan is de CD Australasia een mega aanrader...

meer info:
http://www.hydrahead.com/pelican/


no text supplied


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-10-2004 17:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 17:32 schreef lykle_wolfheart het volgende:
ik neem aan dat de meeste Isis-liefhebbers Pelican ook wel zullen kennen? Zoniet, dan is de CD Australasia een mega aanrader...

meer info:
http://www.hydrahead.com/pelican/
Ja, die zag ik nog voor een eurootje of 8 bij de plaatselijke platenzaak liggen. Daar heb ik meer goeds van gehoord.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-10-2004 17:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik luister nu naar Oceanic en dit is echt zo schitterend mooi! De titel geeft aardig weer wat voor langgerekte en spannende muziek dit is! Geniaal!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2004 17:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 17:15 schreef NecRobert het volgende:
Ik luister nu naar Oceanic en dit is echt zo schitterend mooi! De titel geeft aardig weer wat voor langgerekte en spannende muziek dit is! Geniaal!


nu nog effe wachten op Panopticon, want die is nog beter naar mijn idee


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-10-2004 17:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wanneer komt die uit dan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2004 17:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

15 oktober, nog vijf daagjes....


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-10-2004 17:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je hebt 'm dus al gehoord?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2004 17:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat denk jij? Jazekers!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-10-2004 17:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoe kom je bij de vergelijking met Refused trouwens? (in je eerste post) Die link leg ik niet echt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2004 18:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hehe dat weet ik ook niet meer....misschien omdat in Cult Of Luna ex-Refused gasten zitten (zie link) en het nummer Tannhauser-Derive van de plaat The Shape Of Punk To Come werkelijk geniaal is en een beetje op deze stijl lijkt...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen