IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Disillusion Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-04-2004 22:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ja ja ja ja ja!!! Wie heb de schijf BACK TO TIMES OF SPLENDOR al en wat vinden we ervan??



http://www.zwaremetalen.com/recensie/2415.html


I Find That I Am Not There...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2004 22:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Heb hem 1x gehoord...klonk goed...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-04-2004 15:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

echt niemand deze cd al op de kop getikt???


I Find That I Am Not There...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-04-2004 16:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

je raakt er niet over uitgepraat of wel? Is een aardige cd, maar ik moet het nog steeds wel vaker luisteren, want zo enthousiast als jij bent ben ik nog niet.....

zie ook page 5:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=421743&page=5


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-04-2004 16:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja ik kan er niks aan doen maar ik vind het geweldig! en dat wil ik graag delen!


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2004 16:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 16:39 schreef Spirit In Black het volgende:
je raakt er niet over uitgepraat of wel? Is een aardige cd, maar ik moet het nog steeds wel vaker luisteren, want zo enthousiast als jij bent ben ik nog niet.....

zie ook page 5:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=421743&page=5


Daar sluit ik me bij aan.

Ik vind het (op dit moment na 2 luisterbeurtjes) op zich een aardige plaat, maar ik moet er nog een beetje inkomen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 13-04-2004 18:42 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Disillusion rocks!


Damien
Usericon van Damien
Posted 15-04-2004 13:02 by Damien Wijzig reactieProfiel van DamienQuote dit bericht

Geweldige plaat! Vooral het titelnummer heerscht hard, met die violen. Ik moet nog even een keertje goed de tijd nemen voor dat nummer van 17 minuten dus daar kan ik nog neit goed over oordelen; voor de rest vind ik het echt een superplaat!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-04-2004 13:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ha! nog een zieltje gewonnen voor Disillusion!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-05-2004 11:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

iemand deze schijf nog op de kop getikt???

Zo vreselijk goed!!


I Find That I Am Not There...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-05-2004 13:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hahahahaha, kijk uit, anders ga ik met je meedoen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-05-2004 14:05 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ga eerst nog even het interviewtje in de mindview lezen. Dat sampltje op hun site klonk wel aardig.

Als ik een review van jou heb gelezen wil ik de cd altijd meteen kopen, hoe doe je dat toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 25-05-2004 14:07]


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-05-2004 14:12 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

moet ik dit zien als een compliment???


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-05-2004 14:17 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 14:12 schreef rvanderholst het volgende:
moet ik dit zien als een compliment???



Ja.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-05-2004 14:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

thanks! maaruh waar is dat interview op mindview dan te vinden??? kzoek me gek


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-05-2004 14:22 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 14:18 schreef rvanderholst het volgende:
thanks! maaruh waar is dat interview op mindview dan te vinden??? kzoek me gek



Staat in het tijdschriftje, zal wel niet op de site staan.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 30-05-2004 23:25 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ik heb het album ook, echt heel goed

Vooral het nummer ..And the Mirror Cracked is super


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 31-05-2004 9:43 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ook in de nieuwe aardschok wordt aandacht besteed aan deze band.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 31-05-2004 17:33 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

*noteert Disillusion als band die ik nog eens moet uitchecken* in agenda.


Do androids dream of electric sheep?


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-06-2004 0:19 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Zeker een goed schijfje... alleen één minpuntje, de nummers blijven niet hangen. Tenminste, zo'n gevoel heb ik erbij. Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar toch heeft het nét niet dat speciale...


Inter faeces et urinam nascimur


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-06-2004 21:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb hem vanmiddag gehaalt en het is ff wennen maar hij bevalt al prima . Vooral de laatste 2 nummers 'A Day By The Lake" en "The sleep of restless hours" heerschen!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 10-06-2004 10:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 21:25 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb hem vanmiddag gehaalt en het is ff wennen maar hij bevalt al prima . Vooral de laatste 2 nummers 'A Day By The Lake" en "The sleep of restless hours" heerschen!


laten wij over 7 luisterbeurten maar weer verder praten..... dan vind je hem namelijk vreselijk goed!


I Find That I Am Not There...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 10-06-2004 11:10 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Het is inderdaad echt een leuk CD'tje hoor, maar ik zet het niet echt vaak op...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-06-2004 11:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 10:42 schreef rvanderholst het volgende:
laten wij over 7 luisterbeurten maar weer verder praten..... dan vind je hem namelijk vreselijk goed!


Die 2 nummers die ik al noemde bevallen al uitstekend hoor


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 15:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 0:19 schreef Stoerbaard het volgende:
Zeker een goed schijfje... alleen één minpuntje, de nummers blijven niet hangen. Tenminste, zo'n gevoel heb ik erbij. Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar toch heeft het nét niet dat speciale...


that's it! Het blijft niet hangen.....het is te anoniem, geen eigen identiteit...verdomd goed gemuciseerd, vast conservatorium, maar ja da's niet alles.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 10-06-2004 17:26 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 10 juni 2004 15:51 schreef Spirit In Black het volgende:
that's it! Het blijft niet hangen.....het is te anoniem, geen eigen identiteit...verdomd goed gemuciseerd, vast conservatorium, maar ja da's niet alles.


Nou na vaak luisteren blijft het wel hangen bij mij.. het ligt niet altijd even makkelijk in het gehoor maar toch, ik vind de nummers heel goed geschreven.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen