IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Heer ' Bin Laden biedt persoonlijk Europa vrede aan? Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 18:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2004 18:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:50 schreef webblaster wim het volgende:
normaal gesproken gaan regeringen niet in op eisen/voorstellen van terroristen, dus nu ook niet.
Daar had Bin vast al op gegokt. Gewoon weer een moeilijke propagande-stunt, zo van, zie je nu wel dat ze een hekel aan ons hebben?

Slim.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-04-2004 19:04 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 18:26 schreef ghoulliette het volgende:
Ribbetrop en Molotov ?
Was dat niet een geheim verdrag?

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 15-04-2004 19:05]


F*ck hippies


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 15-04-2004 19:35 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Vrede sluiten met deze "beesten"?
Tuurlijk niet!

Je gaat niet toe geven aan hun ideeen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Bin Laden probeert Amerika te isoleren, want hij weet dat als je Amerika kunt breken de westerse macht is gebroken. Als Europa zich er niet meer mee bemoeit is het makkelijker Amerika en dus de westerse macht te breken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-04-2004 19:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:09 schreef Faust het volgende:
Goed nieuws In 'n nieuwe geluidsband biedt heer Bin Laden vrede aan voor Europa
Ik ben er STIL van
Bron: NOS Teletekst en Radio 2.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:39 schreef filosofem het volgende:



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 19:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:40 schreef Misanthrope het volgende:



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:49 schreef Voice Of Doom het volgende:



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 15-04-2004 19:55 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Laten we samen gaan zingen.

Vrede


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:55 schreef Faust het volgende:
Laten we samen gaan zingen.

Vrede
Hail hail and kill


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 19:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Bombenhagel!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-04-2004 20:00 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:56 schreef Voice Of Doom het volgende:
Bombenhagel!


SODOM!


Ik blijf het een rare zaak vinden.

Bin Laden kan nu in ieder geval gerechtvaardigd Europa aanvallen. Want Europa wil zelf geen vrede.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 20:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nou...afwachten dan maar wanneer er een vliegtuig in de Euromast belandt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 20:16 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

Bin Laden die vrede wil , ik dacht dat die man dat hele woord niet eens kende


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 15-04-2004 20:16 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 15 april 2004 17:50 schreef Phaestus het volgende:
Dank u..


Waarom reageert Europa in jezusnaam afwijzend? Ik neem aan dat geen van de Europese landen moslims wil doden?
Misschien hadden ze hun antwoord wat beter kunnen verpakken. Door glashard nee te zeggen jaag je die gasten alleen maar tegen je in het harnas.

Ze sluiten zich dan van het westen af denk ik
En omdat amerika het machtigste land is en ze bij de navo zitten zullen ze dat wel doen en om andere geld redenen denk ik .. .


Bassist


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-04-2004 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:04 schreef Manifest het volgende:
Was dat niet een geheim verdrag?
verdrag tussen Nazi Duitsland en Communistisch Rusland om elkaar niet aan te vallen en Europa onderling te verdelen. En we weten allemaal hoe dat afgelopen is


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-04-2004 20:26 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
verdrag tussen Nazi Duitsland en Communistisch Rusland om elkaar niet aan te vallen en Europa onderling te verdelen. En we weten allemaal hoe dat afgelopen is
Dit is wel een totaal andere situatie, maar Bin Laden had wel zoiets in zijn gedachten.


F*ck hippies


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-04-2004 20:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:00 schreef Phaestus het volgende:
SODOM!


Ik blijf het een rare zaak vinden.

Bin Laden kan nu in ieder geval gerechtvaardigd Europa aanvallen. Want Europa wil zelf geen vrede.

zo zal hij het idd naar de moslims toe brengen lijkt me. Wat zijn positie alleen maar zal versterken.

Moeten we daarom toegeven? Nee want wie zegt dat Bintje echt vrede wil? Wie zegt dat apeasement werkt? Als ze krijgen wat ze willen zullen ze dat uit buiten, zo van het westen wil geen oorlog dus we kunnen eisen wat we willen. Als je toegeeft maak je een zwakke indruk, extreme moslims denken niet in termen van de Verenigde Naties.


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 20:35 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:26 schreef ghoulliette het volgende:
extreme moslims denken niet in termen van de Verenigde Naties.


wie denken wel in die termen dan


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-04-2004 20:41 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:35 schreef NorthernThrone het volgende:
wie denken wel in die termen dan


Naieve europeanen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 20:43 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:41 schreef Phaestus het volgende:
Naieve europeanen.




arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-04-2004 20:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 april 2004 20:26 schreef Manifest het volgende:
Dit is wel een totaal andere situatie, maar Bin Laden had wel zoiets in zijn gedachten.


Duitsland niet dan....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-04-2004 20:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 april 2004 20:43 schreef NorthernThrone het volgende:


Zeg, psst. Dat was geen flame, maar dat ging over hoe ze in het midden oosten over ons denken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 20:52 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:47 schreef arrebar het volgende:
Zeg, psst. Dat was geen flame, maar dat ging over hoe ze in het midden oosten over ons denken.


kunnen die ookal denken dan?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen