IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : zaterdag 15 mei : Fluisterwoud, Sauron en Memorial in de Elektra te Sliedrecht Vorige pagina | Volgende pagina
nekro
Usericon van nekro
Posted 17-04-2004 0:43 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 0:39 schreef trol het volgende:
Hehe, ik weet het Wim. Ik word alleen een beetje moe van al die prutsers die alle black metal over 1 kam scheren.

En verder is het natuurlijk alleen maar mooi dat dit topic lang 'hot' blijft.

Commerciele apen zijn die black metal gasten toch...




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-04-2004 0:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 april 2004 0:39 schreef trol het volgende:
Hehe, ik weet het Wim. Ik word alleen een beetje moe van al die prutsers die alle black metal over 1 kam scheren.


ja, is idd erg sneu. zijn meestal mensen, die zelf geen instrument bespelen, hooguit hun eigen kleine, blanke sabeltje.

en als ze zelf wel een instrument bespelen, vind ik het eigenlijk nog helemaal niet te begrijpen.

quote:


En verder is het natuurlijk alleen maar mooi dat dit topic lang 'hot' blijft.

Commerciele apen zijn die black metal gasten toch...




en maar cd's verkopen!

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-04-2004 0:59]


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-04-2004 1:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 0:57 schreef webblaster wim het volgende:
ja, is idd erg sneu. zijn meestal mensen, die zelf geen instrument bespelen, hooguit hun eigen kleine, blanke sabeltje.

en als ze zelf wel een instrument bespelen, vind ik het eigenlijk nog helemaal niet te begrijpen.



en maar cd's verkopen!
Maar niet aan mij !!!! ( stoer he ?? )


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 17-04-2004 1:17 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Hoor jij niet thuis op hardcore en grind topics Nekro? Gezien je profiel!
Of zeik je liever op alles wat je toch al niet CUNT waarderen of zelf CUNT bereiken.
Is een leven krijgen bij u geen optie?


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-04-2004 1:21 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 1:17 schreef Stennis!! het volgende:
Hoor jij niet thuis op hardcore en grind topics Nekro? Gezien je profiel!
Of zeik je liever op alles wat je toch al niet CUNT waarderen of zelf CUNT bereiken.
Is een leven krijgen bij u geen optie?
AAAARRGGGHHHH Wordt ik weer aangevallen hier.Nou ja, wat maakt het ook uit.En hardcore en grindcore topics leven niet zo erg hier als Black Metal topics, dus kom ik hier de boel eens opleuken En dat over een leven hebben, nou ja, laten we het daar maar niet over gaan hebben hier


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-04-2004 1:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

voor optie 1 druk F5...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-04-2004 1:30 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

blablabla


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 17-04-2004 2:16 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:54 schreef Rutan het volgende:

Toch blijf ik me altijd verwonderen waarom blekkiebands zoveel animo hebben. Kennelijk zijn er veel simpelen van geest in Nederland.


Je luistert alleen naar death metal?
Simpel van geest?

quote:
Op 16 april 2004 20:54 schreef Rutan het volgende:
Immers, mensen met gevoel voor muziek, zullen strakke riffs prefereren boven 3 akkoorden meuk, en brute solo's preferen boven de "ik doe maar wat, maar dat boeit niet want niemand hoort het vanwege het zaaggeluid van mijn metalzone".
Dit alles is slechts mijn mening, en heeft verder geen betrekking op de hierbovengenoemde bands.


In elke genre zijn goede bands, kut bands ook! BM afzeiken als 3 akkoorden bands is wel erg makkelijk he? Bands als; Emperor, Satyricon, Thorns, Behemoth, Limbonic art etc. zijn zeker ook nep muziekanten?
Mensen die muziekstromingen beoordelen als goed of slecht vanuit hun eigen smaak zijn pas onkundig.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-04-2004 2:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 2:16 schreef Stennis!! het volgende:
Mensen die muziekstromingen beoordelen als goed of slecht vanuit hun eigen smaak zijn pas onkundig.

Yep, daar heb je gelijk in, power metal dude...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-04-2004 3:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

jammer....
ach ja, iig gigantisch los in Elektra

www.memorial.nl.nu


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 17-04-2004 3:27 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

En zodadelijk ook al in den Baroeg..


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-04-2004 3:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 3:27 schreef Stennis!! het volgende:
En zodadelijk ook al in den Baroeg..



neukend feit
je bent er ook?

dom; had niet naar je undersign gekeken, zie je zo man

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 17-04-2004 3:31]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 17-04-2004 3:32 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Joah! Lijkt me wel handig als je moet drummen met DP..



invictis
Usericon van invictis
Posted 17-04-2004 3:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 3:32 schreef Stennis!! het volgende:
Joah! Lijkt me wel handig als je moet drummen met DP..





we maken er met zijn allen wel ff een bruut metalgebeuren van, we gaan wel een biertje doen
ik ga nu snorren, zie je zo


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 17-04-2004 12:12 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 17 april 2004 2:16 schreef Stennis!! het volgende:
Je luistert alleen naar death metal?
Simpel van geest?

Nope, wel meer dan alleen death metal. Ben erg ruimdenkend, en van iedere stijl muziek kun je wel iets oppikken (zoals bij de simpele blekkie bands-->zo moet het dus niet)
quote:

In elke genre zijn goede bands, kut bands ook! BM afzeiken als 3 akkoorden bands is wel erg makkelijk he? Bands als; Emperor, Satyricon, Thorns, Behemoth, Limbonic art etc. zijn zeker ook nep muziekanten?
Mensen die muziekstromingen beoordelen als goed of slecht vanuit hun eigen smaak zijn pas onkundig.


PACMAN!
De bands die je noemt zijn de grondleggers voor de stijl black metal. In dat tijdperk was het heel trendy en evil. Nu niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 17-04-2004 12:12]


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 17-04-2004 12:14 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 23:02 schreef trol het volgende:
Ga eerst wat aan je nederlands doen voordat je stoer gaat lopen doen op fora...


was een beetje zat


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 17-04-2004 12:14 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 16 april 2004 21:27 schreef Manifest het volgende:
Absoluut wel. Hier kom je weer met je stoere praat.
Goh, wat zijn we weer recalcitrant.

Dat jij het als stoere praat ervaart, zegt meer over jou dan over mij.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


trol
Usericon van trol
Posted 17-04-2004 12:18 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Bedankt voor het duidelijk maken dat je gewoon geen reet van black metal weet.
Stennis probeerd met deze namen duidelijk te maken dat er juist black metal bands zijn die het oude simpele werk die 10 jaar geleden werd gemaakt ondertussen door dezelfde bands is verheven naar muziek die elke suggestie van simpelheid oversteigt en de laatste 5 jaar alleen maar albums uit hebben gebracht met goede, doordachte songs. Ga de laatste cd van emperor luisteren en vertel mij dat het rauw, simpel en saai is ipv geniale songstructuren, vooruitstrevende riffs en bovendien een klassiek karakter heeft.

Voor iemand die zegt openminded te zijn heb je toch een erg belabberde kijk op een genre die zeker meer te bieden heeft als darkthrone en burzum.

Ga dood.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 17-04-2004 12:22 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 17 april 2004 12:18 schreef trol het volgende:
Bedankt voor het duidelijk maken dat je gewoon geen reet van black metal weet.
Stennis probeerd met deze namen duidelijk te maken dat er juist black metal bands zijn die het oude simpele werk die 10 jaar geleden werd gemaakt ondertussen door dezelfde bands is verheven naar muziek die elke suggestie van simpelheid oversteigt en de laatste 5 jaar alleen maar albums uit hebben gebracht met goede, doordachte songs. Ga de laatste cd van emperor luisteren en vertel mij dat het rauw, simpel en saai is ipv geniale songstructuren, vooruitstrevende riffs en bovendien een klassiek karakter heeft.

Voor iemand die zegt openminded te zijn heb je toch een erg belabberde kijk op een genre die zeker meer te bieden heeft als darkthrone en burzum.

Ga dood.

Emperor is zeer zeker in de jaren erg gegroeid. Alleen IX Equilibrium was een zwaar jammer album. De keyboards overheersten teveel.
Wat is "oversteigen" overigens?
Dood gaan zal ik zeker. Wij allemaal.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Tronc
Usericon van Tronc
Posted 17-04-2004 13:20 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 22:50 schreef trol het volgende:
Helemaal niemand...

In welke geniale bands spelen spelen nekro en rutan eigenlijk?


Rutan is KingV.


trol
Usericon van trol
Posted 17-04-2004 13:25 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Goh? Dat kwartje was ondertussen al gevallen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 3:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gewoon niet zeiken; langskomen als je behoefte hebt zoniet lekker je kankermuil houden, dat gezeik over true of niet of voldoende beheersing over je instrument hebben, fuck it echt...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-04-2004 14:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 3:56 schreef invictis het volgende:
gewoon niet zeiken; langskomen als je behoefte hebt zoniet lekker je kankermuil houden, dat gezeik over true of niet of voldoende beheersing over je instrument hebben, fuck it echt...


idd, gewoon raggen met die hap


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-04-2004 18:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

we zullen wel wat covers van boney m spelen denk ik


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 18:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 18:00 schreef irritante klootzak het volgende:
we zullen wel wat covers van boney m spelen denk ik


jullie ook al?...damn


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen