IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : zaterdag 15 mei : Fluisterwoud, Sauron en Memorial in de Elektra te Sliedrecht Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-04-2004 18:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wie nog meer dan?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 18:23 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 18:22 schreef irritante klootzak het volgende:
wie nog meer dan?



imperia


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-04-2004 18:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

die band is uber gay!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 18:28 schreef irritante klootzak het volgende:
die band is uber gay!



feit


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-05-2004 16:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

*schop!*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 18:12 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Nog een topic over fluisterwoud ?


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 04-05-2004 11:25 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

aanwezig


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-05-2004 20:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

schop


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2004 20:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nog een keer schop


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 14-05-2004 9:45 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Jaja, we komen weer kijken. Eens testen of ik een overkill aan Memorial aan kan.


zx7r
Usericon van zx7r
Posted 14-05-2004 13:25 by zx7r Wijzig reactieProfiel van zx7rQuote dit berichthttp://www.memorial.nl.nu

dat is een goede zaak Pim


Supreme Dutch Black Metal Elite; www.memorial.nl.nu ;Heirs to the Throne of those sworn to the Black...


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-05-2004 15:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 9:45 schreef Der_Pim het volgende:
Jaja, we komen weer kijken. Eens testen of ik een overkill aan Memorial aan kan.



gheghe, vet! iets met bier en bloed!!!!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-05-2004 15:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

komen er nog meer zm-ers eigenlijk?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 14-05-2004 15:34 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

te ver weg ... mocht memorial eens spelen in scum / lvc of iets anders wat dichter bij is... count me in om bier te drinken en kut te roepen


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-05-2004 15:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 15:34 schreef SiQDiZ het volgende:
te ver weg ... mocht memorial eens spelen in scum / lvc of iets anders wat dichter bij is... count me in om bier te drinken en kut te roepen



gheghe, ik zal het onthouden


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 14-05-2004 21:13 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

ik ben wel van plan om te gaan.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-05-2004 21:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 15:28 schreef invictis het volgende:
komen er nog meer zm-ers eigenlijk?

aanwezig


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-05-2004 0:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aanwezig...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-05-2004 0:46 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 15 mei 2004 0:09 schreef irritante klootzak het volgende:
aanwezig...



Ze waren Tof!!!


"Sehnsucht"


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-05-2004 15:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Hargh!
ff wat foto's uppen van gister, maar het was idd errug tof, thanks Elektra en Sauron en Fluisterwoud!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-05-2004 16:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht





















dus ...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-05-2004 17:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb me gisteren weer uitstekend vermaakt . Coole pics btw!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-05-2004 17:22 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 mei 2004 17:19 schreef MetalJan het volgende:
Ik heb me gisteren weer uitstekend vermaakt . Coole pics btw!



En wie ben jij dan?
Ik liep dr ook rond namelijk (chauffeur Memorial Jeuhh)


"Sehnsucht"


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-05-2004 19:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 17:19 schreef MetalJan het volgende:
Ik heb me gisteren weer uitstekend vermaakt . Coole pics btw!



cheers
was weer heerlijk warm op dat podium en een pittend publiek blijft heersen
foto's gemaakt door Jeroen; broer van Ramsteiner


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-05-2004 19:08 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 mei 2004 19:07 schreef invictis het volgende:
cheers
was weer heerlijk warm op dat podium en een pittend publiek blijft heersen
foto's gemaakt door Jeroen; broer van Ramsteiner


Heuy!
invictus weer on-line


"Sehnsucht"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen