IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Online sigaretten bestellen?! Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 16:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen sigaretten via internet bestellen. Er zijn allerlei sites voor, zoals: www.goedkope-sigaretten.com/ en www.goedkopesigaretten.nl . Hier worden erg veel aanbieders genoemd, en tegelijkertijd ook hoeveel 't dus scheelt met de prijzen in Nederland en of je garantie krijgt op je levering.
Ik ben dus een roker (tsja...) en vind de prijzen van sigaretten/shag echt niet meer normaal. Nu ben ik dus benieuwd of iemand hier, ervaringen heeft met het bestellen van sigaretten via de digitale snelweg.. Zoja, wat zijn tips (aanbieders), etc.

Oja, serieuze reacties graag, ga nu niet lopen gooien met: 'moet je maar stoppen met roken, etc..'



..."Hate can only create more hate"...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 08-05-2004 16:53 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Ik laat mn pa shag meenemen uit belgie. 34.50 per slof.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 08-05-2004 16:53 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Hoort dit niet in onzin thuis?

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 08-05-2004 16:54]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 08-05-2004 16:54 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:50 schreef Immortella het volgende:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen sigaretten via internet bestellen. Er zijn allerlei sites voor, zoals: www.goedkope-sigaretten.com/ en www.goedkopesigaretten.nl . Hier worden erg veel aanbieders genoemd, en tegelijkertijd ook hoeveel 't dus scheelt met de prijzen in Nederland en of je garantie krijgt op je levering.
Ik ben dus een roker (tsja...) en vind de prijzen van sigaretten/shag echt niet meer normaal. Nu ben ik dus benieuwd of iemand hier, ervaringen heeft met het bestellen van sigaretten via de digitale snelweg.. Zoja, wat zijn tips (aanbieders), etc.

Oja, serieuze reacties graag, ga nu niet lopen gooien met: 'moet je maar stoppen met roken, etc..'

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ben wel erg benieuwd of het wel betrouwbaar is. Het zou maar gebeuren dat je ze besteld en betaald en het dan niet geleverd wordt....
Maar roken is absoluut veel te duur geworden en misschien zou dit inderdaad een optie zijn....





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-05-2004 16:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*preekmodus*

Je weet wel dat stoppen het goedkoopst is, en dat dat ook nog eens beter voor je is?

Euhm: volgens mij worden er ook dagtrips naar Luxemburg georganiseerd om daar goedkoop peuken in te kunnen slaan.

Damned.. Best kansloos eigenlijk zeg


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 16:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:53 schreef anonymous het volgende:
Hoort dit niet in onzin thuis?


Nee

@Snaack: Behoorlijk kansloos ja, maar als ik geld kan besparen op sigaretten doe ik dat graag!!!


..."Hate can only create more hate"...


Karin
Usericon van Karin
Posted 08-05-2004 16:56 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:55 schreef Snaack het volgende:
*preekmodus*

Je weet wel dat stoppen het goedkoopst is, en dat dat ook nog eens beter voor je is?

Euhm: volgens mij worden er ook dagtrips naar Luxemburg georganiseerd om daar goedkoop peuken in te kunnen slaan.

Damned.. Best kansloos eigenlijk zeg


Ja, maar het verschil schijnt zwaar tegen te vallen, dus zoveel zin heeft dat niet.


Will there ever be a better icon than myself?


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 08-05-2004 16:57 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:56 schreef Immortella het volgende:
Nee


ok.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 08-05-2004 16:58 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:56 schreef Karin het volgende:
Ja, maar het verschil schijnt zwaar tegen te vallen, dus zoveel zin heeft dat niet.
pakje zw. vannelle hier: 4.80 ofzo, en daar 3.35 ofzo? ik vind het nogal wat!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 16:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ben wel erg benieuwd of het wel betrouwbaar is. Het zou maar gebeuren dat je ze besteld en betaald en het dan niet geleverd wordt....
Maar roken is absoluut veel te duur geworden en misschien zou dit inderdaad een optie zijn....




Nou, het gebeurt dus wel eens dat pakketjes onderscheept worden door de douane, en het dan dus in beslag wordt genomen.. Nja, alles staat eigenlijk wel op bovengenoemde sites, kijk maar 's


..."Hate can only create more hate"...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-05-2004 16:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:56 schreef Immortella het volgende:
@Snaack: Behoorlijk kansloos ja, maar als ik geld kan besparen op sigaretten doe ik dat graag!!!


Als de sigaretten goedkoper zijn ga je ook meer roken en meer weggeven dus kan je het net zo goed niet doen


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:59 schreef Snaack het volgende:
Als de sigaretten goedkoper zijn ga je ook meer roken en meer weggeven dus kan je het net zo goed niet doen


Nah, ik ben er geen sigaret minder om gaan roken sinds het duurder is geworden.. Dus als ik weer goedkoper aan sigaretten kan komen ga ik er vast ook niet meer om roken!
En weggeven doe ik ook altijd al, aangezien m'n kameraden allemaal shag roken en bij 't stappen dan al snel klare sigaretjes van mij bietsen/aangeboden krijgen



[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 08-05-2004 17:01]


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2004 17:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 16:55 schreef Snaack het volgende:
*preekmodus*

Je weet wel dat stoppen het goedkoopst is, en dat dat ook nog eens beter voor je is?

Euhm: volgens mij worden er ook dagtrips naar Luxemburg georganiseerd om daar goedkoop peuken in te kunnen slaan.

Damned.. Best kansloos eigenlijk zeg


Klopt, er was een poosje geleden ook een trip georganiseerd waarbij de mensen die meegingen dachten dat de prijzen al verhoogt waren terwijl dit nog niet het geval was dus scheelde het uiteindelijk maar een paar cent en was de busreis duurder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik rook nu dus nog steeds niet.


Als men mij heel aardig vraagt ben ik wel eventueel bereid om peukjes mee te nemen uit Polen wanneer ik weer heenga.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-05-2004 17:02]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:02 schreef Chelman het volgende:
Ik rook nu dus nog steeds niet.


Als men mij heel aardig vraagt ben ik wel eventueel bereid om peukjes mee te nemen uit Polen wanneer ik weer heenga.




Lieve, lieve Chelliebellie..


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:04 schreef Immortella het volgende:


Lieve, lieve Chelliebellie..


Ok. Dat is genoeg voor een pakje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:06 schreef Chelman het volgende:
Ok. Dat is genoeg voor een pakje.


één pakje maar? Wat moet ik dan in godsnaam doen voor 2 sloffen


..."Hate can only create more hate"...


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 08-05-2004 17:09 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Hé ik ben ook wel benieuwd ja


zzz


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht






Maar goed, niemand hier ervaring mee?
Ik betaal me namelijk scheel aan sigaretten..


..."Hate can only create more hate"...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:14 schreef Immortella het volgende:
Ik betaal me namelijk scheel aan sigaretten..
Niemand [leze: niemand] verplicht jouw die prijs ervoor te betalen.
Ergo: stoppen met zeiken.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:16 schreef Slechtheid het volgende:
Niemand [leze: niemand] verplicht jouw die prijs ervoor te betalen.
Ergo: stoppen met zeiken.


Bla...

Tuurlijk verplicht niemand me dat..
Maar ik rook nu éénmaal, dus als ik sigaretten goedkoper zou kunnen krijgen (op een betrouwbare manier) wil ik dat uiteraard uitproberen..


..."Hate can only create more hate"...


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-05-2004 17:18 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik betaal er het liefst 10 euro per pakje voor... Dan rook je ze tenminste met veel genot helemaal op


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:16 schreef Slechtheid het volgende:
Niemand [leze: niemand] verplicht jouw die prijs ervoor te betalen.
Ergo: stoppen met zeiken.


Wat en bullcrap.


De grijpgrage, bemoeizuchtige overheid dwingt jou om die prijs te betalen in het kader van hun walgelijke ontmoedigingsbeleid.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:18 schreef Immortella het volgende:
Bla...

Tuurlijk verplicht niemand me dat..
Maar ik rook nu éénmaal, dus als ik sigaretten goedkoper zou kunnen krijgen (op een betrouwbare manier) wil ik dat uiteraard uitproberen..
Probeer 't dan uit!
Wat ik daarmee eigenlijk wil zeggen is: Val ons er niet mee lastig.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:19 schreef Chelman het volgende:
Wat en bullcrap.


De grijpgrage, bemoeizuchtige overheid dwingt jou om die prijs te betalen in het kader van hun walgelijke ontmoedigingsbeleid.




Denk ook dat hij meer bedoelt dat niemand me verplicht om te roken.. Maarja,

@Slechtheid: Niemand verplicht jou om cd's te kopen, maar als cd's in de winkel 20 euro kosten en via 't internet 10, ben ik benieuwd wat jij doet..


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen