IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Slagvelden | films | Volgende pagina
Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 09-05-2004 19:28 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

Ok ik heb op imdb zitten zoeken en andere film fora maar ken eigelijk weinig films met van die brute slachtvelden ala braveheart, attila, joan of arc. Misschien hier mensen die nog suggesties hebben.

[edit]Fout uit de titel gehaald.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-05-2004 22:43]



Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 09-05-2004 19:30 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Naast Rambo 1 t/m 666, is de film The Last Samurai zeker een aanrader.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 09-05-2004 19:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

geen schietfilms he gewoon echt alleen hakken en slaan schoppen afgehakte ledematen enzo
last samurai heb ik



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2004 19:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

saving private ryan
starship troopers.

veel dood en verderf!

ed: o, het mochten geen schietfilms zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-05-2004 20:05]


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 09-05-2004 20:00 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Geen schietfilms?

Misschien die nieuwe film Troy, meende in de trailer wel een aardige veldslag te zien.
jammer dat het zo'n opgeblazen hollywood spektakel is alleen.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-05-2004 20:05 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Gladiator?



Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 09-05-2004 20:10 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Ja dat begin heerst! met die kerel zonder hoofd op dat paard.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2004 20:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:05 schreef Audiophile het volgende:
Gladiator?


zeer goede film. het uitbeelden van de romeinen als effectief en machtig leger was super.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 09-05-2004 20:14 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 19:59 schreef attila_de_hun het volgende:
starship troopers.


Jeugdsentiment! Op jeugdige leeftijd kijken hoe een leeggezogen hoofd eruitziet, die film vergeet ik nooit


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2004 20:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Alien!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-05-2004 20:25 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

je schijnt ook een bloederige miniserie, 4 dvd's, te hebben van shaka zulu.Ik heb hem zelf niet gezien, maar ik heb gehoord dat hij lekker bloederig is...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 20:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Lotr3


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2004 20:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

lotr2 (extended version is iets "heftiger")


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2004 20:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

hmmm in Kill bill wordt ook een slachtveld aangericht

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-05-2004 20:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 20:34 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Kijk Ben Hur, wat oudere films. Alleen weinig afgehakte ledenmaten.

In the scorpion king komen ook wel wat kleine veldslagen voor.


F*ck hippies


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 09-05-2004 20:53 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

First Knight, pracht van een computer geanimeerde slachting.

Glory, als ik de naam goed heb (over de eerste negercompagnie(of regiment) in de amerikaanse burgeroorlog)



I am the 1%.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2004 21:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:34 schreef Manifest het volgende:
Kijk Ben Hur, wat oudere films. Alleen weinig afgehakte ledenmaten.


Een van mijn all time favorites!

Spartacus is ook een aanrader



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 21:28 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Jazeker, weet iemand of die film over Troye al in de bioscoop draait?
Ik heb gehoord dat de film door een archeoloog is gemaakt (of iemand die geinteresseerd is in de archeologie), maar dat de film veel fantasy elementen heeft. (oftewel hollywood stijl)


F*ck hippies


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 09-05-2004 21:28 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

spartacus is idd een hele goede kan hem alleen nergens vinden meeste videotheken hebben alleen nieuwere films en idd troy ga ik waarschijnlijk over 2 weken bezichtigen.
Ben hur mwoh tijdje terug al maar vondt hem iets langdradig geloof ik. Gladiotor ook wel gezien en glory lijkt me wel gaaf
Scorpion King zag ik voor 2,5 euro liggen eergisteren wist niet dat het zon soort film was maarja kom dr morgen wel weer langs
@ouwe starship troopers zag ik voor 3 euro liggen vhs bij videotheek als je interesse hebt moet je even mailen naar adres in profiel



possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 10-05-2004 0:33 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:14 schreef ouwe het volgende:
Jeugdsentiment! Op jeugdige leeftijd kijken hoe een leeggezogen hoofd eruitziet, die film vergeet ik nooit
zo oud is die film niet toch?

of is de computeranimatie-serie nieuwer dan de film?

de alien serie is wel een goed hak en beuk vermaak, en evil dead 1 en 2 ook, 3 is een komische versie daarvan

verder verdiep ik me niet in films, zag net in dit topic in de revue allerlei titels waar ik nog nooit van gehoord had langskomen


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2004 0:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 0:33 schreef possess me het volgende:

de alien serie is wel een goed hak en beuk vermaak, en evil dead 1 en 2 ook, 3 is een komische versie daarvan



Lees dan eens goed waar de topic starter om vroeg.....

quote:

verder verdiep ik me niet in films, zag net in dit topic in de revue allerlei titels waar ik nog nooit van gehoord had langskomen


Als je je niet in films verdiept lijkt het mij niet vreemd dat je voor jou vreemde titels voorbij ziet komen.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 10-05-2004 0:51 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 0:37 schreef Chelman het volgende:
Lees dan eens goed waar de topic starter om vroeg.....

respons op de titels die ik wél ken



Als je je niet in films verdiept lijkt het mij niet vreemd dat je voor jou vreemde titels voorbij ziet komen.....
misschien dat ik daarom ok in dit topic kijk?


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-05-2004 0:51 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 0:33 schreef possess me het volgende:
zo oud is die film niet toch?


Nee klopt, uit 97. Maarja, dat was dus mijn jeugd


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-05-2004 1:03 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Lang geleden dat ik die film nog zag, maar zijn er in The Patriot ook geen mooie veldslagen te zien?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 10-05-2004 10:53 by Yoorisz Wijzig reactieProfiel van YooriszQuote dit bericht

jawel, maar daar wordt ook in geschoten...


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-05-2004 12:15 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik geloof dat in Zulu! ook behoorlijk geslacht wordt (niet gezien), maar wederom wel met schieten. Verder heeft Army Of Darkness wel een leuke slag aan het eind, die is echter niet heel groots opgezet (maar wel de moeite waard). De onofficiële 'director's cut' (een verlengde versie die eigenlijk juist geen director's cut is) is vooral langer bij het slagveld gedeelte.


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen