IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Countess Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 05-03-2014 21:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2014 20:52 schreef Hypnos het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/28847/Countess-clip-online.html


Vette happy hardcore man!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-03-2014 22:55 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-03-2014 22:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Jemig.

Countess-oud hoefde voor mij al niet. En dit hoeft zeker niet. En dan begrijp ik de appeal van het oude werk nog wel, maar bij dit nummer toch echt niet!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-03-2014 23:00]


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-03-2014 15:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik word er wel vrolijk van.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-03-2014 15:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het klinkt nog blijer dan Liturgy


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-03-2014 17:13 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Heb s wat teksten van ze gelezen, leuk hoor geiten die vrouwen verkrachten enzo De beste man vind Wodan en Satan helemaal de bom, maar heeft t niet zo met t Christendom, daar maakt ie zich nogal druk over. Hij kan beter wat gitaar- en zanglessen nemen


When your people matter, menstrual health matters


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2014 17:14 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Nee.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-03-2014 17:25 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik bespeur toch een duidelijk gevoel van plaatsvervangende schaamte bij mezelf na het beluisteren van dit nieuwe nummer... doet me meer dan een beetje denken aan hoe mijn zestienjarige, bleue ik aanrommelde met z'n eigen lo-fi BM-projectje. Sorry fans.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 06-03-2014 17:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Een plaat als The Shining Swords of Hate heeft wel charme. Overigens is dat ook de enige plaat die ik met mate wel kan hebben, verder kan ik er niets mee. Ik heb een stuk of vijf albums gehad, variërend van het debuut tot Heilig Vuur. Sommige dingen zijn wel oké, merendeel is de moeite niet waard, en laatstgenoemde plaat vond ik wel zo slecht dat ik het maar heb opgegeven.

Ik heb ook best het idee dat Countess zo'n band is die mensen vooral zéggen leuk te vinden, omdat het cult is / het zo hoort / etc.

Nieuwe nummer is echt gigantisch ruk, trouwens.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-03-2014 21:24 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Countess is het beste voorbeeld van hoe hard Nederlandse "black metal" bands de plank mis slaan op alle fronten.

Noem één Nederlandse black metal plaat die internationaal hoge ogen gegooid heeft...

Juist, die plaat bestaat niet.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 06-03-2014 21:28 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Knap artwork!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2014 22:41 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2014 21:24 schreef Mortis Rex het volgende:
Countess is het beste voorbeeld van hoe hard Nederlandse "black metal" bands de plank mis slaan op alle fronten.

Noem één Nederlandse black metal plaat die internationaal hoge ogen gegooid heeft...

Juist, die plaat bestaat niet.


Internationaal hoge ogen gooien dan is het goed...


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-03-2014 22:46 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Wat versta je überhaupt onder "internationaal hoge ogen" gooien? Of je moet doelen op een status van klassieker zoals de oude Noorse BM... nee die zijn er niet nee.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2014 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2014 21:24 schreef Mortis Rex het volgende:
Countess is het beste voorbeeld van hoe hard Nederlandse "black metal" bands de plank mis slaan op alle fronten.

Noem één Nederlandse black metal plaat die internationaal hoge ogen gegooid heeft...

Juist, die plaat bestaat niet.



qua t-shirtverkoop is Urfaust alvast wereldtop


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2014 23:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2014 21:24 schreef Mortis Rex het volgende:


Noem één Nederlandse black metal plaat die internationaal hoge ogen gegooid heeft...






signature


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 06-03-2014 23:22 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2014 23:14 schreef Hypnos het volgende:
qua t-shirtverkoop is Urfaust alvast wereldtop

Gooien buiten de shirts om sowieso best riante oogjes. Een van de weinige Nederlandse blacknamen ook die niet alleen door heel Europa maar ook in de VS heeft gestaan.

Carach Angren schijnt het trouwens ook tot ver over de landsgrenzen prima te doen, droogjes gezegd, maar die tellen vast weer niet mee want symphonic...

Overigens, wat Verval al zei.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 06-03-2014 23:23]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-03-2014 23:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Jullie moeders luisteren Countess!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2014 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2014 23:29 schreef Kvelgeest het volgende:
Jullie moeders luisteren Cuntess!


beter


signature


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 07-03-2014 0:36 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 6 maart 2014 22:41 schreef Verval het volgende:
Internationaal hoge ogen gooien dan is het goed...


Nee, niet echt... Ik doelde er meer op dat we geen klassieker op onze naam kunnen schrijven zoals buurtjes België en Duitsland dat wel kunnen... meerdere zelfs.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-03-2014 6:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Daar ben ik het ook niet mee eens Mortis Rex. Ik kan tientallen platen op gaan noemen die ik meer dan geweldig vind. Wat overigens onzinnig is aangezien het maar een mening is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2014 8:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2014 23:16 schreef Hypnos het volgende:





Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-03-2014 8:28 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 maart 2014 0:36 schreef Mortis Rex het volgende:
Nee, niet echt... Ik doelde er meer op dat we geen klassieker op onze naam kunnen schrijven zoals buurtjes België en Duitsland dat wel kunnen... meerdere zelfs.
"Bestial Summoning - The Dark War has Begun", wel een klassiekertje, als je het mij vraagt.
België heeft overigens, naast Lugubrum, ook helemaal niets. Of je moet de pseudo-black van Ancient Rites meerekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 07-03-2014 8:39]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-03-2014 8:35 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
"Bestial Warlust - The Dark War has Begun", wel een klassiekertje, als je het mij vraagt.


Kuch... Enthroned. En zeg dan op zijn minst Occult, die destijd wel wat bereikt hadden. Of Bestial Summoning, als je dat bedoelde


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-03-2014 8:36 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

...of Funeral Winds die toch een rol speelden in de NL scene.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-03-2014 8:39 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 maart 2014 8:35 schreef Gorath het volgende:
[...]. Of Bestial Summoning, als je dat bedoelde
:v


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen