IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Keep of Kalessin Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2004 21:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Aangezien ik behoorlijk weg ben van de nieuwe MCD Reclaim van dit gezelschap, maar ff een nieuw topic geopend.

Ten opzichte van hun vorige werk Agnen, is bandleider/oprichter Obsidian C. een behoorlijk andere weg ingeslagen, ook al hoor je het ouwere werk er nog steeds wel in terug. Hij heeft dit keer hulp gevonden van drummer Frost (waar speelt ie niet bij tegenwoordig) en de legendarische zanger Atilla Csihar (uiteraard ex-Mayhem).

Voor de liefhebbers van originele, sfeervolle en afwisselende black metal!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-05-2004 21:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 mei 2004 21:09 schreef NecRobert het volgende:
Aangezien ik behoorlijk weg ben van de nieuwe MCD Reclaim van dit gezelschap, maar ff een nieuw topic geopend.

Ten opzichte van hun vorige werk Agnen, is bandleider/oprichter Obsidian C. een behoorlijk andere weg ingeslagen, ook al hoor je het ouwere werk er nog steeds wel in terug. Hij heeft dit keer hulp gevonden van drummer Frost (waar speelt ie niet bij tegenwoordig) en de legendarische zanger Atilla Csihar (uiteraard ex-Mayhem).

Voor de liefhebbers van originele, sfeervolle en afwisselende black metal!




Hij speelt ook als gastmuzikant bij Satyricon.

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 20-08-2006 12:04]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-05-2004 21:16 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Ken alleen die eerste 2 CD's van KoK, en die zijn goed te pruimen.
Deze mini ken ik niet.


This is Zodiac speaking...


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 23:04 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

waar is die te krijgen? ik ken wat oude troep van Keep Of Kalessin, een mayhem cover en de ''klassieker'' through times of war

en als Atilla erin meedoet, dan moet ik em zeker hebben


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2004 23:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 23:04 schreef possess me het volgende:
waar is die te krijgen? ik ken wat oude troep van Keep Of Kalessin, een mayhem cover en de ''klassieker'' through times of war

en als Atilla erin meedoet, dan moet ik em zeker hebben
Ik heb mijn exemplaar gewoon bij Displeased vandaan


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-05-2004 0:22 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik heb de laatste cd ook, hij is erg goed.

Het nummer Come Damnation vind ik met kop en schouders boven de andere nummers uitsteken, de duisternis druipt ervanaf bij dat nummer.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-05-2004 12:58 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Je moet me het eens laten horen.
Klinkt veelbelovend


F*ck hippies


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 14-05-2004 14:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Heb hem al een hele tijd (gedownload).

Machtige schijf vette duistere black metal!
Een voorbeeld voor vele andere.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 14:40 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

heb net het titelnummer op mp3 gekregen, klinkt idd niet verkeerd, alles behalve dat

end an vooral die stem van atilla, dat het zo'n enorme herkenbare klank geeft... had ook zonder zijn stem gekund, met de vocalen van die gast op Through Times Of War bijv., had een meer eigene klank gecreëerd, maar ik heb er door mijn fanatisme richting Atilla geen bezwaren op

aanrader voor mensen die technischere blackmetal ook kunnen waarderen

nu het origineel nog krijgen vanuit frankrijk, ben ik helemaal blij


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-05-2004 17:46 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 14 mei 2004 12:58 schreef Manifest het volgende:
Je moet me het eens laten horen.
Klinkt veelbelovend


Jorisjoris op soulseek; ik heb alles van ze geshared.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-05-2004 17:58 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 14 mei 2004 14:40 schreef possess me het volgende:
heb net het titelnummer op mp3 gekregen, klinkt idd niet verkeerd, alles behalve dat

end an vooral die stem van atilla, dat het zo'n enorme herkenbare klank geeft... had ook zonder zijn stem gekund, met de vocalen van die gast op Through Times Of War bijv., had een meer eigene klank gecreëerd, maar ik heb er door mijn fanatisme richting Atilla geen bezwaren op

aanrader voor mensen die technischere blackmetal ook kunnen waarderen

nu het origineel nog krijgen vanuit frankrijk, ben ik helemaal blij


Ik vind de 'gore' stem van Atilla juist perfect bij de muziek passen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:00 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:58 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik vind de 'gore' stem van Atilla juist perfect bij de muziek passen.
ik ook hoor, maar atilla loopt een beetje te lobbyen bij elke band volgens mij om te zingen, of andersom...

ik ben verslaafd aan zijn vocalen, maar die vocalen van Through Times Of War zijn er ook uitstekend bij denk ik zo, heeft meer een eigenbeeld van KoK, als elke band op elk album een andere zanger heeft, dan vind ik dat waardeloos, is het niet meer dezelfde band... wel dezelfde naam van de band, maar het klopt gewoon niet.punt.

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 18:02]


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-05-2004 18:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:46 schreef Y Draig Goch het volgende:
Jorisjoris op soulseek; ik heb alles van ze geshared.
WAAR DE FUCK BEN JE DAN. BIJ SHIRLEY OFZO?


F*ck hippies


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-05-2004 18:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 14 mei 2004 18:05 schreef Manifest het volgende:
WAAR DE FUCK BEN JE DAN. BIJ SHIRLEY OFZO?


*fluit onschuldig*
Kom vanavond thuis, zal ik je meteen even boven in de wachtrij zetten.

Nog even geduld dus.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-05-2004 21:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:12 schreef Y Draig Goch het volgende:
*fluit onschuldig*
Kom vanavond thuis, zal ik je meteen even boven in de wachtrij zetten.

Nog even geduld dus.
12 uur s' nachts zeker... of dan besluit je opeens bij haar te slapen..

Dan moet ik deze duister makende zwart metaal missen bij mijn slapengaan.



F*ck hippies


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-05-2004 13:24 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Of je kan op soulseek alvast in de wachtrij gaan staan.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-05-2004 13:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb nu de eerste 2 nummers van reclaim binnen... IX begint gaaf met die sample uit Dune... die kan ik nu dus weggooien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-05-2004 13:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik had al jaren "Agnen.. A journey trough the dark" in de kast staan, maar dit is wel een stukkie beter.. jammer van dat laatste nummer, die is nogal kut imho

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-05-2004 13:43]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 16-05-2004 22:06 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

agnen moet ik echt nog een keer de tijd voor nemen om er es lekker naar te luisteren objectief, vond de zooi die ik ervan gehoord heb niet geweldig, slecht afgemixt enzo


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2004 22:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die ouwe poep is echt niet cool, maar als de nieuwe beter is moet ik daar maar een keer naar luisteren. Soulsucking to infinity...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-05-2004 22:21]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-05-2004 9:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb deze rakker nu een dag in huis en ik moet zeggen dat hij me wel bevalt, wel wat kort echter, maar daar is het een mini voor.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 17-05-2004 18:57 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 13:21 schreef spectre het volgende:
ik had al jaren "Agnen.. A journey trough the dark" in de kast staan, maar dit is wel een stukkie beter.. jammer van dat laatste nummer, die is nogal kut imho


Man, dat laatste nummer is veruit het beste nummer van de hele cd!


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2004 9:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 18:57 schreef metalmook het volgende:
Man, dat laatste nummer is veruit het beste nummer van de hele cd!
je begrijpt me niet, ik heb het ook een beetje krom neergezet... het laatste nummer van Agnen is zeker het beste nummer, het heet ook Agnen trouwens. Het laatste nummer van Reclaim vind ik niks aan, muzikaal niet en vocaal al helemaal niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-05-2004 13:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 0:22 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik heb de laatste cd ook, hij is erg goed.

Het nummer Come Damnation vind ik met kop en schouders boven de andere nummers uitsteken, de duisternis druipt ervanaf bij dat nummer.
Dat nummer is echt een van de beste black metal nummers van het jaar!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-05-2004 13:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vanwege dit topic "Agnen" maar weer eens uit de kast gehaald na jaren en het is goddomme een megalekker blackmetal plaatje.Zonde dat ik deze cd zolang als stofcollector in mijn kast heb laten liggen.
Ben daardoor wel benieuwd naar de nieuwe mini cd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 30-05-2004 13:27 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

M. je had die nieuwe KoK gisteren bij of niet? Hoe is tie?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen