IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fates Warning Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2004 12:34 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 2 juli 2004 9:26 schreef DaVinz het volgende:
engine is zeker bekend bij bij, 2 geweldige cd's gemaakt

NP: superholic


COOL!!! Ik ken er maar 1!! Damn *zoekt snel*


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-07-2004 0:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 12:34 schreef m/FRNKm/ het volgende:
COOL!!! Ik ken er maar 1!! Damn *zoekt snel*


ik zit op DC en Soulseek ... of anders MSN als je ze nie kan vinden


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-08-2004 12:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht


nieuwe voorkant?

mogelijk, pin me er niet op vast

bron: Fates Warning MessageBoard

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 02-08-2004 13:04]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-08-2004 13:28 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

cool! ben benieuwd!!
kennis van mij heeft een paar van hun albums geproduced


wait for me dragon, we'll meet in the sky


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-08-2004 13:39 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

wow nice, meer de oudere cd's?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-08-2004 13:51 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 augustus 2004 13:39 schreef DaVinz het volgende:
wow nice, meer de oudere cd's?
volgens mij t nieuwere werk


wait for me dragon, we'll meet in the sky


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-08-2004 13:54 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 13:51 schreef she_devil het volgende:
volgens mij t nieuwere werk
oww! prima, geen info over het nieuwe werk?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-08-2004 13:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 augustus 2004 13:54 schreef DaVinz het volgende:
oww! prima, geen info over het nieuwe werk?
volgens mij heeft ie daar niet aan meegewerkt, hijs nu aan het touren met fear factory


wait for me dragon, we'll meet in the sky


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-08-2004 13:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Metal Blade have confirmed that they will release FATES WARNING's new album, FWX, on October 5th.

FWX was recorded in Stamford, Connecticut at Carriage House and will include the following song titles: "Left Here", "River Wide Ocean Deep", "Another Perfect Day", "Stranger (With A Familiar Face)" and "Wish".




het komt in zicht dus


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 01-09-2004 9:40 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

http://www.metalblade.com/bands/fates_warning/fates_warning-fwx-simhum.mp3

Nieuw nummer.
Ik vind er geen reet meer aan, op bepaalde muzikale fragmenten na.
Vocaal vind ik het nu gewoon kut.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-09-2004 10:39 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

dat was ook mijn reactie, maar na een paar keer luisteren vond ik hem toch wel ok. de vocals in het begin zijn wel bijzonder zwak.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-10-2004 0:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

now downloading... ben benieuwd ... sample was inderdaad beetje ruk


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-10-2004 9:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

die cd is wel weer ff 3 keer achterelkaar luisteren... maar dan begint hij wel mooi te worden vind ik...

toch bijft disconnected beter


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-10-2004 14:22 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik heb hem nu twee keer geluisterd, maar het doet me vooralsnog weinig. maar misschien komt dat nog.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-10-2004 18:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nouja ik heb wel paar keer gehoord... klinkt opzich goed... paar erg goeie nummers er tussen... opzich lekkere cd maar geen knaller


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2004 20:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Die nieuwe cd van Fates warning is toch wel een gruwelijk goede cd. Die heavy riffs in bijv. "Crawl" en "another perfect day" komen al weer akelig in de buurt van het materiaal op de 2e en 3e cd. Deze cd gaat zeker wel in mijn jaarlijstje komen.

Hoe zou het eigenlijk met Jon Artch zijn? Na die sublieme mini is weer veel te stil geworden rond hem.

(Als hij maar niet is doodgeschoten of zo)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-12-2004 20:04]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-12-2004 10:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

FW naar nederland... ik ben er zeker bij... wie zijn er nog meer in zoetermeer?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-12-2004 13:48 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik!
hoewel de nieuwe cd me nog steeds niet erg boeit. maar ze zullen vast wel iets van de voorgaande 9 cd's spelen...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 13-12-2004 17:45 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

de laatste cd is vet. Niet de vetste maar wel zeer de moeite waard om te luisteren. (ik vind Parallels op dit moment het beste)




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 13-12-2004 20:23 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 13 december 2004 17:45 schreef Bonnie het volgende:
ik vind Parallels op dit moment het beste
Ik ook

Maar ik ken die nieuwe ook nog nauwelijks



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-12-2004 21:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

shade en disconnected blijven de beste !!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2005 9:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

FATES WARNING Drummer Is 'Very Excited' About New Band - July 8, 2005

FATES WARNING drummer Mark Zonder has posted the following update on his collaborative project with MICHAEL SCHENKER GROUP guitarist/keyboardist Wayne Findlay:

"This weekend Gregg Analla [vocals, ex-TRIBE OF GYPSIES] will be coming to San Diego to record with Wayne and I. Everything is going very well and we should have a couple mp3's posted here on the site very shortly. Wayne and I have spent the last six months or so putting material together and are very excited about the band."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2005 9:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die re-release van "Awaken the guardian" is overigens ook zeker de moeite waard. ten eerste is er een bonus-cd met demo-opnamen en live opnamen toegvoegd. en ten tweede zit er een bonus DVD bij waar een heel optreden van Fates warning uit die periode opstaat. Het geluid is echter zeer slecht maar toch is het wel leuk om te zien.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-07-2005 11:05 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2005 9:10 schreef attila_de_hun het volgende:
die re-release van "Awaken the guardian" is overigens ook zeker de moeite waard. ten eerste is er een bonus-cd met demo-opnamen en live opnamen toegvoegd. en ten tweede zit er een bonus DVD bij waar een heel optreden van Fates warning uit die periode opstaat. Het geluid is echter zeer slecht maar toch is het wel leuk om te zien.


Ga ik toch ff aanschaffen is mijn fav album van fates


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2005 11:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

foutje!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-07-2005 11:24]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen