IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Phil Anselmo Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2016 18:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 14:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Trots zijn op je huidskleur of je afkomst of je sekse. :')

Volstrekt debiel. Alsof je er ook maar iets zelf aan bijgedragen hebt.

Pure onzekerheid is het.


Hoe kun je trots zijn op jezelf als je je eigenschappen niet met trots bekijkt?

Ofwel ben je niet trots op die zaken, ofwel vind je het allemaal heel erg relatief, en dan heb je ofwel geen nood aan trots, ofwel voel je je onzeker (al dan niet met overcompensatie), ofwel ben je trots op iets anders.

Want zonder trots ben je incompleet, kwetsbaar en erg beïnvloedbaar.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2016 18:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je kunt toch best trots zijn op wat je bent, zonder dat je jezelf gemaakt hebt?

je kunt toch ook trots zijn op je kind, voor prestaties die hij of zij gemaakt heeft (dat doe je namelijk zelf ook niet)


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 19:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 30-01-2016 19:23]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-01-2016 20:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 januari 2016 14:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Trots zijn op je huidskleur of je afkomst of je sekse. :')

Volstrekt debiel. Alsof je er ook maar iets zelf aan bijgedragen hebt.

Pure onzekerheid is het.
+1, is net zo debiel als bijvoorbeeld trots zijn op een baard...


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2016 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

maar niet zo debiel als de waarde van trots negeren uit schrik om te falen in het bereiken van een vorm van zelfwaarde.


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-01-2016 22:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 januari 2016 20:14 schreef Hypnos het volgende:
maar niet zo debiel als de waarde van trots negeren uit schrik om te falen in het bereiken van een vorm van zelfwaarde.
Trots kan je zijn op daden die je hebt gedaan, dingen die je hebt bereikt. Trots zie ik als een actief iets. Niet passief, zoals huidskleur e.d.


Boeiender


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 30-01-2016 22:50 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Een baard heb je toch juist zelf laten groeien, dan mag het toch?




VIESPEUK!!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 23:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Elk weekend een meditatieve staat bereiken om de groei te bevorderen. Extra hard persen...

Maar inderdaad. Trots op huidskleur of afkomst (patriotisme) zal ik nooit begrijpen. Iedereen mag er zijn. Iedereen is uniek, los van afkomst of huidskleur.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-01-2016 23:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 januari 2016 22:50 schreef De Vieze Man het volgende:
Een baard heb je toch juist zelf laten groeien, dan mag het toch?





Juist niet. Scheren vereist inspanning, en daarom mag je daar trots op zijn. Een baard groeien kan elke vent (en sommige vrouwen), daar is geen inspanning voor nodig.


Boeiender


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 23:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Jij weet niet hoe inspannend het is om de maan te aanbidden ter bevordering van baardgroei. De pijn bij het eerste haartje dat zich een weg naar buiten baant. Gij... kaalkinnige man. Moeite met scheren. Pfff. Jij niet hoor



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 30-01-2016 23:44 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 23:34 schreef MR. N het volgende:
Juist niet. Scheren vereist inspanning, en daarom mag je daar trots op zijn. Een baard groeien kan elke vent (en sommige vrouwen), daar is geen inspanning voor nodig.


Nou ja, je moet 'em toch een beetje trimmen, wil je geen zz topper worden.

Ik heb dan ook een baard (je). Maar dat komt idd door geen zin om te scheren, hehe.

Trots op je huidskleur zijn is erg sneu. Zo ongeveer alle mensen zijn even debiel, ongeacht huidskleur.




VIESPEUK!!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-01-2016 23:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 januari 2016 23:40 schreef Dirge for november het volgende:


Jij weet niet hoe inspannend het is om de maan te aanbidden ter bevordering van baardgroei. De pijn bij het eerste haartje dat zich een weg naar buiten baant. Gij... kaalkinnige man. Moeite met scheren. Pfff. Jij niet hoor


Nee. Eerst je scheermes een half uur slijpen, dan haren plukken uit het dichtst bijzijnde paard, daar een scheerkwast van maken, scheerschuim brouwen en dan los gaan, dat is inspanning. Ghij baardmans.


Boeiender


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 23:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wat een moeite, om de schijn van baardgroeibestrijding in stand te houden. Ontopique maar weer!



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-01-2016 0:02 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 januari 2016 20:05 schreef MR. N het volgende:
+1, is net zo debiel als bijvoorbeeld trots zijn op een baard...
Het ressentiment tiert weer welig. Zielige, afgunstige houding om van mensen arbeid te eisen voordat ze mogen appreciëren wat ze hebben.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2016 0:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 31-01-2016 1:05 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Wow, is hij echt een white trash redneck? Wie had dat ooit gedacht!? Pauper.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2016 1:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 22:42 schreef MR. N het volgende:
Trots kan je zijn op daden die je hebt gedaan, dingen die je hebt bereikt. Trots zie ik als een actief iets. Niet passief, zoals huidskleur e.d.


Trots zie ik als iets wat niet gebonden het bereiken van, maar als een vorm van zijn.

geen merite maar een attitude.

trots is een vorm van voor zichzelf gerechtvaardigde waarde, en dat hoeft niet iets te zijn wat je bereikt maar wat je bent.

want wat je bereikt, dat kun je ook maar bereiken door je eigenschappen te gebruiken, toch?
Warom zou je trots mogen zijn omdat je geslaagd bent voor een moeilijk examen, maar niet dat over het feit je een IQ hebt van 128 waardoor je slaagt voor dat examen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-01-2016 1:35]


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-01-2016 1:43 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Trots zijn op iets waar je mee geboren bent of niks mee te maken hebt gehad (zoals de daden van landgenoten waardoor je trots bent op je land) vind ik een vorm van mentale luiheid. Oppervlakkig, gemakzuchtig -je claimt iets zonder er moeite voor te doen- en ook vrij laf; voor zaken waar je wel moeite voor moet doen, kun je tenslotte falen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2016 1:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Akkoord dat als je iets bereikt met je potentieel, je daar ownership mag voor opnemen, maar het blijft een kwestie van potentieel.

daarbij, als je door trots te zijn op je potentieel meer kan bereiken (zelfvertrouwen, arrogantie), dan komt dat jezelf alleen ten goede. dus doen, anders ben je eigenlijk laf dat je het niet doet en mikt op minder.


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-01-2016 3:06 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Goede Blazebirth Hall vibe hier


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-01-2016 5:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 18:08 schreef Hypnos het volgende:
Hoe kun je trots zijn op jezelf als je je eigenschappen niet met trots bekijkt?

Ofwel ben je niet trots op die zaken, ofwel vind je het allemaal heel erg relatief, en dan heb je ofwel geen nood aan trots, ofwel voel je je onzeker (al dan niet met overcompensatie), ofwel ben je trots op iets anders.

Want zonder trots ben je incompleet, kwetsbaar en erg beïnvloedbaar.



Ik snap verder niet waar je het over hebt Bartmans, maar ik heb inderdaad geen behoefte om trots te zijn om mijn fysieke kenmerken. Ik heb wel wat beters te doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-01-2016 5:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2016 0:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Het ressentiment tiert weer welig. Zielige, afgunstige houding om van mensen arbeid te eisen voordat ze mogen appreciëren wat ze hebben.


Wees jij nou maar trots op die vadsige hamburgerpens van je, knullie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-01-2016 9:45 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ben benieuwd wat de antifa hier mee gaat doen aangezien Down op Forta staat deze zomer.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-01-2016 10:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Philosophy Bro weet raad. Met de vraag over of je trots kan zijn op je afkomst. Met de Antifa op Forta kan hij niet zoveel, maarja. Zo istie gewoon.

edit: link: http://www.philosophybro.com/post/65369185541/mailbag-monday-patriotism

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 31-01-2016 10:49]



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-01-2016 10:52 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Nazi is het nieuwe hipster.







Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen