IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Gothtronic festivalweekend Volgende pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 13-08-2004 12:17 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht



11 november:

The Wounded + Dimeaon

12 november:

Asrai + Prey

13 november:

Eve of Destiny (J)
Agonoize (D)
Spermblaster (NL)

meer info volgt:
http://www.gothtronic.com
http://www.st-hetpodium.nl

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 29-09-2004 19:53]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2004 12:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht



*rentgillendweg*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

die middelste ... gadver ... is dat nou een wijf, een vent of de reet van een olifant met anorexia?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2004 12:21 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ben niet iemand die snel oordeelt op basis van uiterlijk, maar als ik dit zie moet ik gewoon hard lachen en vind ik eigenlijk dat zulke mensen tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gelukkig ik wel en kan ik dus met een fikse dosis Hollandse Nuchterheid (c) zeggen dat ik de muziek ook wel kut zal vinden ...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 13-08-2004 12:22 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:19 schreef Jenje het volgende:
die middelste ... gadver ... is dat nou een wijf, een vent of de reet van een olifant met anorexia?
Ik vind haar/zijn/het's haar anders best leuk


"Obras son amores y no buenas razones"


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-08-2004 12:27 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Tsss, heeft niemand hier dan eens een Gothic en Lolita Bible opengeslagen??? Staat vol met dit soort figuren. En omdat het helemaal in het Japans is ben ik er ook nog niet achter wie man en wie vrouw is op de foto's...

Maar dan nog is de middelste wel creepy ...Marilyn Manson is mooier zullen we maar zeggen...


Hatsjikidee!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-08-2004 12:29 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Die middelste is een man en er is er eentje vrouw volgens mij de rechtse... Die linkse komt op de site niet voor...



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-08-2004 12:32 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:29 schreef Audiophile het volgende:
Die middelste is een man en er is er eentje vrouw volgens mij de rechtse... Die linkse komt op de site niet voor...


Oké, we gaan stemmen voor de linkse:

Man?

of

Vrouw?

Ik zeg man...


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zeg: waaiboom


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-08-2004 12:33 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik denk toch een vrouw. Ze heeft kleine voeten(denk ik)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ii vind het vooral erg vies, ik kan daar echt niet naar kijekn zonder misselijk te worden.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2004 12:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou,dat word weer een mooi homofeessie zo te zien.Dit heeft toch echt helemaal niks op zm te zoeken??Zeg nou zelf;wat is hier nou metal aan???


spelfout weggehaald...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-08-2004 12:35 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:35 schreef varanus het volgende:
Nou,dat word weer een mooi homofeessie zo te zien.Dit heeft toch echt helemaal niks op zm te zoeken??Zeg nou zelf;wat is hier nou metal aan???


de schoengespen...


Hatsjikidee!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-08-2004 12:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ehm ff ontopic!, het gaat om het festival niet om de mensen op de foto


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2004 12:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:35 schreef Unholy Mary het volgende:
de schoengespen...


Das dan ook echt het enigste

On topic;Ik durf mij niet op dit soort grafstemmingsfeessies te vertonen.


spelfout weggehaald...


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-08-2004 19:12 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

voor meer info over Eve of Destiny verwijs ik je naar http://www.eveofdestiny.net


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 20:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

S.P.A.M.


zoals gewoonlijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 17-08-2004 2:49 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

De eerste avond gaat heerschend.

De andere 2 houd ik me nog even van afzijdig.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-08-2004 3:00 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

HAHAHA Godverdomme , dit gaat echt tever


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-08-2004 3:02 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dit is een van de plaatsen waar je niet dood gevonden wil worden

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 17-08-2004 3:04]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 17-08-2004 10:15 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Wie erbij waren in W2 in Den Bosch in april, weten nog goed hoe deze band de zaal omver speelde met een heftige mix van gothic, electro en industrial met typisch Japanse gekte.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-08-2004 10:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 augustus 2004 10:15 schreef TekNoir het volgende:
Wie erbij waren in W2 in Den Bosch in april, weten nog goed hoe deze band de zaal omver speelde met een heftige mix van gothic, electro en industrial met typisch Japanse gekte.
Ik meen dat dat precies op dezelfde dag viel als het legendarische ZM Festival, dus ik ben bang dat je hier weinig mensen zult treffen die daar bij waren.

Anders was ik zeker wel gegaan trouwens


I'm not being rude. You're just insignificant.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 17-08-2004 10:22 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 10:19 schreef helmet het volgende:
Ik meen dat dat precies op dezelfde dag viel als het legendarische ZM Festival, dus ik ben bang dat je hier weinig mensen zult treffen die daar bij waren.

Anders was ik zeker wel gegaan trouwens


even om aan te geven dat het uiterlijk misschien wel wat aandacht trekt, maar dat het uiteindelijk bij deze band wel om de muziek draait, en die is erg goed.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2004 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:17 schreef TekNoir het volgende:

\

argh!!! wat is dat!!! eng eng eng


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2004 17:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 3:02 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dit is een van de plaatsen waar je niet dood gevonden wil worden



En als je nog in leven bent al helemaal niet...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen