IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Gothtronic festivalweekend Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-08-2004 20:24 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Eve of Destiny, lekkere muziek. Ik heb ze nog nooit live gezien, maar op cd klinkt het veelbelovend.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 23-08-2004 13:51 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

meer info volgt snel!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-08-2004 20:15 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

daar wil ik ook wel naartoe


no text supplied


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-08-2004 20:21 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Prey ooit mee gespeeld, klonk toen wel goed, maar de rest? nein danke



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 25-08-2004 18:16 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Spermblaster heeft bevestigd voor 13 november!

http://www.spermblaster.org


Rule-Ant
Usericon van Rule-Ant
Posted 02-09-2004 17:21 by Rule-Ant Wijzig reactieProfiel van Rule-AntQuote dit berichthttp://www.prey-band.com

quote:
Op 24 augustus 2004 20:21 schreef chriz het volgende:
Prey ooit mee gespeeld, klonk toen wel goed, maar de rest? nein danke


Hey Chris, weer in een nieuwe band? Na 2,5 jaar is Prey nog weer een stuk beter dan je in Theater Romijn hebt gezien
Ga je komen?


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 12-09-2004 12:29 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Prey zal haar nieuwe demo cd alhier verkopen!


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 18-09-2004 10:28 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

de donderdag en vrijdag kosten elk 6 euro. de zaterdag 8 euro en een combi kaart wordt 17 euro.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 20-09-2004 16:10 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

wie gaan er komen?



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2004 16:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik durf niet.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2004 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik mag niet van mijn vriendin, ze is bang dat ik als homo terugkom ..


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2004 16:43 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmmm, zo bekeken, mag ik niet van mezelf.. ik heb dan wel geen vriendin, maar als homo terug komen vind ik zelf niet zo ok. Zelfbescherming.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 21-09-2004 18:44 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Hahaha, hier spreekt de bekrompen geest! dat is duidelijk. Van Jenje valt me het overigens wel tegen, daar hij zichzelf op Zwaremetalen voor reviewer uitgeeft. Serieus genomen worden is echter een tweede.

Wie kan er ook andere muziek waarderen dan mettul bandjes die alles volgens de enge scene regeltjes doen?

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 21-09-2004 18:45]


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-09-2004 20:15 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 21 september 2004 18:44 schreef TekNoir het volgende:
Hahaha, hier spreekt de bekrompen geest! dat is duidelijk. Van Jenje valt me het overigens wel tegen, daar hij zichzelf op Zwaremetalen voor reviewer uitgeeft. Serieus genomen worden is echter een tweede.

Wie kan er ook andere muziek waarderen dan mettul bandjes die alles volgens de enge scene regeltjes doen?
Wat je hier nou probeert te zeggen is dat je een bekrompen geest hebt als je deze muziek niet kan waarderen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2004 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 18:44 schreef TekNoir het volgende:
Hahaha, hier spreekt de bekrompen geest! dat is duidelijk. Van Jenje valt me het overigens wel tegen, daar hij zichzelf op Zwaremetalen voor reviewer uitgeeft. Serieus genomen worden is echter een tweede.

Wie kan er ook andere muziek waarderen dan mettul bandjes die alles volgens de enge scene regeltjes doen?


Teknoir does the pacman


haphaphaphap


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 22-09-2004 14:33 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 20:15 schreef Hades het volgende:
Wat je hier nou probeert te zeggen is dat je een bekrompen geest hebt als je deze muziek niet kan waarderen?


Nee, dat niet. Ik moet eerder grimlachen om de Pavlov reactie van sommigen in het geval muziek een beetje afwijkt van de regeltjes die bon ton zijn in hun eigen wereldje. Zie ook blckmetal purisme en aanverwante nonsens.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2004 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je spreekt over blek purisme en over mij, dat blijkt wel weer hoe weinig jij je in anderen dingen verdiept. Je komt op een metalsite je gothsiteje spammen en dan verwonder je je dat er veel mensen zijn die er niets aan vinden ... dan heb je toch wel fikse oogkleppen op ...

Overigens ken ik die hele muziek niet maar reageer puur op het belahcelijk nichterig uiterlijk van die band, daar is de gayparade nog niks bij.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-09-2004 14:52 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 14:33 schreef TekNoir het volgende:
Nee, dat niet. Ik moet eerder grimlachen om de Pavlov reactie van sommigen in het geval muziek een beetje afwijkt van de regeltjes die bon ton zijn in hun eigen wereldje. Zie ook blckmetal purisme en aanverwante nonsens.

Het is toch wel zo dat er in de goth-scene nogal veel rond imago draait. Er zal best wel goede muziek bijzitten, maar geef toe dat een foto zoals die uit de openingspost niet echt uitnodigend is om je in die muziek te verdiepen; wat dan weer de oppervlakkige reacties verklaart.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-09-2004 14:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Van die foto kreeg ik spontaan jeuk in m'n nederregionen.. sorry als ik dan niet meteen opspring om daar een langere tijd bij door te brengen..

Er zal ongetwijfeld geweldige muziek aanwezig zijn.. maar moest je dan echt een foto van drie veenlijken erbij zetten ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 22-09-2004 18:32 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Tja, ik kan er niks aan doen dat die lui er zo uitzien. Ik heb daar gewoon ook totaal geen problemen mee. Ik wil ze gewoon dolgraag op ons festivalletje hebben want ze maken puike muziek. Dat hoor je niet zo vaak. Dus wat maakt dat uiterlijk dan nog uit? Alsof elk metaalhoofd op een podium er goed uitziet of normaal kleed. en dan nog, wat is normaal?

Eve of destiny:

Een fikse mix van gothic, industrial, electro en metal, en met het bekende Japanse gestoorde eclecticisme. Heftig in elk geval.

Bandlid Kozi is ook wel bekend van Malice Mizer.



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 22-09-2004 18:36 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 14:37 schreef Jenje het volgende:
Je komt op een metalsite je gothsiteje spammen en dan verwonder je je dat er veel mensen zijn die er niets aan vinden ... dan heb je toch wel fikse oogkleppen op ...

Overigens ken ik die hele muziek niet maar reageer puur op het belahcelijk nichterig uiterlijk van die band, daar is de gayparade nog niks bij.


laat ik maar ff reageren op de ene opmerking waar ik wel iets mee kan.
ons ''Gothic siteje'' trekt enorm veel bezoekers, heeft contact met alle mogelijke labels en schrijft over heel wat cd's en muziek met meer kennis van zaken dan menig stukje op metalen sites laat zien. gevalletje jaloezie Jenje? ik meen me te herinneren dat jij ooit maar wat graag van die ''gaye'' plaatjes draaide en zelfs een tijdje de dj hebt geprobeerd uit te hangen in Atak....wat is er misgegaan? ;-)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2004 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom ik niet meer naar gothic luister heb ik hier al menig keer verteld, vooornamelijk door een grote groep ubergoths die een plaat voor de kop hebben.

Jaloers op je site?
Kennelijk weet je niet waar ik voor werk ....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-09-2004 21:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jenje, je gaat toch geen muziek skippen omdat er alleen maar kneuzen naar luisteren.... je smaak is gewoon veranderd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2004 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik had qua gothic al een behoorlijk beperkte smaak (enkele wat hard spul en darkwave achtige dingen, wat ik zo nu en dan nog wel eens luister) en heb toen wat verder gekeken binnen de gothic scene in nederland, maar daar werd ik snel misselijk ende beroerd van waardoor mijn interesse erin gewoon afnam, waardoor ik niet de moeite meer nam om veel dingen te checken. Dan sterft de voorkeur vanzelf af ...


Spermblaster
Usericon van Spermblaster
Posted 23-09-2004 18:00 by Spermblaster Wijzig reactieProfiel van SpermblasterQuote dit berichthttp://www.spermblaster.org

Kom op, zeg ook even iets over Spermblaster. Ik bedoel; alleen de naam al... tssss.... belachelijk toch...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen