IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : zoektocht naar Vara's vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 07-11-2009 1:52 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Supertof ja!
Mis alleen deel 13 na alles gedownload te hebben. Ach ja, schoonheidsfoutje.


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-11-2009 3:26 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik zal weer es een cassettedeck kopen en de rest digitaliseren

dan kan ik overdag vanaf de thuiscomputer een ftp'the openzetten oid...

volgens mij heb ik t gehele eerste jaar hier ergens al liggen...



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-11-2009 14:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2009 1:52 schreef VM Saldiac het volgende:
Supertof ja!
Mis alleen deel 13 na alles gedownload te hebben. Ach ja, schoonheidsfoutje.


Nu je het zegt. Ik heb zelf deel 13 ook niet. Alles wat Snarkmans toentertijd online heeft gegooid heb ik gedownd. Blame it on him.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-11-2009 15:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

@Snark: Je hebt ook cassette-USB spelers
quote:
USB Cassetterecorder ION Tape Express USB walkman € 49,00

Twijfelde u ook om uw oude audiocassettes weg te gooien? Met de TAPE EXPRESS bent u blij dat u dat niet hebt gedaan!
Naast het afspelen kopieert deze cassetteplayer ook uw oude opnames naar MP3. U kunt de MP3’s luisteren op uw computer, op uw MP3 speler zoals een iPod of ze op een cd branden zodat u de nummers in de auto kunt beluisteren.





De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2009 16:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, leuk, maar het lijkt mij dat een oldschool cassetterecorder een stuk goedkoper is, gewoon ff bij een kringloopwinkel naar binnen lopen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-11-2009 16:52 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, leuk, maar hoe maak je dan mp3's van je tapes?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2009 17:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


holydiver
Usericon van holydiver
Posted 11-12-2009 22:10 by holydiver Wijzig reactieProfiel van holydiverQuote dit bericht

Geweldig om dit weer terug te luisteren!!!!!bedankt!!!
kom maar op met de rest !!!!!


diggler
Usericon van diggler
Posted 02-02-2010 1:00 by diggler Wijzig reactieProfiel van digglerQuote dit bericht

Heeft Aaaaaaaaaaarco die FTP nu al es online?

Can't wait...


herske
Usericon van herske
Posted 02-02-2010 1:36 by herske Wijzig reactieProfiel van herskeQuote dit bericht

er zijn een aantal uitzendingen van Vara's Vuurwerk via soulseek te vinden


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-02-2010 1:39 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ha heb ook nog tig opnames op tape.
Leuk om terug te horen.


=)


diggler
Usericon van diggler
Posted 02-02-2010 1:44 by diggler Wijzig reactieProfiel van digglerQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 1:39 schreef NotYourBitch het volgende:
Ha heb ook nog tig opnames op tape.
Leuk om terug te horen.


Knal 't op mp3! Maken we er een mooi bibliotheekje van


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-02-2010 1:48 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ik heb er het apparatuur niet voor.
En het zijn geen hele opnames van de uitzendingen.Zo min mogelijk geklets,wel interviews van bands.


=)


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-02-2010 10:39 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Godverse Holiemolie! Dit is echt supervet!! Dat wat ik ooit heb opgenomen is al JAREN geleden gewist/weggegooid. Heerlijk om weer te horen!!!


Here kitty kitty kitty!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 03-02-2010 9:16 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Het meeste wat Henk toen draaide heb ik, maar ik zoek nog een paar opnames:

Love/Hate (Aardschokdag 1992)

Love On Ice (DOA 1992)
The Organization (DOA 1992)

Megadeth (Aardschokdag 1988)

Iemand torrent/ftp tips?


10.10.1942 - 20.11.2011


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-10-2010 14:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 oktober 2010 14:02 schreef vleesvoorbeest het volgende:
Heb thuis 23 cassette bandjes van vara's vuurwerk uit eind jaren 80 begin jaren 90,wie biedt?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-10-2010 14:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Je wilt geld hebben voor 20 jaar oude tapes met radio opnames?

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


vleesvoorbeest
Usericon van vleesvoorbeest
Posted 01-10-2010 14:58 by vleesvoorbeest Wijzig reactieProfiel van vleesvoorbeestQuote dit bericht

dat is wel het idee,ik heb ze namelijk ook gekocht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-10-2010 14:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

:')!!!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 01-10-2010 15:21 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht



=)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 15:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Preventief gehuil, misschien laat hij ze wel voor een zeer miniem bedrag gaan. Niks mis mee, toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 01-10-2010 15:33 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

die opmerking behoeft de aanvulling van de vraagprijs, vleesvoorbeest....

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 01-10-2010 15:33]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-10-2010 16:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 oktober 2010 14:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Je wilt geld hebben voor 20 jaar oude tapes met radio opnames?

:')


Oew!

*maakt een spurt naar de zolder*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


vleesvoorbeest
Usericon van vleesvoorbeest
Posted 01-10-2010 22:15 by vleesvoorbeest Wijzig reactieProfiel van vleesvoorbeestQuote dit bericht

het gaat er eigenlijk om een klein beetje dat je natuurlijk een stukje geschiedenis in handen hebt,niet de jouwe,maar het kan wel de jouwe worden voor laten we zeggen 1 euro per bandje,das toch hartstikke leuk.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 01-10-2010 23:15 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Godver

Ik bied de Wachttoren aan, als iemand interesse heeft kan ik zelfs de wachttorens vanaf den eerste uitgave bij elkaar krijgen.
Dus.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen