IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : zoektocht naar Vara's vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2007 17:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

stelletje apenjodenegers!


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 17:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Leg mij even het verschil uit tussen het posten van de nieuwe CD van bandje "X" en het posten van oude opnames en ik bied je "en publique" mijn excuses aan.

Als ik een link naar een torrent / mp3 / whatever van een nieuwe cd plaats doe ik dat ook niet met het oog op financieel gewin, lieverd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-01-2007 17:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Arc, hoe ben je er eigenlijk aangekomen (puur interesse)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:08 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 17:57 schreef spectre het volgende:
Arc, hoe ben je er eigenlijk aangekomen (puur interesse)


xxl had ze in z'n reet verstopt en toen er twaalf negers op 'm aan sjoelen waren vielen ze eruit, toevallig liep er iemand langs en die heeft ze bij mij gebracht. Omdat ze kankerhard stonken (zelfs de stront kon de lichaamsgeur van xxl niet verdrijven) zet ik ze nu maar over op hd/dvd. Ik heb ze hier al drie jaar staan en ik begin te twijfelen of ik daarom zo'n misselijke kerel ben. Anyway als ik klaar ben ga ik t op cd zetten en aanbieden op ebay/marktplaats/speurders etc.. das een veel beter plan denk ik. Dankjewel xxl dat je de poep uit m'n ogen gelikt heb.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-01-2007 18:08 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een torrent van een nieuwe cd lijkt me toch iets anders als een torrent van oude radiopnames met metalmuziek die van een cassettebandje afkomen, ivm geluidskwaliteit. Al mag het dan nog niet, natuurlijk, maar toch. Als het originele banden van de vara zijn, dan is het weer wat anders en hou ik m'n muil verder, hehe.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2007 18:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hoe gay om je je op zo'n manier ermee te bemoeien trouwens. Echt super nuttige input, XXL, grote jongen. Het gaat nog wel over een radioprogramma en niet over originele opnames...

Aaaaaarco kan je niet pretty pretty please een torrentje op kerrazy zetten? Dan bedien je ook een veel grotere community dan alleen ZM azijnpissers


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 03-01-2007 18:14 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Tering, net die link gemist door een of andere zeikerd.


Nog zo stoere internet warrior.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 17:54 schreef XXL het volgende:
Leg mij even het verschil uit tussen het posten van de nieuwe CD van bandje "X" en het posten van oude opnames en ik bied je "en publique" mijn excuses aan.



nieuwe cd ter download aanbieden/uitlenen/overbranden voor iemand anders etc zorgt er volgens de maatschappijen voor dat er minder exemplaren van dat betreffende album wordern verkocht.

deze oude radiouitzendingen staan bol van de bands die iedereen eigenlijk al weer vergeten was, op deze manier herrinnerd worden zal er hooguit voor zorgen dat je (weer) op zoek gaat naar een specifiek album, daarbij is t allemaal minimale geluidskwaliteit dus zal de persoon die de aflevering wil horen dat ook echt voor de interesse doen en niet om op die manier cd's te kunnen laten liggen in winkels.

maar dat zal er bij je lieve gezellige hoofdje wel niet ingaan, nu zal ik er over ophouden t is immers bijna bedtijd voor je. Vergeet je niet een luier op je gezicht te binden, het zou jammer zijn als je in je eigen tranen zou verdrinken.

toedels!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

@ m. en zakkenvuller (en de rest op sommigen na)... je kan effe lezen wat er staat en me eventjes melen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-01-2007 18:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:13 schreef M. het volgende:
azijnpissers


Volkskrantlezers...


Maargoed, ik kende het radioprogramma eerst niet, ik was toen aardig jong. Ik heb er hier wel eens wat over gehoord, volgens mij van Oud Vuil, en dacht dat klinkt interessant dat wil ik weleens horen, gezocht maar niks kunnen vinden. Nu verscheen hier gisteren een link naar een site waar de eerste aflevering op staat, meteen gedownload en me vermaakt, droge commentaar van Westbroek.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 18:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:08 schreef Aaaarco het volgende:
xxl had ze in z'n reet verstopt en toen er twaalf negers op 'm aan sjoelen waren vielen ze eruit, toevallig liep er iemand langs en die heeft ze bij mij gebracht. Omdat ze kankerhard stonken (zelfs de stront kon de lichaamsgeur van xxl niet verdrijven) zet ik ze nu maar over op hd/dvd. Ik heb ze hier al drie jaar staan en ik begin te twijfelen of ik daarom zo'n misselijke kerel ben. Anyway als ik klaar ben ga ik t op cd zetten en aanbieden op ebay/marktplaats/speurders etc.. das een veel beter plan denk ik. Dankjewel xxl dat je de poep uit m'n ogen gelikt heb.


Inhoudelijke reacties zijn niet jouw sterkste kant, he?

Maargoed, als je alleen mensen blij wil maken mag dat uiteraard.
Sterker nog. Laat ik eens leuk mee doen.




[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2007 19:48]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-01-2007 18:23 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:20 schreef XXL het volgende:
Inhoudelijke reacties zijn niet jouw sterkste kant, he?

Maargoed, als je alleen mensen blij wil maken mag dat uiteraard.
Sterker nog. Laat ik eens leuk mee doen.






Yep, dat is precies 't zelfde simpele ziel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2007 19:49]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kan iemand xxl even bannen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 18:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:23 schreef Psychonaut het volgende:
Yep, dat is precies 't zelfde simpele ziel.


En dat is niet wat ik de hele tijd al zeg?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 18:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:25 schreef Aaaarco het volgende:
kan iemand xxl even bannen


Op grond van wat?
Omdat jij een kort lontje (hahaha, vuurwerk... lontje) hebt en niet tegen kritiek kan? Huilebal.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2007 18:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jullie ridiculiseren!

Ik ruik ZOG!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 03-01-2007 18:31 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Het posten van actuele, overal verkrijgbare albums is gelijk aan radiobroadcasts uit de jaren 80.


Nog zo stoere internet warrior.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

het feit dat jij je ermee bezig houdt maakt jou denk ik een foutere meneer dan ik, ik kan met een gerust hard zeggen dat ik niets aan mp3tjes/zelfgebakken cd's etc heb van albums waar ik t origineel niet ook van in de kast heb staan, dat soort meuk downloaden is voor homo's

kunnen we dit topic dan nu weer gebruiken voor wat t is en dat jij weer effe bij je mammie op schoot naar lingo gaat kijken ofzo


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 18:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Bandjes zijn de mp3's van de jaren 80, Simpele ziel.
Toen had je geen torrentsites maar tape traders hetgeen ook al een doorn was in het oog van de muziekscene.
Maar een LP / CD opnemen van vrienden heb jij als rechtvaardig mens uiteraard ook nooit gedaan.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:35 schreef een lompe lul het volgende:

Maar een LP / CD opnemen van vrienden heb jij als rechtvaardig mens uiteraard ook nooit gedaan.




jazeker, toen ik in aanraking kwam met metal zo op mn 11e ging nagenoeg al mn zakgeld op aan cassettebandjes, cd's waren er nog niet en een platenspelert had ik niet, ik heb nu op een paar titels na alles wat ik toen had (zo'n 150 cassettes) op cd.

even een andere vraag, heb jij voor elke foto die je ergens afbeeld ook daadwerkelijk toestemming van de personen erop?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 18:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voor die foto's is accreditatie aangevraagd, ja. Als ik dat niet doe krijg ik mijn camera namelijk doorgaans niet eens mee naar binnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2007 18:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

*pakt popcorn*


Je moeder.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:49 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat netjes van je, zie je wel dat je normale dingen kan zeggen en verstandig over kan komen, hou vol meid!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2007 18:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2007 18:49 schreef karnivoor het volgende:
*pakt popcorn*


Biertje d'r bij??


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2007 18:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ben je overgens altijd zo'n zeiklul of heb je er echt een reden voor?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen