IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lamb of God Vorige pagina | Volgende pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 02-02-2009 20:47 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2009 20:23 schreef XnegativeX het volgende:
Wat is er volgens jou mis mee dan? De nummers op hun Myspace klinken behoorlijk vet vind ik.


Gewoon, sacrament vond ik 10 lekkerder klinken. Ook qua, gitaarloopjes enz... Meschien moet ik hem wat vaker luisteren.


The trend is dead.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-02-2009 20:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat moest ik met alle Lamb of god albums. Ik vond Sacrament in de eerste instantie een dikke Pantera rip-off. Daar ben ik nu ook hard op terug gekomen. Belachelijk gaaf album. Hoewel Ashes of the wake mijn favoriet blijft.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2009 15:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben geen fan van de band door de storende rock elementen, en de Pantera truukjes

maar bijvoorbeeld in het nieuwe nummer Set To Fail past het wel, en das behoorlijk aanstekelijk.


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-03-2009 18:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat is "Wrath" een heerlijke plaat geworden zeg... Klinkit een stuk heftiger dan "Sacrament". Jaarlijstjes materiaal wat mij aangaat. Klinkt weer lekker fel en lomp en de zang is ook veel opgefokter en afwisselender dan op zijn voorganger.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Wel lekker, maar ook een beetje eentonig naar mijn smaak.


Boeiender


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-03-2009 18:56 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Heb je alleen deze geluisterd of ook het eerder werk?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2010 14:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neeneenee, na zoveel keer luistern nog steeds een Pantera kloon


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-02-2010 14:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als ze dan al een kloon zijn, zijn ze tenminste een waardige kloon en een waardige opvolger.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2010 15:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt geslaagd vind ik het niet
groot zijn ze wel ja,
maar dat zijn Shadows Fall, Killswitch Engage en zovele anderen ook...


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-02-2010 15:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



Toch plaats ik Lamb of God niet in het bovengenoemde rijtje bands... Weet niet waarom, zijn imo toch een paar beste tandjes beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 13-02-2010 15:05]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2010 15:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dat wel, maar geen DevilDriver of Chimaira


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-02-2010 15:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Toch denk ik dat ze groter zijn dan bovengenoemde bands...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-02-2010 15:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2010 15:05 schreef Staalman het volgende:
Toch plaats ik Lamb of God niet in het bovengenoemde rijtje bands... Weet niet waarom, zijn imo toch een paar beste tandjes beter.


En veel meer thrash dan metalcore natuurlijk. Ik moest ook even wennen aan Lamb of God, maar ik raak er steeds meer van onder de indruk.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 14-02-2010 12:04 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 13 februari 2010 15:06 schreef Hypnos het volgende:
Dat wel, maar geen DevilDriver of Chimaira

Nee.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2010 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe bedoel je?


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-02-2010 12:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2010 15:06 schreef Hypnos het volgende:
Dat wel, maar geen DevilDriver of Chimaira


hoe bedoel jij?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2010 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

O. Ressurection was grandioos sterk en origineel.
DevilDriver heeft pure power en catchyness

Lamb of God heeft ze alletwee, mar in mindere mate


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-02-2010 12:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ah, oke. Ben het niet geheel met je eens. Vind juist dat deze twee bands niet hebben wat Lamb Of God wel heeft, nl herkenbare songs.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2010 13:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

serieus? Ressurection ken ik vanbuiten,
DevilDriver's laatste kan ik hebben, Lamb of God kon ik enkel die door Devn Townsend geproducete onderscheiden


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-02-2010 13:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dan niet alles natuurlijk, zowel Devildriver als Chimaira hebben goeie songs, maar een hele plaat vol? Dat houden ze dan weer niet vol..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2010 14:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alleen Resurrection vind ik super, de rest zijn enkelingen.
Geef me dan maar Woe of Tyrants


signature


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 14-02-2010 14:23 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 14 februari 2010 14:02 schreef Hypnos het volgende:
alleen Resurrection vind ik super, de rest zijn enkelingen.
Geef me dan maar Woe of Tyrants

+1 Resurrection is top, de rest heeft een paar leuke nummers maar is verder niet uit te zitten.

Lamb of God-platen daarentegen, met name de laatste drie, zonder moeite


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-02-2010 14:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ps. Devildriver staat op ZC, Chimaira op...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-02-2010 14:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Chimaira op Forta?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2011 12:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Laat maar komen!!!!


LAMB OF GOD: New Album Title Revealed - Oct. 31, 2011

According to Gun Shy Assasssin, Richmond, Virginia metallers LAMB OF GOD have set "Resolution" as the title of their new album, due in early 2012 via Epic Records. The CD was once again helmed by producer Josh Wilbur, who worked on the band's last effort, 2009's "Wrath".

One of the tracks that are set to appear on "Resolution" includes an appearance by an orchestra and a choir. "There's opera singers, a whole symphony going on… It's crazy," drummer Chris Adler is quoted as saying about the song, which features the band's vocalist, Randy Blythe, singing slowly over the opening. "We were trying to figure out how to not be black metal but do something totally different. I think we succeeded," Adler said.

Blythe previously described "Resolution" as "WAAAAY better than 'Wrath' overall."




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen