IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lamb of God Vorige pagina
ZiltoidTheOmniscient
Usericon van ZiltoidTheOmniscient
Posted 04-12-2013 14:52 by ZiltoidTheOmniscient Wijzig reactieProfiel van ZiltoidTheOmniscientQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2013 11:59 schreef HierIsMike het volgende:
En dan ook nog een geluidsman die er voor zorgt dat een WC die doorgespoeld wordt nog beter klinkt dan het geluid op het podium.


Dat is altijd nog het ergste. Een tijdje geleden was er een metalband bij DWDD (ik geloof Epica) die een stukje speelde. En het geluid was vreselijk...
Slecht afgemixt waardoor het als een grote vlaag van geluiden overkwam ipv een goed metal nummer.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-12-2013 14:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Maar toen Textures daar speelde was het geluid wel prima. Maar goed, Textures ook hè...

Gaafste vond ik toen Peter Pan Speedrock langskwam, prachtig was dat.


ZiltoidTheOmniscient
Usericon van ZiltoidTheOmniscient
Posted 04-12-2013 14:56 by ZiltoidTheOmniscient Wijzig reactieProfiel van ZiltoidTheOmniscientQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2013 14:53 schreef ColdheartMinor het volgende:
Maar toen Textures daar speelde was het geluid wel prima. Maar goed, Textures ook hè...

Gaafste vond ik toen Peter Pan Speedrock langskwam, prachtig was dat.


Ja Textures ken ik eigenlijk ook via door DWDD en het geluid was daar inderdaad gewoon goed.
Peter Pan heb ik niet gezien, maar die make er sowieso een show van, hoe crappy het geluid ook mag worden afgemixt
EDIT: Net even de clip gekeken. En Van Nieuwenkerk weet alles weer lekker op te pompen. "Jullie zijn de hardste band die we in 6 seizoenen hebben gehad. Hoe is het om zo hard te spelen?"
Om even on-topic te blijven hoop ik dat ze LOG uitnodigen om even te komen spelen voor ze los gaan in 013

[Dit bericht is gewijzigd door ZiltoidTheOmniscient op 04-12-2013 15:05]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-05-2015 22:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Vandaag is er een nieuwe track online gezet met de mededeling dat de nieuwe plaat in juli zal verschijnen met de naam VII: Sturm und Drang.

Still Echoes

Ijzersterke track! Overtreft sowieso alles van de vorige plaat en dat zegt best wat.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2015 23:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Gaaf nummer, al is hij ietwat repetitief. Er wordt wat minder nadruk gelegd op groove en hoor wat Ashes Of The Wake-achtige riffs terug. Mooi!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-07-2015 11:26 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Inmiddels al vier tracks te beluisteren van de nieuwe plaat. Still Echoes staat er al, dit zijn de andere tracks.







Overlord vind ik misschien de gaafste track tot nu toe. De cleane vocalen vallen goed, heeft een jaren '90 Alice in Chains-vibe.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-07-2015 11:27]



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-07-2019 22:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Dear Lamb of God fans,

We returned last week from a great European festival run and our final tour with Slayer in North America. We are excited to keep the momentum going and dive into the next record.

We'd like to officially welcome Art Cruz, who has been playing drums with us on tour for the last year, as the new drummer of Lamb of God. Art will be joining us in the studio as we begin pre-production and recording of a new album.

We're very proud of everything this band has accomplished over the last two decades. We would like to thank Chris Adler for his contributions over the years and wish him the best in his future endeavors.

Thank you,

John, Mark, Randy & Willie


Hmm, nooit echt heul groot fan van de band geweest, maar Adler was imho toch wel groot deel van de sound... Te gekke drummer. Art is ook geen pannekoek, maar toch.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 06-11-2020 8:47 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Nummer de van S/T die sinds een paar maanden uit is.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen