IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Fields of the Nephilim Vorige pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-11-2005 5:34 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 15 november 2005 23:09 schreef Vlkodlak het volgende:
Beluister vooral ook 'Elizium' eens. Eén van de gaafste platen ooit .


Ik schaam me dood dat ik die plaat dus nog nooit geluisterd heb... Ik weet echter wel dat de nieuwe cd qua duistere, deprimerende sfeer de betere doomreleases van het jaar er met gemakt uitheerscht en dat alle andere FotN platen ook geweldig zijn... het is te hopen dat McCoy een band bij elkaar zoekt voor een nieuwe tour.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 16-11-2005 5:41]


no text supplied


SHS
Radiant, sir, radiant
Usericon van SHS
Posted 17-11-2005 0:10 by SHS Wijzig reactieProfiel van SHSQuote dit berichthttp://www.thedustconnection.com

Heb alles van die gasten, zelfs een bootleg: Forever and ever. Best gaaf. Enorm goeie sfeer op hun platen!

Het beste vind ik the Nephilim, Elizium en Earth Inferno. Die laatste vooral vanwege Psychonaut live, die is echt waanzinnig. Geweldige sfeer, die gesproken stukken (die trouwens rechtstreeks uit de Necronomicon komen).

Vond het altijd tof dat ze meerdere versies van hun nummers opnamen, zo zijn de live-versies van Sumerland en Psychonaut anders maar wel gaver dan de studio-versies.

Overigens ben ik nog altijd op zoek naar een bepaalde versie van The Watchmen ( ) die volgens mij ooit op een single van Sumerland stond, maar ik ken m nie vinden ... snik

De vorige (Fallen) vind ik eigenlijk maar niks, dus ik ben benieuwd naar de nieuwe...
En nu ga ik Earth Inferno opzetten!!

[Dit bericht is gewijzigd door SHS op 17-11-2005 0:59]



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 18-11-2005 13:58 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Het schijnt dat er al een band gerecruteerd is en dat de onderhandelingen over shows al gaande zijn, mij is het nog niet ter ore gekomen, zal eens informeren bij hun platenlabel.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-11-2005 14:03 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 18 november 2005 13:58 schreef TekNoir het volgende:
Het schijnt dat er al een band gerecruteerd is en dat de onderhandelingen over shows al gaande zijn, mij is het nog niet ter ore gekomen, zal eens informeren bij hun platenlabel.


doe maar, wel aardig van je, dat je de mensen hier het ook even laat weten.



Elizium pwn3s, suck a dick bwooi!


Suck my piss


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-11-2005 20:50 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 18 november 2005 13:58 schreef TekNoir het volgende:
Het schijnt dat er al een band gerecruteerd is en dat de onderhandelingen over shows al gaande zijn, mij is het nog niet ter ore gekomen, zal eens informeren bij hun platenlabel.


WGT, WGT, WGT! Dan is mijn verslag van dit jaar ineens een heel stuk beter

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 18-11-2005 20:50]


no text supplied


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-07-2008 22:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vorige week live gezien in Londen met 'Ceremonies', hun nieuwste cd. Voorprogramma: Pythia. Superconcert!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 23-07-2008 22:35 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Gaaaaaaf!!! In welke zaal heb je ze gezien...??
(ben vorig jaar voor Twelfht Night naar Londen gegaan @ Albany )

[Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 24-07-2008 1:56]


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 24-07-2008 1:29 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Penetration & Carl =


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 24-07-2008 1:51 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje



Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


herr
Usericon van herr
Posted 24-07-2008 8:47 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Ik zou ze graag eens live zien, maar de onderstaande setlist lijkt me toch wat saai. Hoewel Last Exit... veel goed maakt.

Setlist:
Shroud
Straight to the Light
Zoon III
Penetration
Dawnrazor
Requiem
Xiberia
Last Exit For The Lost
Moonchild
Mourning Sun

Elizium in z'n geheel zou mooi zijn.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 24-07-2008 11:48 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Lijkt mij ook erg gaaf om de band eens live te zien. Op zich geen onaardige setlist.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-07-2008 15:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ik heb een video van ze hier: Visionary Heads Tour? in 1990. Geweldige opname, precies de sfeer van de albums en alleen maar goede nummers. heerlijk.



broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 24-07-2008 21:15 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

ow, die video is gaaf ja,

ik las trouwens eerder dat iemand ze een paar jaar geleden bij Eurorock ruk vond, maar ik vond dat optreden geweldig!

Sjezis, na al die jaren hun op dat podium te zien en die nummers live te horen...

Maar ik geef toe, twas ook nostalgie


Herman van de bakker


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-07-2008 21:36 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2008 8:47 schreef herr het volgende:
Ik zou ze graag eens live zien, maar de onderstaande setlist lijkt me toch wat saai. Hoewel Last Exit... veel goed maakt.

Setlist:
Shroud
Straight to the Light
Zoon III
Penetration
Dawnrazor
Requiem
Xiberia
Last Exit For The Lost
Moonchild
Mourning Sun

Elizium in z'n geheel zou mooi zijn.

Dat is helemaal geen nare setlist. Van alles wat


Verrassend triviaal


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-07-2008 12:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 22:35 schreef moon1976 het volgende:
Gaaaaaaf!!! In welke zaal heb je ze gezien...??
(ben vorig jaar voor Twelfht Night naar Londen gegaan @ Albany )


In de Empire, vlakbij metrostation Shepherd's Bush
Niet bepaald een leuke buurt (was blij dat ik veilig terug in het hotel zat,brrr) maar het concert mocht er wezen. Ze deden 2 shows dat weekend: Ad mortem op zaterdag en Ad viviam op zondag. Die laatstgenoemde heb ik gezien. Ze trapten af met 2 klassiekers: Preacher man en Moonchild, waarna ze uitpakten met nieuw werk Dikke aanrader


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 30-03-2010 2:21 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik wil die gasten eens live zien!
Übergeile gevallen engelen muziek Vooral het Album Zoon, ook al past dat niet bepaald bij het eerdere werk wat ook lekker is, alleen jammer dat de kwaliteit zo dof is.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-03-2010 17:47 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 2:21 schreef BerserkerWoman het volgende:
Ik wil die gasten eens live zien!
Übergeile gevallen engelen muziek Vooral het Album Zoon, ook al past dat niet bepaald bij het eerdere werk wat ook lekker is, alleen jammer dat de kwaliteit zo dof is.


Staan op Hellfest


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 04-08-2019 22:15 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Gaan er nog mensen kijken zaterdag? Verjaardagscadeautje voor mezelf


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 05-08-2019 9:56 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik uiteraard.
Ik ben net begonnen met de hele discografie er nog eens door te jagen deze week. Ik wist trouwens niet dat het je verjaardag was.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 05-08-2019 23:33 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2019 9:56 schreef williamblake het volgende:
Ik uiteraard.
Ik ben net begonnen met de hele discografie er nog eens door te jagen deze week. Ik wist trouwens niet dat het je verjaardag was.


Is pas de 13de maar vieren begint woensdag met Jose Gonzalez in Rivierenhof, vrijdag Charlotte De Witte & Chemical Brothers in Lokeren, zaterdag dus FotN en zondag Loveland in Amsterdam.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 06-08-2019 14:09 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Drukke week precies. En dan beweren dat je niet veel meer naar optredens gaat...



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen