IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : DVD Pantera
Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 25-10-2004 15:29 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

In een review van de DVD van Behemoth merkte Stephan Gebedi op dat de gebruikelijke zuip- en kotsbeelden in het niet vielen vergeleken bij de beelden op de DVD van Pantera. Kan iemand hier mij uitleggen wat er op die DVD stond?

Wat vinden jullie trouwens in het algemeen van DVD's? Ikzelf koop er geen want ik denk dat zo'n live-concert niet echt iets is wat je meer dan 1 keer kijkt, en de extra's idem dito.
En daar de videotheek geen muziek DVD's heeft hou ik het maar bij echte concerten.


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 15:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik gok dat er erg veel zuip en kotsbeelden opstaan ...

En een fiks scheldende Phil .. dat doet ie nogal graag schijnt ..

DVD';s zijn aan mij niet echt besteed, ik luister naar muziek, niet kijken ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 15:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 15:29 schreef Lulfiep het volgende:
Kan iemand hier mij uitleggen wat er op die DVD stond?



Een hoop kleutergedrag waar alleen maar een uiterst dronken of stoned persoon zich aan overgeeft (letterlijk soms). Als toeschouwer is het zeer vermakelijk maar je kijkt het maar een keer.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-10-2004 20:24 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Hmmm, muziek-DVD's koop ik niet meer...die liggen alleen maar een beetje weg te rotten in de kast. Heb inmiddels zelfs al een aantal verpatst via Marktplaats


Hatsjikidee!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-10-2004 20:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 oktober 2004 15:33 schreef Jenje het volgende:


DVD';s zijn aan mij niet echt besteed, ik luister naar muziek, niet kijken ...




best grappig! maar wel waar.


Suck my piss


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 25-10-2004 21:10 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hehe, vooral die vulgar video heeft dat veel ja.


zzz


tharos
Usericon van tharos
Posted 25-10-2004 22:10 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

een dvd vol met onzin en af en toe een clip!! ik vind hem wel lache!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2004 22:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De Pantera dvd net als de Sepultura dvd laten de bands in hun beste periodes zien en zijn daarom allebei het aanschaffen waard


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 20:26 schreef skullfuck het volgende:


best grappig! maar wel waar.


Ik heb een aantal van die bonus dvd's maar kijk ze never nooit niet .. muziekkie aan tijdens de dingen van de dag ... ga je toch niet uitgebreid naar kijken


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 26-10-2004 10:50 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Heb nou net "visions of the beast" van Iron Maiden geleend. Leuk, maar het verdwijnt in de kast om er alleen maar uit te halen om uit te lenen. En om er daar nou zo veel geld aan uit te geven....

CD's zijn dan een stuk relaxter !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 26-10-2004 12:30 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Het enige wat ik er grappig aan vond was het gezeik met Malmsteen Verder gewoon een soort kack-ass video met veel kots en veel bier. Niet veel bijzonders dus.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 26-10-2004 12:30]


Kankerlul


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2004 12:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb ze alle3 gezien (op VHS wisselwaar) en ze zijn enorm melig eigenlijk... vooral die laatste spant de kroon! Ik wed dat programma's als Jackass en Viva la Bam zijn afgekeken van die PanteraTapes.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cees
Usericon van Cees
Posted 29-06-2007 0:01 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Dimevision is wel vet


The trend is dead.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-06-2007 2:02 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

"That's the fun I have"




Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen