IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Doncker + Hailstorm + Rectal Smegma: Zat 8 januari 2005 in Den Haag Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-01-2005 0:43 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

En wat als ie zn klasgenootjes mee neemt? Neej maar juist omdat het een loze bedreiging is maakt het deste meer triest.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2005 0:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 0:43 schreef Rensykdom het volgende:
En wat als ie zn klasgenootjes mee neemt? Neej maar juist omdat het een loze bedreiging is maakt het deste meer triest.


Ja en dan nog?
Met dode dieren smijten is gewoon niet nodig, niet stoer en degene die dit harstikke gaaf vinden zijn niks meer dan een stelletje kneuzen. De mensen die denken daar vervolgens op te moeten gaan springen, open snijden of andere onzinnige dingen.. daarvan hoop ik dat ooit hun knuffelige konijntje in een publiek wordt gesmeten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2005 0:51]


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-01-2005 6:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Zal wel gewoon slangenvoer geweest zijn....


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-01-2005 9:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik weet het niet maar ik vind levende ratten toch leuker.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 10-01-2005 10:09 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 0:50 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja en dan nog?
Met dode dieren smijten is gewoon niet nodig, niet stoer en degene die dit harstikke gaaf vinden zijn niks meer dan een stelletje kneuzen. De mensen die denken daar vervolgens op te moeten gaan springen, open snijden of andere onzinnige dingen.. daarvan hoop ik dat ooit hun knuffelige konijntje in een publiek wordt gesmeten.


Ik v1nd h3t w3l v3t 5t03r m4n

Breezer taal is irritant om typen


. . . . . . . . . ?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2005 10:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 10:09 schreef Paaj het volgende:
Ik v1nd h3t w3l v3t 5t03r m4n

Breezer taal is irritant om typen


Tja ik zou het niet weten, maarre jij schijnt er wel bedreven in te zijn zo te lezen.

quote:
Op 10 januari 2005 9:45 schreef arrebar het volgende:
Ik weet het niet maar ik vind levende ratten toch leuker.


Zul je zien dat het publiek zich als meisjes gaan gedragen.. eeeeks rattennnnn!


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 10-01-2005 12:59 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 6:35 schreef Sater het volgende:
Zal wel gewoon slangenvoer geweest zijn....


dat klopt... en iedereen op dit forum die geen vegetarier is moet zn mond erover houden, of is het vermalen van een dierenlichaam tussen je kaken minder erg dan ermee gooien?


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 10-01-2005 13:03 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 10:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja ik zou het niet weten, maarre jij schijnt er wel bedreven in te zijn zo te lezen.



Als je even goed oefend kun jij het misschien ook wel en wie wil dat nou niet leren


. . . . . . . . . ?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2005 13:15 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

En als je nog meer oefent leer je ook dat het dus niet 'oefend' is.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 10-01-2005 13:16]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 10-01-2005 13:19 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 12:59 schreef abraxas het volgende:
dat klopt... en iedereen op dit forum die geen vegetarier is moet zn mond erover houden, of is het vermalen van een dierenlichaam tussen je kaken minder erg dan ermee gooien?

Nee, het levend invriezen van "voerratten" verkies ik toch echt boven het vee dat een goed leven heeft gehad en op een humane manier aan zijn einde komt.


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 10-01-2005 13:28 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 13:15 schreef Y Draig Goch het volgende:
En als je nog meer oefent leer je ook dat het dus niet 'oefend' is.


Wij breezers vindden hed stoer om ales ferkeert te spellen en om daar reakties op te kreigen

[Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 10-01-2005 13:28]


. . . . . . . . . ?


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 10-01-2005 13:55 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

dat Rensykdom een maat van mij beledigt is niet leuk maar jullie moetan allemaal niet huilen om die ratten hoor


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-01-2005 14:19 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

hij beledigde zich zelf, dat hoef ik niet voor hem te doen


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 10-01-2005 14:38 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 14:19 schreef Rensykdom het volgende:
hij beledigde zich zelf, dat hoef ik niet voor hem te doen


wat deed ie nu weer dan?


blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 10-01-2005 15:27 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

Rectal Smegma was weer goed om te zuipen...aan de bar hangen tijdens die band...goed voor de hoeveelheid bier.

hailstorm...hmmm...niet mijn band en die ratten werden weer net zo hard teruggegooid als ze het publiek in kwamen.

Doncker altijd leuk, het geluid was ook niet echt super en te weinig licht dus... of de foto's een beetje gelukt zijn is ook nog maar de vraag.

Verder erg gezellig avondje....met tot gevolg nog moe toen ik de volgende dag weer moest werken.


geen knoop aan vast te touwen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-01-2005 17:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 13:19 schreef Sleipnir het volgende:
Nee, het levend invriezen van "voerratten" verkies ik toch echt boven het vee dat een goed leven heeft gehad en op een humane manier aan zijn einde komt.


Ik zit zelf in de reptielenhobby en weet dus wel het een en ander van voedseldieren invriezen; de ECHTE liefhebber geeft ook de voedseldieren een humane en snelle dood VOOR ze worden ingevroren.


spelfout weggehaald...


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-01-2005 18:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die varkens in de veewagen worden heus niet humaan behandeld.

Maargoed, het zal mij een zorg zijn wat iemand met zijn dierenvoer doet.

Als ze nou dieren dood stonden te trappen...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-01-2005 19:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

t is een prettig idee dat black metal weer enigzins afdoet bij het kankerklootjesvolk,

niet dat ik direct dat gegooi goed zal keuren maar ik heb meer moeite met van die popie jopie zogenaamde sukkel black metal bands dan met sukkels die de muziek en de extreme gedachte ernaast serieus extreem benaderen...

lui die gaat lopen kankeren dat ze dit niet aankunnen kruigen dat juist daarom... omdat ze daar niet thuishoren


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 10-01-2005 23:26 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

quote:

lui die gaat lopen kankeren dat ze dit niet aankunnen kruigen dat juist daarom... omdat ze daar niet thuishoren


mee eens


links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 11-01-2005 8:33 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 17:38 schreef varanus het volgende:
Ik zit zelf in de reptielenhobby en weet dus wel het een en ander van voedseldieren invriezen; de ECHTE liefhebber geeft ook de voedseldieren een humane en snelle dood VOOR ze worden ingevroren.

Dat weet ik ook, maar de groothandel niet kan ik je verzekeren. Ik gebruik zelf heel veel voerratten voor mijn werk en die gaan niet op een humane manier de vriezer in. Ik denk niet dat de heren de ratten op een humane manier hebben gedood voor ze de zaal in vlogen


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 11-01-2005 8:43 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 19:54 schreef Aaaarco het volgende:
t is een prettig idee dat black metal weer enigzins afdoet bij het kankerklootjesvolk,

niet dat ik direct dat gegooi goed zal keuren maar ik heb meer moeite met van die popie jopie zogenaamde sukkel black metal bands dan met sukkels die de muziek en de extreme gedachte ernaast serieus extreem benaderen...

lui die gaat lopen kankeren dat ze dit niet aankunnen kruigen dat juist daarom... omdat ze daar niet thuishoren

Oww het is een extreme black metal band?.... ik dacht een zogenaamde sukkel black metal band. Nee daar hoor ik echt niet thuis. Misschien hadden ze hun manager ritueel kunnen slachten, had ik een stuk leuker gevonden, en wel zo origineel!


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 11-01-2005 9:20 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Ik kon er helaas niet bij zijn had alle bands graag willen zien. Over Hailstorm en Doncker kan ik ook geen info over vinden.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-01-2005 9:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 8:43 schreef Sleipnir het volgende:
Oww het is een extreme black metal band?.... ik dacht een zogenaamde sukkel black metal band. Nee daar hoor ik echt niet thuis. Misschien hadden ze hun manager ritueel kunnen slachten, had ik een stuk leuker gevonden, en wel zo origineel!


Ik geloof niet dat ik hailstorm op enige wijze heb proberen te catagoriseren, ik ken de band niet en zal dus ook geen oordeel over de band vellen, derhalve heb jij denk ik wel gelijk dat je daar niet thuis hoort, misschien hooguit om ritueel geslacht te worden


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2005 9:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

tsssk, niet eens varkenskoppen?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-01-2005 10:14 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Als je echt wilt opvallen, loop dan de straat op, hak wat hoofden van willekeurige moslims en ga daar 's avonds mee rondstrooien.

Da's pas gaaf man!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen