IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Doncker + Hailstorm + Rectal Smegma: Zat 8 januari 2005 in Den Haag Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2005 10:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Inderdaad!

Dan ben je pas GRIM NEKRO KVLT!!!


il_doctore
Usericon van il_doctore
Posted 11-01-2005 11:20 by il_doctore Wijzig reactieProfiel van il_doctoreQuote dit berichthttp://www.veronicamoser.com

Je moeder


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2005 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 12:59 schreef abraxas het volgende:
dat klopt... en iedereen op dit forum die geen vegetarier is moet zn mond erover houden, of is het vermalen van een dierenlichaam tussen je kaken minder erg dan ermee gooien?


En iedereen met een IQ lager dan 80 mag ook z'n mond er over houden.. (nee niet ik, ik zit veeeeeel hoger hoorrrrr)

Maarre ik neem aan dat jij zelf wel in ziet dat je reactie meer dan dom is? Met een vergelijking die totaal niet op gaat? Jawel toch? Anders moet ik mijn stukkie tekst hierboven ook weer aanpassen naar een lager getal.





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-01-2005 11:58]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-01-2005 13:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-01-2005 13:16]


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 11-01-2005 13:16 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 11:55 schreef MindlessMayo het volgende:
En iedereen met een IQ lager dan 80 mag ook z'n mond er over houden.. (nee niet ik, ik zit veeeeeel hoger hoorrrrr)

Maarre ik neem aan dat jij zelf wel in ziet dat je reactie meer dan dom is? Met een vergelijking die totaal niet op gaat? Jawel toch? Anders moet ik mijn stukkie tekst hierboven ook weer aanpassen naar een lager getal.






mag ik even weten waarom deze vergelijking niet opgaat? waarschijnlijk gaat mijn redenering gewoon te snel voor je, iemand met een zogenaamd hoog iq zou het zeker moeten snappen... zielig en hypocriet

[Dit bericht is gewijzigd door abraxas op 11-01-2005 13:19]


Draiden
Metal-March.com Founder
Usericon van Draiden
Posted 11-01-2005 18:07 by Draiden Wijzig reactieProfiel van DraidenQuote dit berichthttp://www.metal-march.com

Was een gezellig optreden, ook al had het gooien van dieren etc van mij niet gehoeven. Hailstorm vond ik wel de band die het strakst aan het spelen was die avond.


http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid!


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 11-01-2005 20:26 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 13:15 schreef aerodis het volgende:
.


ben je het met haar eens?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 0:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 13:16 schreef abraxas het volgende:
mag ik even weten waarom deze vergelijking niet opgaat? waarschijnlijk gaat mijn redenering gewoon te snel voor je, iemand met een zogenaamd hoog iq zou het zeker moeten snappen... zielig en hypocriet


Ja tjonge jonge je redenering, ik snap er niks van! Gooien met lijken staat inderdaad gelijk als het eten van vlees, wat boeit de reden nou. Nou nou jij stoere dierenlijken gooiende veganistische (ja eh je wil het goed doen of niet he, geen slap vegetarisch gelul) blekkie fan, ik ben echt wel zielig en hypocriet want ik eet vlees!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 0:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Straks gaat men mij nog vertellen dat het dood = dood principe hier opgaat? Kun je net zo goed je overleden moeder een metal publiek insmijten, alwaar ze gaan touwtje springen met haar darmen. Maarja DAT doet men dan maar niet..


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-01-2005 0:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 0:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Straks gaat men mij nog vertellen dat het dood = dood principe hier opgaat? Kun je net zo goed je overleden moeder een metal publiek insmijten, alwaar ze gaan touwtje springen met haar darmen. Maarja DAT doet men dan maar niet..

dat heeft een metalband uit scandinaviƫ geprobeerd maar toen werden ze opgepakt


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 0:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 0:07 schreef Digerdoden het volgende:
dat heeft een metalband uit scandinaviƫ geprobeerd maar toen werden ze opgepakt


Beetje flauw dan


il_doctore
Usericon van il_doctore
Posted 12-01-2005 8:27 by il_doctore Wijzig reactieProfiel van il_doctoreQuote dit berichthttp://www.veronicamoser.com

quote:
Op 12 januari 2005 0:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Straks gaat men mij nog vertellen dat het dood = dood principe hier opgaat? Kun je net zo goed je overleden moeder een metal publiek insmijten, alwaar ze gaan touwtje springen met haar darmen. Maarja DAT doet men dan maar niet..

Bah, weet jij veel wat DIE allemaal onder de leden had?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 11:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 8:27 schreef il_doctore het volgende:
Bah, weet jij veel wat DIE allemaal onder de leden had?


Nee, maar maakt niet uit toch.. bedoel dat boeide bij die ratten ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2005 11:31]


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 12-01-2005 18:16 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 0:00 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja tjonge jonge je redenering, ik snap er niks van! Gooien met lijken staat inderdaad gelijk als het eten van vlees, wat boeit de reden nou. Nou nou jij stoere dierenlijken gooiende veganistische (ja eh je wil het goed doen of niet he, geen slap vegetarisch gelul) blekkie fan, ik ben echt wel zielig en hypocriet want ik eet vlees!


i rest my case, enne...ik gooi zelf niet met dieren, maar eet ze inderdaad ook niet op


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 18:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:16 schreef abraxas het volgende:
i rest my case, enne...ik gooi zelf niet met dieren, maar eet ze inderdaad ook niet op


Die eerdere opmerking kon ook alleen maar door een veggie gemaakt worden. Toch wel een veganist he of ben jij zo'n vegetarier die wel eieren en kaas vreet.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2005 18:29]


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 12-01-2005 18:32 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

zoiets heet een lacto-ovo vegetarier, jij vindt dat daar iets mis mee is?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 18:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:32 schreef abraxas het volgende:
zoiets heet een lacto-ovo vegetarier, jij vindt dat daar iets mis mee is?


Met het vegetarier zijn? Nee, is niks mis mee behalve de lui zelf. Altijd dat gezeik over hun zogenaamde superieure levensstijl en dan klagen dat ze niet worden geaccepteerd terwijl ze vleeseters voor moordenaars uitmaken. Bovendien vind ik een vegetarier maar een half wereldverbeteraartje, als ze het goed willen doen waren ze wel veganist.

Was er geen speciaal vegetariers topic hier op zm, dit gaat wel erg offtopic en bovendien zul jij als veggie het nooit met mij eens zijn. Ik ben namelijk een enthousiast vleeseter.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2005 18:42]


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 12-01-2005 18:41 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

dan heb je me echt verkeerd begrepen, ik heb niets tegen het eten van vlees, dat moet iedereen zelf weten. Als je geen vlees eet uit idealisme kan je inderdaad beter veganist zijn, maar dat idealisme is niet voor iedere vegetarier het geval.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 18:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:41 schreef abraxas het volgende:
dan heb je me echt verkeerd begrepen, ik heb niets tegen het eten van vlees, dat moet iedereen zelf weten. Als je geen vlees eet uit idealisme kan je inderdaad beter veganist zijn, maar dat idealisme is niet voor iedere vegetarier het geval.


Daar ben ik het mee eens, maar goed als men vlees eet hoeft men toch niet plotseling ook maar smijten met dierenlijkjes geweldig te vinden? Ik smijt toch ook niet met mijn biefstukje of kippenpoot..


abraxas
Usericon van abraxas
Posted 12-01-2005 18:52 by abraxas Wijzig reactieProfiel van abraxasQuote dit bericht

dat is waar, het enige wat ik hypocriet vind zijn mensen die fel tekeer gaan tegen het gooien met dode ratten omdat dat zielig zou zijn, terwijl ze wel dode dieren eten. Naar mijn idee is dat in principe hetzelfde, het dier is dood en naar mijn mening maakt het dus niet uit of je het lichaam vervolgens opeet of besluit ermee te gooien.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 19:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:52 schreef abraxas het volgende:
dat is waar, het enige wat ik hypocriet vind zijn mensen die fel tekeer gaan tegen het gooien met dode ratten omdat dat zielig zou zijn, terwijl ze wel dode dieren eten. Naar mijn idee is dat in principe hetzelfde, het dier is dood en naar mijn mening maakt het dus niet uit of je het lichaam vervolgens opeet of besluit ermee te gooien.


Tja simpel genoeg vind ik daar wel verschil in zitten, ieder zijn of haar mening. Bij het eten van vlees gebruik je nog het een en ander aan stoffen uit dat vlees, bij het smijten van lijkjes ben je gewoon met afval aan het gooien.


DooDKomtSnel
Usericon van DooDKomtSnel
Posted 12-01-2005 20:31 by DooDKomtSnel Wijzig reactieProfiel van DooDKomtSnelQuote dit bericht

stelletje walgelijke aardwormen.
HailStorm Rules.
als jullie niet tegen chaos kennuh ga dan niet kijken.

Hatelijke groet: Justin ( ex gitarist Winterdood+ Hailstorm )


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 12-01-2005 20:33 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

rules is een gay woord maar hailstorm heerscht wel ja


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 20:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 20:33 schreef Rensykdom het volgende:
rules is een gay woord maar hailstorm heerscht wel ja
Minder gay dan zo hard geen Nederlands kunnen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DooDKomtSnel
Usericon van DooDKomtSnel
Posted 12-01-2005 20:40 by DooDKomtSnel Wijzig reactieProfiel van DooDKomtSnelQuote dit bericht

mensen die commentaar op doncker of hailstorm hebben moeten ze onthoofden en dan hun kop zover in hun aars stoppen dat ze hun lintwormen kunnen spreken !!!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen