IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Thuiskroeg/thuisbar Vorige pagina | Volgende pagina
Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 14:09 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 4 januari 2005 13:48 schreef Odal het volgende:
heb ie dr ook een beetje goeie cd's daar in je kroeggie?


quote:
Op 4 januari 2005 13:50 schreef varanus het volgende:




Ook voor een blekkie?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 14:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:08 schreef Chantalie het volgende:
Ik mag toch aannemen dat een arts jouw verteld hebt dat je schildklier te langzaam werkt.
Ja, dat heeft 'ie verteld...met nog heel veel erbij. Kan ik echt niet allemaal onthouden hehe.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-01-2005 14:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:09 schreef Odal het volgende:
Ook voor een blekkie?


Zit ook wel iets voor een blekkie bij hoor


spelfout weggehaald...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 14:10 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

en je hebt er niks voor gekregen?

Raar, want een te traag werkende schildklier is te behandelen. (in Thyrax zit het schildklierhormoon)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 04-01-2005 14:10]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 14:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:10 schreef Chantalie het volgende:
en je hebt er niks voor gekregen?

Raar, want een te traag werkende schildklier is te behandelen. (in Thyrax zit het schildklierhormoon)
Ik krijg medicijnen ja, zal eens opzoeken welke.

Goh, je bent goed Het is idd. Thyrax.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-01-2005 14:13]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 14:14 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 4 januari 2005 14:09 schreef varanus het volgende:
Zit ook wel iets voor een blekkie bij hoor


ach en ik neem altijd cd's en bier mee dusse! dat zit wel snor!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 14:16 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Goh, je bent goed Het is idd. Thyrax.


Mag je ook best even tegen m'n baas zeggen hoor


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 14:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:16 schreef Chantalie het volgende:
Mag je ook best even tegen m'n baas zeggen hoor
OK, is je baas ook hier op ZM?



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-01-2005 16:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik krijg medicijnen ja, zal eens opzoeken welke.

Goh, je bent goed Het is idd. Thyrax.

Prachtig! Je slikt medicijnen, maar je weet niet welke? Da's nog eens tr00. Gewoon slikken die handel.

Seriously (heel even off-topic), 'k heb het zelf ook aan m'n schildklier, alleen gaat (ging) die van mij veel te hard. Ook geen pretje.

On-topic: wij hebben thuis niet één kroeg, maar twee!


Touché, pussycat!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:00 schreef Sporty Voleg het volgende:
Prachtig! Je slikt medicijnen, maar je weet niet welke? Da's nog eens tr00. Gewoon slikken die handel.

Seriously (heel even off-topic), 'k heb het zelf ook aan m'n schildklier, alleen gaat (ging) die van mij veel te hard. Ook geen pretje.

On-topic: wij hebben thuis niet één kroeg, maar twee!


Met hem zovelen hoor.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-01-2005 16:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ongetwijfeld, maar ik begrijp het niet. Als je bedenkt wat voor onzin mensen soms voorgeschreven krijgen...


Touché, pussycat!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:05 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:03 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik begrijp het niet. Als je bedenkt wat voor onzin mensen soms voorgeschreven krijgen...


Weet ik, dat hoef je mij niet uit te leggen, maar 't gros van de mensen (vooral ouderen) denken nog steeds: oh, de dokter heeft 't gezegd, dus dan zal 't wel goed zijn.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeft Chantalie een thuisbar met medicijnen?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-01-2005 16:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Hehe, ik zie al allemaal mensen aan de bar zitten, met autogordels vastgegespt zodat ze niet omvallen naar de zoveelste pillen combo, allemaal glaasjes water voor zich en een barkeeper in doktersjas die vraagt of er iemand nog een Valium Mary moet


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:12 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:06 schreef Jenje het volgende:
Heeft Chantalie een thuisbar met medicijnen?


Hahahahahahaha.
Wel genoeg wijn geloof ik!

Maaruh, ik vind die bar van Varanus wel erg mooi hoor. Maar wat ik me afvraag, hij lijkt me vrij groot, waar staat 'ie? Of heb je gewoon je woonkamer ervoor opgegeven?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 16:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kan me goed voorstellen dat mensen gewoon maar slikken wat de dokter voorschrijft. Ik (en met mij zovelen) hebben de kennis niet om te weten waar al die medicijnen goed voor zijn. Dus als de dokter zegt dat iets goed/noodzakelijk is, dan ga ik daar gemakshalve maar gewoon van uit.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-01-2005 16:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gewoon even een google-search en je weet al veel meer!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:31 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

of wachten tot ik ergens op reageer, over dit soort dingen is het toch onmogelijk voor mij om m'm mond te houden.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 16:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehe, ik zal voortaan eerst hier posten wat mij is voorgeschreven hehe.
Kan meteen een nieuw topic worden; "Wat word mij nu voorgeschreven?"

Maar in ieder geval, die kroeg van Varanus zag er wel gaaf uit. Hopelijk heb ik later als ik een groter huis heb ook genoeg ruimte om zoiets te maken.Ideaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:36 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

nou zou ik eerder kiezen voor bijv een flink bad hoor, maar mooi vind ik 't zeker


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 16:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:36 schreef Chantalie het volgende:
nou zou ik eerder kiezen voor bijv een flink bad hoor, maar mooi vind ik 't zeker
Dat heb ik al hoewel ik graag een 2-persoons bad zou willen. Helaas woon ik nu gehuurd en mag ik dus niks veranderen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat heb ik al hoewel ik graag een 2-persoons bad zou willen. Helaas woon ik nu gehuurd en mag ik dus niks veranderen


Wees blij, wij hebben hier niet eens een bad!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-01-2005 16:49 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

een enorm bad met een bar aan 1 van de zijden

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-01-2005 16:50]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:52 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:49 schreef Rensykdom het volgende:
een enorm bad met een bar aan 1 van de zijden


En jij dan zeker in 't middelpunt omringd door allemaal vrouwen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-01-2005 16:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:12 schreef Chantalie het volgende:


Maaruh, ik vind die bar van Varanus wel erg mooi hoor. Maar wat ik me afvraag, hij lijkt me vrij groot, waar staat 'ie? Of heb je gewoon je woonkamer ervoor opgegeven?


IK heb de schuur er voor opgegeven hehe. Die is 3.65x2.75 ongeveer. De daadwerkelijke bar is 2.50 lang en er staan 5 barkrukken. De linkerkant van de schuur is dartbaan. Daar zal ik binnenkort wel even duidelijke foto's nog van maken.
Maarre, het kroeggie is groot zat om er met een man of 8 te vertoeven.


spelfout weggehaald...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen