IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Thuiskroeg/thuisbar Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 16:55 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

haha, de schuur zouden wij hier echt niet kunnen missen. Maar erg gaaf hoor! (je zult 't zeker wel goed geisoleerd hebben? Anders zit je zo in de kou he)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-01-2005 17:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:55 schreef Chantalie het volgende:
haha, de schuur zouden wij hier echt niet kunnen missen. Maar erg gaaf hoor! (je zult 't zeker wel goed geisoleerd hebben? Anders zit je zo in de kou he)


Is geisoleerd en zit een gevelkachel in. Binnen een kwartier kan ik het hok op zo'n 25 graden stoken.


spelfout weggehaald...


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 04-01-2005 18:14 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 04-01-2005 18:15 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Geintje, is de bar die ik heb gebouwd op mijn boksschool, telt dat ook, aangezien ik er bijna 24/7 ben?


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 04-01-2005 18:35 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

M'n kroegie Sowhat in Ede is gesloten


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 19:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 18:35 schreef AARSVIJAND het volgende:
M'n kroegie Sowhat in Ede is gesloten
Doodzonde, was echt een gave tent.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 04-01-2005 20:11 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

Zonde heur,kwam jij daar ook vaak dan?


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2005 20:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 20:11 schreef AARSVIJAND het volgende:
Zonde heur,kwam jij daar ook vaak dan?
Ben er 1 keer geweest. Heb die mini-tour georganiseerd van het Noorse She Said Destroy afgelopen jaar.
Zo hoort een metalkroeg eruit te zien vind ik


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 05-01-2005 19:56 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:52 schreef varanus het volgende:
IK heb de schuur er voor opgegeven hehe. Die is 3.65x2.75 ongeveer. De daadwerkelijke bar is 2.50 lang en er staan 5 barkrukken. De linkerkant van de schuur is dartbaan. Daar zal ik binnenkort wel even duidelijke foto's nog van maken.
Maarre, het kroeggie is groot zat om er met een man of 8 te vertoeven.


En groot genoeg voor een bed, dat zou wel gemakkelijk voor mij zijn


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2005 20:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 19:56 schreef thrash het volgende:
En groot genoeg voor een bed, dat zou wel gemakkelijk voor mij zijn


Hehe, zal ik die foto hier neerzetten dat je met je dronken kop op de bar ligt te pitten?


spelfout weggehaald...


Odal
Usericon van Odal
Posted 05-01-2005 20:13 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2005 20:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Okee dan; Één straalbezopen Thrash die mijn bar als onzacht hoofdkussen gebruikt



spelfout weggehaald...


Odal
Usericon van Odal
Posted 05-01-2005 20:21 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

howhahahaha nice


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-01-2005 20:36 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

LOL

ik ben blij dat ze vrijdag geen foto's van mij geen foto's gemaakt hebben toen ik de bank ondergekotst heb...

lekker chemisch kleurtje had dat ook


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-01-2005 20:38 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

*yay*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-01-2005 20:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 13:39 schreef varanus het volgende:





Ik zie...RODENBACH GRAND CRU!!!!

is dat een moeder overste tussen de gulden draeck en de guillotine? Die heb ik nog niet gehad... hoe is dat?

Gulden draeck... piraatje... lekker man!!!
Die ene links van de Judas, is dat een oud zottegems, of die *gvd hoe heet dat ding* (...) de flandre of zoiets??

HEEE, en bij de grote flessen naast de Tongerlo zowaar Groninger!!! Uitstekend Varanus, mijn complimenten voor uw heerlijke thuisbar!!! Ik krijg er dorst van...

Ik heb geen digicam, anders had ik een foto van mijn bescheiden collectie genomen. Bescheiden, omdat ik geen flessen bewaar...


Dear dirty delightful old drunken old days


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-01-2005 20:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik krijg dorst van die foto..


Suck my piss


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 05-01-2005 20:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 13:39 schreef varanus het volgende:
Kom op nou......, ik ben toch niet de enige ZM er met een thuiskroeggie?? Er zijn toch nog wel meer die een thuiskroeggie in de schuur hebben, of een bar in de huiskamer?? Laat zien dan! Hier een stukkie van de mijne;



Erg leuk geworden!

En nee, je bent niet de enige. Wij hebben al heel erg lang (zo'n 10 jaar, we maken er zelf zo'n 6 jaar nu gebruik van) op de zolder van de schuur bij een vriend van ons een kroeg gebouwd. Oppervlakte van het ding zal zo'n 25 m2 zijn, er is een bar met barkrukken, een bankstel (om te relaxen), een geluidsinstallatie, overal waar je kijkt (Grolsch)vlaggen, slingers van beugels etc., en uiteraard een grote koelkast om 't bier koud te houden.
Ik zal 's een keer foto's posten.


..."Hate can only create more hate"...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-01-2005 20:48 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

hhhmmm..., lijkt me wel wat zo'n thuiskroegje.

Helaas wegen de nadelen op tegen de voordelen: te ongezond en ik zit in een huurwoning...


Dear dirty delightful old drunken old days


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2005 20:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 20:46 schreef Schaffelaer het volgende:


Ik zie...RODENBACH GRAND CRU!!!!

is dat een moeder overste tussen de gulden draeck en de guillotine? Die heb ik nog niet gehad... hoe is dat?

Gulden draeck... piraatje... lekker man!!!
Die ene links van de Judas, is dat een oud zottegems, of die *gvd hoe heet dat ding* (...) de flandre of zoiets??

HEEE, en bij de grote flessen naast de Tongerlo zowaar Groninger!!! Uitstekend Varanus, mijn complimenten voor uw heerlijke thuisbar!!! Ik krijg er dorst van...

Ik heb geen digicam, anders had ik een foto van mijn bescheiden collectie genomen. Bescheiden, omdat ik geen flessen bewaar...


Hehe, die merken staan er idd allemaal ja. En natuurlijk ook allemaal zelf gedronken
Word overigens hoog tijd om weer eens een bierproefavondje te doen hier

Ik zit by the way ook in een huurwoning hoor

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-01-2005 20:50]


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2005 20:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 20:47 schreef Immortella het volgende:
Erg leuk geworden!

En nee, je bent niet de enige. Wij hebben al heel erg lang (zo'n 10 jaar, we maken er zelf zo'n 6 jaar nu gebruik van) op de zolder van de schuur bij een vriend van ons een kroeg gebouwd. Oppervlakte van het ding zal zo'n 25 m2 zijn, er is een bar met barkrukken, een bankstel (om te relaxen), een geluidsinstallatie, overal waar je kijkt (Grolsch)vlaggen, slingers van beugels etc., en uiteraard een grote koelkast om 't bier koud te houden.
Ik zal 's een keer foto's posten.


Foto's!!


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 05-01-2005 20:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 20:51 schreef varanus het volgende:
Foto's!!


Ik zal 's mijn best doen! Maar 't moet nodig opgeknapt worden, er wordt al 10 jaar gezopen/geouwehoerd/gesmeerd/gekotst/etc. dat het er niet meer heel fris uitziet.
Maar gezellig is het er altijd!


..."Hate can only create more hate"...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-01-2005 20:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 20:50 schreef varanus het volgende:
Hehe, die merken staan er idd allemaal ja. En natuurlijk ook allemaal zelf gedronken
Word overigens hoog tijd om weer eens een bierproefavondje te doen hier

Ik zit by the way ook in een huurwoning hoor


Vertel eens wat over die moeder overste!


Dear dirty delightful old drunken old days


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-01-2005 21:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 20:46 schreef skullfuck het volgende:
ik krijg dorst van die foto..
Wanneer gaan we een keer heen, Skully?


[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-01-2005 21:11]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-01-2005 21:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik heb altijd dorst ik ben geen stamgast, jij kent de kroegbaas neem ik aan

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-01-2005 21:19]


Suck my piss


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen