IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-04-2011 12:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 april 2011 12:00 schreef Count Usher het volgende:
Smaak, de songs zijn toch gewoon een heel stuk minder.


Wat snapte je hier niet aan?

quote:
Op 21 april 2011 11:54 schreef Ralph het volgende:
Kwestie van smaak




http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-04-2011 12:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 12:03 schreef Ralph het volgende:
Wat snapte je hier niet aan?



Over smaak valt niet te twisten. Over kwaliteit des te meer.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-04-2011 13:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Idd, en de kwaliteit van de laatste Priest platen en de band live is zwaar slecht! Kappen dus!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-04-2011 14:45 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 13:15 schreef Staalman het volgende:
Idd, en de kwaliteit van de laatste Priest platen en de band live is zwaar slecht! Kappen dus!


Mwah, ik vond Angel Of Retribution een heel aardige plaat, hoor. In ieder geval beter dan Demolition.

Nostradamus was inderdaad niet al te best...

En over smaak gesproken: Ik vind A Matter Of Life And Death toch met afstand de minste Maiden-plaat. Zelfs de Blaze-platen vind ik (qua songs, niet qua zang) beter te genieten.


Bareuh...


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 21-04-2011 16:18 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Nadat ik het nieuws hoorde, heb ik de Live Vengeance dvd opgezet. Even heerlijk om te zien dat Downing het nummer Sinner met een jankende solo invult en dan ook nog die oude effecten over het beeld. Rob Halford zingt de laatste 10 jaar zeker minder dan in zijn betere jaren, maar wat ik gehoord heb, is zijn diepere stem wel meer ontwikkeld. En laat ik die diepe zang (van vooral dus het jaren 70 werk) ruim het beste vinden.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-04-2011 21:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 13:15 schreef Staalman het volgende:
Idd, en de kwaliteit van de laatste Priest platen en de band live is zwaar slecht! Kappen dus!


Daar sla je dus de plank mis, want live waren ze vorig juist weer erg goed. Bovendien was enkel Nostradamus een zwak album. Angel of Retribution kreeg toch vooral overal lof.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-04-2011 21:28 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 20 april 2011 15:21 schreef Ralph het volgende:
+1

Er gebeuren hele vreemde dingen bij Priest momenteel, zonder er direct allerlei complottheorieën op los te willen laten.


KK heeft zich in een aantal interviews nogal negatief uitgelaten over Robs ongeïnteresseerde houding. Zal me niets verbazen dat ze gewoon niet meer door 1 deur konden en KK aan het kortste eind trok.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-04-2011 21:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 21:28 schreef flebbie het volgende:
KK heeft zich in een aantal interviews nogal negatief uitgelaten over Robs ongeïnteresseerde houding. Zal me niets verbazen dat ze gewoon niet meer door 1 deur konden en KK aan het kortste eind trok.


Zou idd kunnen. Rob is de betere songwriter in de band. De jaren '90 hebben nu eenmaal aangetoond dat net dat erg belangrijk is voor Priest.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-04-2011 21:45 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 21 april 2011 21:42 schreef Count Usher het volgende:
Zou idd kunnen. Rob is de betere songwriter in de band. De jaren '90 hebben nu eenmaal aangetoond dat net dat erg belangrijk is voor Priest.


En met Ripper trokken ze ook minder volle zalen. Denk niet dat ze Rob nog een keer kwijt willen.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 22-04-2011 11:49 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Nou, dan is imo de verkeerde uit de band gestapt. Die hele reunie had achteraf voor mij niet meer gehoeven. De keren dat ik ze live zag, heb ik me alleen maar geergerd aan Halford. Zonde, zo'n geweldig band ooit. Wat mij betreft mogen ze de stekker eruit trekken en per direct de tour afgelasten.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-04-2011 12:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 21:28 schreef flebbie het volgende:
KK heeft zich in een aantal interviews nogal negatief uitgelaten over Robs ongeïnteresseerde houding. Zal me niets verbazen dat ze gewoon niet meer door 1 deur konden en KK aan het kortste eind trok.


Mooi watje dan, als hij zich als oprichter uit z'n eigen band heeft laten zetten.


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-04-2011 12:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2011 12:44 schreef De Ulk het volgende:
Mooi watje dan, als hij zich als oprichter uit z'n eigen band heeft laten zetten.


Infernus had er wel raad mee geweten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-06-2011 0:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-06-2011 1:55 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Leuk om te zien.


Flow
Usericon van Flow
Posted 01-06-2011 8:43 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

wat een bazen.. heb nu al zin in graspop,


Flow
Usericon van Flow
Posted 01-06-2011 18:31 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 13:15 schreef Staalman het volgende:
Idd, en de kwaliteit van de laatste Priest platen en de band live is zwaar slecht! Kappen dus!


Wat is dat nou voor opmerking, die mannen proberen een eervolle afscheidstour te doen en dan gaat er weer een lopen zeiken dat ' omdat de laatste platen niet zijn favorieten zijn' overbodig us en de band moet stoppen...

Ik hoop dat die whispering gallery reunie niet doorgaat, ander spreek je jezelf flink tegen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 18:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 18:31 schreef Flow het volgende:
Wat is dat nou voor opmerking, die mannen proberen een eervolle afscheidstour te doen en dan gaat er weer een lopen zeiken dat ' omdat de laatste platen niet zijn favorieten zijn' overbodig us en de band moet stoppen...

Ik hoop dat die whispering gallery reunie niet doorgaat, ander spreek je jezelf flink tegen


Wat lul je nou!
A. Waarom mag er niet gemeld worden dat de laatste platen matig waren? Verder staat dat los van het feit of ze "mogen" touren, alsof ik daar wat over te zeggen heb. Verder is het wel een feit dat Priest live niet meer is wat het was en dat Halford eerder lachwekkend overkomt. Mijn stoppen ging over het feit dat K.K eruit was gegaan. Het lijkt gewoon steeds meer een uitgeblust zooitje.

B. Wat heeft W.G hiermee te maken? En een reunie gaat er al helemaal niet komen. Nu niet, nooit niet... alsof wij als band iets voorstelde.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2011 0:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik moet zeggen dat die invallende gitarist in het filmpje niet slecht klinkt

Hopelijk persen ze met de laatste plaat er nog een definitieve knaller uit


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-06-2011 11:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ok officieel fan (dat is overdreven want ik ben nooit fan van iets) van oud Judas Priest werk! Ik heb op de platenbeurs Sad Wings of Destiny op de kop getikt, en had Sin after Sin al. Twee heerlijke platen, die ik veel meer kan waarderen dan Painkiller (hoewel dat in z'n genre een tegekke plaat is natuurlijk).



Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-06-2011 14:12 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Judas is Rising en Demonizer zijn fantastische nummers. Van Nostradamus ken ik niets.
Wellicht dacht KK dat ze na deze tour zouden stoppen en had hij zich daarop ingesteld. Toen gingen ze opeens nog een plaat maken en dat trok hij niet.

Hoe erg moet je ruzie hebben dat je niet voor je trouwe fans die laatste paar shows kunt doen. Er is vast iets anders aan de hand, misschien is hij toch ziek.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-06-2011 14:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 14:12 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Judas is Rising en Demonizer zijn fantastische nummers. Van Nostradamus ken ik niets.
Wellicht dacht KK dat ze na deze tour zouden stoppen en had hij zich daarop ingesteld. Toen gingen ze opeens nog een plaat maken en dat trok hij niet.

Hoe erg moet je ruzie hebben dat je niet voor je trouwe fans die laatste paar shows kunt doen. Er is vast iets anders aan de hand, misschien is hij toch ziek.




Waar heb je dat ziek zijn vandaan dan, dat had ik nog nergens gelezen.
Hoop het niet voor KK..............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-06-2011 14:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 11:45 schreef Dirge for november het volgende:
Ok officieel fan (dat is overdreven want ik ben nooit fan van iets) van oud Judas Priest werk! Ik heb op de platenbeurs Sad Wings of Destiny op de kop getikt, en had Sin after Sin al. Twee heerlijke platen, die ik veel meer kan waarderen dan Painkiller (hoewel dat in z'n genre een tegekke plaat is natuurlijk).


Zie dan ook dat je Stained Class te pakken krijgt, die borduurt daar op voort.


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-06-2011 14:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 14:34 schreef De Ulk het volgende:
Zie dan ook dat je Stained Class te pakken krijgt, die borduurt daar op voort.


+1 Vanaf Hell Bent For Leather richten ze zich duidelijk meer op de Amerikaanse markt. Al hebben ze nog heel wat klassiekers uit de mouw geschud daarna, 't was toch net ietsje gladder.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2011 14:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Exciter" & "Beyond the Realms of Death"

Wat een schitterende nummers!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-06-2011 14:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 14:38 schreef Staalman het volgende:


"Exciter" & "Beyond the Realms of Death"

Wat een schitterende nummers!


Nee, dan "Stained Class", "Invader" en dé knaller "Saints In Hell". Misschien wel één van de beste Priest-nummers ooit.


Bareuh...


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen