IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2008 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 21:04 schreef FlandriaPagana het volgende:
Het eerste dat ik van Judas Priest hoorde was Painkiller (album in geheel) en toen waren de volgende cd's die ik van hen hoorde steeds slechter... Angel of Retribution is een heerlijke cd maar de intensiteit van Painkiller is niet erg meer te vinden, spijtig


inderdaad

Painkiller

en daarna nog 1 BEESTIG album : JUGULATOR


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2008 22:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Priest is gay geworden


signature


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 06-07-2008 23:11 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Dat zei menigeen in 1986 ook, maar ik denk dat het toch best goedgekomen is daarna.
Gay? Om Nostradamus? Het is mijn favoriet ook niet, maar zo'n conceptalbum is toch een leuke toevoeging aan de toch al veelzijdige albumserie.
Wat heeft deze band toch talloze totaal verschillende albums opgenomen.
Jugulator knalt inderdaad keihard, het was wellicht even slikken voor de traditionele Priestfan, maar ik vind het een heerlijk metalalbum, jammer dat Demolition maar enkele sterke songs bevat, in tegenstelling tot Jugulator.
De nummers komen op de Live In London DVD ook verschrikkelijk goed uit de verf.
Maar weer eens aanzetten binnenkort.


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-07-2008 7:45 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 23:11 schreef Temmink het volgende:
Dat zei menigeen in 1986 ook, maar ik denk dat het toch best goedgekomen is daarna.
Gay? Om Nostradamus? Het is mijn favoriet ook niet, maar zo'n conceptalbum is toch een leuke toevoeging aan de toch al veelzijdige albumserie.



misschien omdat ze live overkwamen als een begeleidingsband van iemand die live een beroerte stond te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2008 9:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 7:45 schreef Snark het volgende:
misschien omdat ze live overkwamen als een begeleidingsband van iemand die live een beroerte stond te krijgen.


XD



Priest is al langer aan het teren op een trucendoos.

sommigen blijven er fan van, maar de thrillseekers willen meer


ik vergelijk het een beetje met Michaƫl Jackson en zijn evolutie


signature


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-07-2008 10:58 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

De metalgods hadden nooit opaatje halford moeten terugnemen over de rug van Owens, met Owens haddens ze zichzelf nieuw leven in kunnen blazen tot in lengte van jaren. Ik weet best dat de verkoopcijfers er niet echt naar waren maar dat was volgens mij een kwestie van tijd, nu hebben we twee platen met de old dirty bastard en ik vraag me af wat eerder komt voor hem: een nieuw plastic doosje of een nieuwe houten kist.

Ondertussen wacht ik op een nieuwsbericht dat ripper een tourtje meepakt met mercyful fate, lijkt me erg vet!




Forwards To Eyesight
Usericon van Forwards To Eyesight
Posted 07-07-2008 11:57 by Forwards To Eyesight Wijzig reactieProfiel van Forwards To EyesightQuote dit bericht

Ja da's waar maar die manne spele al zo lang bij mekaar, die zulle wel een zekere vriendschap opgerichte hebben, zeker me rob


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2008 12:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik denk dat ze hem haten


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2008 12:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 12:03 schreef Hypnos het volgende:
ik denk dat ze hem haten


denk je ook dat ze in de tourbus het zelfde stapelbed delen met RH?? (of wat voor type bed ze ook moegen hebben)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2008 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!



met een gorgelende zaadsnurkgeur van een male groupie





signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-07-2008 13:20 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 10:58 schreef Snark het volgende:

Ondertussen wacht ik op een nieuwsbericht dat ripper een tourtje meepakt met mercyful fate, lijkt me erg vet!



Jij wacht serieus op Mercyful Fate zonder King Diamond?



Bareuh...


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-07-2008 14:04 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Kind diamond verkodigde onlnags dat mercyful fate niet zo snel meer activiteit zal vertonen aangezien het spul alleen maar geld kost...

Ik zeg koning diamant eruit en een jaartje touren met ripper, daarna diamantje, iedereen blij, exposure alom.. iedereen nog blijer...




Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-07-2008 14:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

En jij denkt dat dat wat is, MF met een andere zanger dan King?

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-07-2008 14:20]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-07-2008 14:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Laat Ripper maar bij Helloween gaan zingen, hebben die ook eindelijk weer een keer een fatsoenlijke zanger...


Bareuh...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-07-2008 14:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hehe, zou inderdaad dikke prima zijn.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-07-2008 22:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 14:23 schreef De Ulk het volgende:
Laat Ripper maar bij Helloween gaan zingen, hebben die ook eindelijk weer een keer een fatsoenlijke zanger...


Ik ben in ieder geval blij dat-ie uit Iced Earth is (en dus dat Matt daar weer terug is).

Want Iced Earth klonk op een gegeven moment meer als Judas Priest dan Priest zelf...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-07-2008 22:41 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

in dat geval zou hij bij hammerfal moeten gaan zingen...


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-07-2008 9:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wil je niet van die rare dingen zeggen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-07-2008 16:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nog meningen over de nieuwe plaat?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-07-2008 16:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zit nog steeds op de vinyl-box te wachten....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 17:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 juli 2008 16:50 schreef Staalman het volgende:
Zit nog steeds op de vinyl-box te wachten....


Die heb ik hier ook staan ja, mooi ding.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-07-2008 18:51 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vandaag een aantal nummers gehoord van het nieuwe plaatje. Ondanks dat het weer hetzelfde concept is klinkt het wel weer lekker.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 08-07-2008 19:17 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2008 16:32 schreef Lionheart het volgende:
Nog meningen over de nieuwe plaat?


Vind het persoonlijk een goede plaat, en zeer zeker nog behoorlijk ambitieus om zo een concept zo uitgebreid muzikaal te vertolken.
Natuurlijk is het geen Painkiller, South of Heaven vond ik ook een teleurstelling na Reign in Blood.
Nu vind ik het een goede plaat, Priest heeft in ieder geval nog altijd meer ambitie dan hun directe concurrenten Maiden, die totaal geen risico nemen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 19:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Maiden vond ik voor hun doen anders behoorlijk uit de band springen met AMOLAD. Even los van de discussie of dat een goede plaat was of niet, week die voor Maiden-begrippen vrij veel af van het standaard werk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2008 21:13 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik vind Nostradamus ook een best lekkere plaat. Staan goede nummers op (vooral Prophecy vind ik erg gaaf).


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen