IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vervroegde verkiezingen in Nederland? Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-03-2005 13:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 13:30 schreef helmet het volgende:
Nou ja, met een beetje geluk valt 't mee met de mensen die Wilders stemmen.

Ik ben het nog met je eens ook.

Wiegel for President


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Asmodahn
Usericon van Asmodahn
Posted 24-03-2005 13:46 by Asmodahn Wijzig reactieProfiel van AsmodahnQuote dit bericht

Ach gaan we toch lekker weer stemmen, heb ik ook weer iets te doen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2005 13:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Teringhonden van de PvdA (Partij van de Achterbaksheid)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-03-2005 13:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 maart 2005 13:31 schreef kwelgeest het volgende:
Ik verwacht niet meer dan vijf zetels voor 'Groep Wilders' maar toch. Heeft hij wel genoeg 'zinnige' kandidaten voor vijf zetels?
Hij is nu nog in zijn eentje, dus dan staat hij nu op 0 zinnige kandidaten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-03-2005 13:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 maart 2005 13:48 schreef Snaack het volgende:
Teringhonden van de PvdA (Partij van de Achterbaksheid)
Grappig, toen Wiegel een vergelijkbaar geintje uithaalde een paar jaar terug hoorde je goede dingen over Wiegel die voet bij stuk hield. Is het de pvda dan zijn het achterbakse lui, net alsof ze verplicht voor moeten stemmen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2005 13:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 13:50 schreef arrebar het volgende:
Grappig, toen Wiegel een vergelijkbaar geintje uithaalde een paar jaar terug hoorde je goede dingen over Wiegel die voet bij stuk hield. Is het de pvda dan zijn het achterbakse lui, net alsof ze verplicht voor moeten stemmen.




Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 24-03-2005 13:56 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 13:50 schreef arrebar het volgende:
Grappig, toen Wiegel een vergelijkbaar geintje uithaalde een paar jaar terug hoorde je goede dingen over Wiegel die voet bij stuk hield. Is het de pvda dan zijn het achterbakse lui, net alsof ze verplicht voor moeten stemmen.


Allen ging de PVDA in eerste instantie mee in de plannen en gooiden zij pas op het laatste moment roet in het eten!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-03-2005 14:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 13:33 schreef M. het volgende:
Ik ben het nog met je eens ook.

Wiegel for President

Dat zeg je alleen om mij drie dagen aan het schijt te krijgen.

Maar goed, het zal mij verder benieuwen. Hoe raar het ook klinkt,ik hoop niet dat het kabinet valt. Dan krijg dit clown van een Wilders waarschijnlijk kans op deelname in de regering.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-03-2005 15:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 13:48 schreef Snaack het volgende:
Teringhonden van de PvdA (Partij van de Achterbaksheid)


komop Snaack!!! zo simpel is het toch allemaal niet. VVD/CDA hebben evengoed een bijdrage aan dit geleverd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2005 15:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:

Dat zeg je alleen om mij drie dagen aan het schijt te krijgen.

Maar goed, het zal mij verder benieuwen. Hoe raar het ook klinkt,ik hoop niet dat het kabinet valt. Dan krijg dit clown van een Wilders waarschijnlijk kans op deelname in de regering.
Lijkt mij niet. Zoals het er nu naar uitziet heeft bv CDA/VVD/Wilders niet een groot genoeg draagvlak en ik zie Wilders ook echt niet met de rode partijen gaan regeren. Mocht anders gaan blijken dan trek ik direct mijn stem op hem in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-03-2005 15:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 15:01 schreef kwelgeest het volgende:
Lijkt mij niet. Zoals het er nu naar uitziet heeft bv CDA/VVD/Wilders niet een groot genoeg draagvlak en ik zie Wilders ook echt niet met de rode partijen gaan regeren. Mocht anders gaan blijken dan trek ik direct mijn stem op hem in.


een soort mega-paars, wilders/Groen-links


Asmodahn
Usericon van Asmodahn
Posted 24-03-2005 15:11 by Asmodahn Wijzig reactieProfiel van AsmodahnQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 15:03 schreef attila_de_hun het volgende:
een soort mega-paars, wilders/Groen-links




maar verder vraag ik me wel af wie er dan zouden moeten regeren als dit ook weer uitelkaar valt


Asmodahn
Usericon van Asmodahn
Posted 24-03-2005 15:12 by Asmodahn Wijzig reactieProfiel van AsmodahnQuote dit bericht



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-03-2005 15:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 maart 2005 15:12 schreef Asmodahn het volgende:
http://www.nu.nl/news/501562/11/Coalitiepartners_willen_met_elkaar_verder.html
Wat een krom gezwets weer...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-03-2005 15:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Volgende verkiezingen kunnen we ook kiezen op lijst Thom de Graaff?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


SQT
Usericon van SQT
Posted 24-03-2005 15:28 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Het aftreden van D66-minister voor Bestuurlijke Vernieuwing Thom de Graaf is vooral te danken aan de manier waarop de VVD zich opstelde ten opzichte van een nieuw kiesstelsel. Dat zei de Graaf gisterenavond tijdens een persconferentie, waarin hij zijn aftreden toelichtte.

De politicus gaf aan de indruk te hebben dat de leider van de VVD, Jozias van Aartsen, niet van plan was om een nieuw kiesstelsel in te voeren. Dit was afgesproken in 2003 tussen de coalitiepartijen in het regeerakkoord. Het was de bedoeling dat er een districtenstelsel komt, waarin de kiezer twee stemmen krijgt. De exacte invoering was altijd een twistpunt.

Van Aartsen zou volgens de Graaf hebben gezegd dit nooit te willen. Omdat het te ingewikkeld zou zijn, was de VVD-fractie al langere tijd geen voorstander van de plannen. De afgelopen tijd diende de partij vier alternatieve plannen voor een kiesstelsel in. Volgens De Graaf waren deze voorstellen niet opgesteld 'binnen het kader van het voorstel van het kabinet'.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-03-2005 15:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wiegel was er ook niet echt rouwig om dat planne van D'66 zijn afgeschoten als ik het goed heb gelezen in de krant deze ochtend.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-03-2005 18:40 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Laat het kabinet maar vallen, ik ben voor! En ook tegen het kiesstelsel van D'66 trouwens...


no text supplied


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-03-2005 18:53 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ach, iets dergelijks zoals het opstappen van De Graaff was al te verwachten aangezien CDA en de VVD een aanvullende partij nodig hadden om een meerderheid te creëren. De PvdA heeft teveel steun van de bevolking gehad tijdens de laatste verkiezingen dat het sowieso moeilijk is om te regeren. De sociale partijen hebben mijns inziens nog veel te weinig van zich laten horen de afgelopen tijd en nu zijn zij eindelijk een keer PRINCIPIEEL wordt het ze niet in dank afgenomen. Vind je het gek dat Nederland in Europa niet serieus wordt genomen? En dan heb ik het nog niet eens over onze charismatische premier..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-03-2005 18:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 maart 2005 13:56 schreef Fat Bastard het volgende:
Allen ging de PVDA in eerste instantie mee in de plannen en gooiden zij pas op het laatste moment roet in het eten!
De vvd was bij de nacht van wiegel in de tweede kamer ook in zee gegaan met het referendum. Een partij in de eerste kamer heeft het recht om te stemmen wat ze willen. Het is belachelijk om een partij achterbaks te noemen wanneer ze niet stemmen wat jij wilt wat ze doen. Toen ik 3 was vond ik het ook zo kut als ik mijn zin niet kreeg. Nee ik vind het goed dat de Pvda op zo'n moeilijk punt toch haar stem durfde te gebruiken. Terwijl ze wisten dat als er een cabinetscrisis zou komen dat de vinger dan naar hun gewezen zou worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2005 18:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Iets blokkeren puur om het kabinet te jennen is principieel.

Nee alsof de papzakken van Frankrijk, Italie en Duitsland er lekker uitzien. En Bush staat wel regelmatig in de Play Girl.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 24-03-2005 19:00]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-03-2005 19:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

"Eens een rat, altijd een rat." (Brinkhorst over van Thijn.)


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-03-2005 19:08 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:59 schreef kwelgeest het volgende:
Iets blokkeren puur om het kabinet te jennen is principieel.

Nee alsof de papzakken van Frankrijk, Italie en Duitsland er lekker uitzien. En Bush staat wel regelmatig in de Play Girl.

Je kunt het jennen noemen maar volgens mij is het meer in de richting van oppositie voeren?

En ik doel uiteraard niet op de verschijning van onze minister-president maar op hoe hij ons land vertegenwoordigt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-03-2005 19:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 maart 2005 18:59 schreef kwelgeest het volgende:
Iets blokkeren puur om het kabinet te jennen is principieel.
En hoezo is dit gedaan om het kabinet te jennen? Heeft wouter bos dat gezegd? Is Ed van Thijm afgetapt toen hij met Wouter bos belde? Of is dat voor jouw gevoel zo en lul je daarom maar alsof ze het doen om te jennen.
quote:

Nee alsof de papzakken van Frankrijk, Italie en Duitsland er lekker uitzien. En Bush staat wel regelmatig in de Play Girl.
Wat hebben hun ermee te maken?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2005 19:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 19:08 schreef Naturens Galleri het volgende:
Je kunt het jennen noemen maar volgens mij is het meer in de richting van oppositie voeren?

En ik doel uiteraard niet op de verschijning van onze minister-president maar op hoe hij ons land vertegenwoordigt.
Wat is daar dan mis mee?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen