IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 25-04-2005 15:44 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Michael Schumacher moet oprottn


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-04-2005 15:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Mee eens, de Ferrari is zeker in zo'n bochtig circuit niet voldoende sneller om er op een kort recht stuk of in een bocht voorbij te gaan. Schumi staat er op het moment nou niet echt geweldig voor, dus als hij gekund had was hij er heus wel langs gegaan.
Mooie race gister, heb zitten genieten (zeker de laatste 15 rondes uiteraard). Hulde aan Alonso!

Hopen dat het DTM seizoen dit jaar net zo spannend wordt .


..."Hate can only create more hate"...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 25-04-2005 16:41 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Schumacher heerscht


Welcome to the Atrocity Exhibition


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2005 21:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ondanks dat ik een hekel heb aan Schumi heb ik toch dit setje aangeschaft:






En hier nog meer Ferrari leuks:



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-05-2005 21:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



Schattig


Bruce Banner


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2005 21:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ha, de eerste keer van dit seizoen dat ik het niet vergeten ben om naar de 1e kwalificatie te kijken. Ik vond het aardig spannend en ik vond het geweldig dat Schumi weer eens achterbleef. Ik kijk uit naar morgen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-05-2005 15:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ha, leuke race. Vooral het moment dat de achterband van ferrari eraan ging. Ik voorspelde al dat het niet lang zou gaan duren voordat ook zijn voorband eraan zou gaan. Mijn woorden waren nog geen 2 sec. uitgesproken en ja hoor.. pffffff 2e band naar de knoppen.

Ik vind die nieuwe banden regel echt leuk! Het maakt het in iedergeval een stuk spannender en het gaat meer om het racen dan om het geld wat je er in kan stoppen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 08-05-2005 19:11 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

LEUK???? bah!

hij mocht zelfs niet alle banden laten vervangen toen er één kapot was. Oh, nog een band... pitje maken, oh, nog een band... pitje maken... ha-lllo!


wel leuke uitslagen , jammer van Fisico


:p


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-05-2005 21:41 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Vond het niet echt een geweldige race, weinig spanning.. Wel leuk van die banden idd, verder weinig goeie gevechten gezien.. Vond de vorige race beter!

En Minardi.. Ga ik niet eens woorden aan vuil maken


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 08-05-2005 21:42 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

een minardi shirt is CULT!


:p


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-05-2005 15:52 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Zo, wat was vandaag weer een mooie race! Mooie gevechten over het hele veld, slechts twee uitvallers en een zinderende laatste ronde zeg! Het hele rechtervoorwiel van Raikonen vloog er zowat af... Wat een race...


FREEZE


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-05-2005 16:15 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Super race idd!!!! Mooie gevechten, spannend... En damn, die band van Raikkonen!! Dat ie eraf ging was duidelijk, maar ook gewoon in de laatste ronde

Wel bizar als je die beelden uit zijn auto zag.. Wat een trillingen!

MAar in ieder geval.. Alonso wereldkampioen 2005


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-05-2005 16:29 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 16:15 schreef Ethereal het volgende:
Super race idd!!!! Mooie gevechten, spannend... En damn, die band van Raikkonen!! Dat ie eraf ging was duidelijk, maar ook gewoon in de laatste ronde

Wel bizar als je die beelden uit zijn auto zag.. Wat een trillingen!

MAar in ieder geval.. Alonso wereldkampioen 2005
Yeah! Dit is nu al een super seizoen

Ook wel leuk met al die kleine incidentjes bij de start(s)... Ghegheghe


FREEZE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-05-2005 14:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

was wel een leuke race. Maar ik mis toch echt de grote knallers. Beetje jammer van het laatste rondje.
Gister nog de Indi 500 gekeken. Daar gebeuren ook wel mooie ongelukken. Een tijd lang heeft er nog een dame van 23 jaar voorop gereden. maar met nog 4 rondjes te gaan liet ze zich ineens inhalen. Toch helaas 4e geworden. Mij had het wel leuk geleken dat er eens een vrouw de indi 500 wint, ach misschien volgend jaar. ze is de nieuwkomer van het jaar geworden, dat is toch ook al een prestatie.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2005 17:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Mooie, soms gave, soms wat saaie race gister.
Blij dat Alonso op het laatste moment (doch met wat geluk won...).

De Indi 500 was idd af en toe spectaculair gister. Razend populair ook daar. Het lijkt mij erg saai worden na een rondje of 80 (en dan moeten ze er nog 120...).


..."Hate can only create more hate"...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 30-05-2005 22:51 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Godver!! Helemaal vergeten dat dat ook gisteren was



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 16:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2005 17:25 schreef Immortella het volgende:
Mooie, soms gave, soms wat saaie race gister.
Blij dat Alonso op het laatste moment (doch met wat geluk won...).

De Indi 500 was idd af en toe spectaculair gister. Razend populair ook daar. Het lijkt mij erg saai worden na een rondje of 80 (en dan moeten ze er nog 120...).
vraag me wel eens af of ze niet duizelig worden met zo'n +/- 310 km per uur 200 rondjes rijden..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 31-05-2005 16:15 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

lol



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-05-2005 17:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De indy 500 heerscht.

Ik ben er een keer geweest. Ik zal de foto's eens proberen op te trommelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-05-2005 17:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2005 17:25 schreef Immortella het volgende:
De Indi 500 was idd af en toe spectaculair gister. Razend populair ook daar. Het lijkt mij erg saai worden na een rondje of 80 (en dan moeten ze er nog 120...).

Ik zelf vind Formule 1 al saai, maar alleen maar ovale rondjes rijden.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 17:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2005 17:11 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik zelf vind Formule 1 al saai, maar alleen maar ovale rondjes rijden.
de chrashes zijn wel veel gaver hoor.. met 300km tegen een muur aan rijden... och er blijft dan niet veel over van zo'n bakkie


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-05-2005 17:18 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2005 17:17 schreef Cadaveria het volgende:
de chrashes zijn wel veel gaver hoor.. met 300km tegen een muur aan rijden... och er blijft dan niet veel over van zo'n bakkie

hehe dat vind ik dan ook meestal het leukste om te zien.
Me broer kijkt het wel elke keer, soms kijk ik een stukje mee, maar na tijdje begint het me alweer te vervelen.

Toch vind ik het mooi dat Schumi niet voorin meerijdt.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 17:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2005 17:18 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
hehe dat vind ik dan ook meestal het leukste om te zien.

ik ook hoor. vooral als er verder in de race niet veel te zien is is dat toch wel weer een hoogte punt.

quote:
Toch vind ik het mooi dat Schumi niet voorin meerijdt.
Ja dat vind ik ook. Dat maakt het kampioenschap tenminste weer wat spannend.

Ach en saai? valt wel mee ik vind het een heerlijk tijdverdrijf om lekker loom op de bank te hangen met een kater.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-06-2005 20:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zo eindelijk weer eens een leuke race.


Bazzio Attacks!!!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 12-06-2005 21:20 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Ja. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel, zeker toen Olav Mol melding maakte van enige druppels neerslag. Op dat moment kwam het hier zo hard naar beneden dat het televisiesignaal even uitviel. Ik hoopte op chaos.

Jajajajajaja, een eerlijke race is ook mooi, maar ik vind dat iedereen wel erg voorzichtig rijdt dit seizoen. Relatief weinig pech en spektakel.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen