IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 12-06-2005 22:11 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 20:59 schreef bazzio het volgende:
Zo eindelijk weer eens een leuke race.

Kick je op uitvallers ofzo?

Ikzelf vond de vorige 2 races leuker.

Maar deze was ook wel gaaf ja


zo kan ie wel weer


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-06-2005 15:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

NOg iemand die naar de 24 uur race gaat kijken a.s. weekend?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 16-06-2005 15:42 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik ga zekers kijken. Alleen ff tussendoor een optredentje in Steenwijk met Cote d'Aver.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-06-2005 15:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 15:42 schreef scotfan het volgende:
Ik ga zekers kijken. Alleen ff tussendoor een optredentje in Steenwijk met Cote d'Aver.
eheh. dat is het voordeel dat die race 24 uur duurt..je bent ff een uurtje of wat weg en het lijkt of er niet veel veranderd is.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 16-06-2005 15:46 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 16 juni 2005 15:44 schreef Cadaveria het volgende:
eheh. dat is het voordeel dat die race 24 uur duurt..je bent ff een uurtje of wat weg en het lijkt of er niet veel veranderd is.

IDD. En na Le Mans weer een F1 GP!! Mijn geluk kan niet op!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-06-2005 15:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 15:46 schreef scotfan het volgende:
IDD. En na Le Mans weer een F1 GP!! Mijn geluk kan niet op!!!
jep en de GP in amerika vind ik wel 1 van de leukere races vanwege de muur waarin veel auto's in verloren gaan..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2005 14:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe zit dat nu met die banden? mogen ze nu vervangen of niet?


signature


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 19-06-2005 14:36 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

ik heb er niets over gehoord, dus denk dat er niets veranderd is....
ben benieuwd hoe t met de banden gaat van michelin.....

(typfoutje... )


[Dit bericht is gewijzigd door ravenheart op 19-06-2005 14:37]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2005 14:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pffff... de bridgestone teams zullen wel akkoord gaan dat de banden mogen gewisseld worden... weaklings. Bridgestone is zeker al tevreden met de Michelin afgang. Tzou wat zijn, 6 auto's op de grid en 14 die vanuit de pits moeten starten


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2005 16:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zojuist is bekend geworden dat het Michelin-verzoek voor een bijkomende chicane in bocht 13 definitief van de baan is.

In een schriftelijke reactie laat de FIA weten absoluut niets te voelen voor het indicatief. Verder geeft de FIA de Michelin-teams de drie opties voorgelegd. De FIA was bovendien zo vriendelijk om de teams te herinneren aan de consequenties.

1) Men gebruikt andere banden dan tijdens de kwalificatie. Dit zal bestraft worden met een zware sanctie zodat teams in de toekomst niet meer in de verleiding komen om deze optie als rieel te beschouwen.

2) De teams verwisselen de banden tijdens de race zoals het reglement dit toelaat.

3) Ieder team gaat van start (zoals het verplicht is). Eventueel kan een rijder beslissen zich terugtrekken na de start.

De FIA lijkt dus niet bereid toe te geven aan de druk die Michelin gisteren op hun uitoefende door te dreigen met een eventuele terugtrekking.


haha! loosers


signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-06-2005 19:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wat vaag. zeg ik heb het allemaal ff gemist van die michellin. maar ik hoorde dat ralph er flink hard van af is gegaan? Ben benieuwd wat het vandaag gaat brengen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2005 19:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ça va commencer!


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-06-2005 19:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zo te zien gaan de Michelin-rijders weg voor alleen een formation-lap en daarna naar binnen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-06-2005 20:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wel goed voor albers


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-06-2005 20:07 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

wat een vertoning



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-06-2005 20:07 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ongelofelijk zeg.. Goed voor Albers, maar ik ga wat anders doen.. Je zult toch goddomme 200 pleuro betaald hebben voor een kaartje voor de race

Njah, met een beetje mazzel Albers op het podium


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-06-2005 20:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ongelooflijk.. wat een spanning zeg.. ik kan er bijna niet naar kijken zal ik een voorspelling doen? P1. ferrari P2. Ferrari P3 Jordan P4. Jordan P5. Minardi P6. Minardi

hmm ze gaan nu met dingen keilen handig!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2005 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat een kutrace zeg ...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-06-2005 20:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 20:22 schreef Jenje het volgende:
Wat een kutrace zeg ...
joh


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2005 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk ook dat ik andere bandjes onder de auto ga zetten .. geen michelin's

Straks ploffen ze .,...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-06-2005 20:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Flauw van de fia, leuk dat albers zo punten kan pakken maarja, zal er iemand trots op zijn om hier punten voor te krijgen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-06-2005 20:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 20:25 schreef Jenje het volgende:
Ik denk ook dat ik andere bandjes onder de auto ga zetten .. geen michelin's

Straks ploffen ze .,...
Je kan ze altijd een proces aan de broek hangen Ik denk idd dat niemand echt trots kan zijn om op deze manier punten te halen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 19-06-2005 20:40 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik heb net iets gedaan wat ik, tot vandaag, voor onmogelijk hield: Heb de TV uitgezet tijdens een F1 race, nou ja, race???

Zal mij benieuwen of F1 volgend jaar nog wel in de USA wordt verreden.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-06-2005 20:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 20:40 schreef scotfan het volgende:
Ik heb net iets gedaan wat ik, tot vandaag, voor onmogelijk hield: Heb de TV uitgezet tijdens een F1 race, nou ja, race???

ik heb hem dan nog niet uitgezet, maar ik ben wel even er bij weg gelopen.
quote:
Zal mij benieuwen of F1 volgend jaar nog wel in de USA wordt verreden.
Ik hoop van wel want ik vind het een super race normaal.. vaak crashes in de muur enzo


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2005 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet te geloven

niet te geloven


signature


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen