IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : System Of A Down Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-12-2001 21:21 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

In vergelijking met wat beste jongen, de poëtica van jouw begrijp ik niet helemaal. ik zie L.A. Woman onder je naam staan, vergelijk dat eens met je de teksten van Systeem van Achteruitgang. Dus niet 1 of 2 nummers, maar het geheel. Dan moet je toch een verschil herkennen... ?

Het kan ook aan mij liggen...?


he shit had ik niet gezegd dat ik er geen woord meer aan vuil zou maken, nah jah




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 21:52 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

simpel en nog eens simpel. Ik luister naar zo'n nummer van hun en ik doorzie het al meteen. Het brengt niks nieuws op tafel. allemaal ouwe koek! En zeggen, o ze hebben zo'n unieke sound. Die zanger is zo uniek!
Ze gooien een paar bagger riffs ertussen die raar klinken en iedereen vind het orrgineel!
Ga toch weg man! Luister eerst es ff wat old school metal en kom dan nog maar es terug!
Zal je zien dat SOAD niks vernieuwends is!
daaggg!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 18-12-2001 21:55 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 18 december 2001 21:12 schreef Ixl het volgende:
The piercing radiant moon,
The storming of poor June,
All the life running through her hair,

Approaching guiding light,
Our shallow years in fright,
Dreams are made winding through my head,

Through my head,
Before you know, Awake,

Your lives are open wide,
The V-chip gives them sight,
All the life running through her hair,

The spiders all in tune,
The evening of the moon,
Dreams are made winding through my head,

Through my head,
Before you know, Awake

(SOLO)

Through my head,
Before you know,
Before you know I will be waiting, all awake,

Dreams are made winding through her hair,
Dreams are made winding through her hair.


Je zult toch echt beter moeten luisteren, dit is poezie op zijn best man.. Originaliteit met een grote 'O'!



Oke.. ik geef toe.. 30% van hun nummers is bagger.. maar dan ook ECHT BAGGER .. de overige 70% is geni-fucking-aal !




WHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!! Wat typerend weer...alles wat je niet begrijpt maar poëzie noemen. Er is werkelijk NIKS poëtisch aan SOAD. En dan het feit dat je loopt te roepen dat ze geen nu-metal zouden zijn, omdat de gitaren zwaar zijn en die gast grunt. whahah, Ten eerste grunt die gast niet, hij schreeuwt wat en gokt erop dat al die rebelse pubertjes die er naar luisteren dat voor een grunt aanzien. En zware giateren...wtf heeft ermee te maken?? Dat heeft leip biskwietje ook...ook geen nu-metal zeker... En die teksten...walgelijk gewoon. Hoop politiek gelul en zeiken op alles maar ook werkelijk een wereldbeeld creëeren of met een oplossing komen zijn ze te dom voor. SOAD staat NERGENS voor. Hoop bullshit die al duizend keer gekauwd en herkauwd is.


SCUM FUCK


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 22:02 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

AHAHAHAHHAH. geweldig!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 9:29 by Ixl Profiel van Ixl

pff..

Ja indeed.. grote doors fan.. (jepz, soad is daar absoluut niet mee te vergelijken),

oke.. dat de gitaar zwaar is is een slap argument.. Maar eigenlijk bedoelde ik de techniek. Feit dat je over old-school metal begint, wijst erop, dat je nog nooit echt een album hebt beluisterd.. ik ben nu op mijn werk, maar ik kan je thuis een aantal nummers geven die wel DEGELIJK alla old-school metal klinken, vertel mij daar alsjeblieft niks over.. ik ben een van de laatste old-trashies, die niet van death/black houdt.. Er zitten ook wel nu-'invloeden' in, maar dus ook trashie shit..

Het is gewoon diepgaand..

Oke, over die poezie.. zoals ik al zei, grote doors fan. Ja, vergelijk het eens.. maja, er zijn er maar weinig die zich met JM kunnen vergelijken. De man was gewoon geniaal. Maar toch, in de hedendaagse muziek, mis ik toch van dit soort teksten, zet je tv aan.. en luister..

wat ik dus bedoel te zeggen is.. de normale D/B metal band zingt.. *GRUNT* SATAAAN!!! *GRUNT* DEATH!!!.. HOEZO diepgaande tekst, echt aan de teksten van die lui, heb je gewoon helemaal niks aan.. Doe mij dan maar zo'n tekst als hierboven, daar kun je tenminste nog iets uithalen.. Dat het misschien niet helemaal rijmt of whatever, heeft er niets mee te maken.. Het blijft poezie(misschien wel niet helemaal van de bovenste plank, maar wel poezie)..



God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 9:34 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 18 december 2001 21:55 schreef Duxmortem het volgende:
En die teksten...walgelijk gewoon. Hoop politiek gelul en zeiken op alles maar ook werkelijk een wereldbeeld creëeren of met een oplossing komen zijn ze te dom voor.

DOH! kerel.. groei op!

Politiek gelul.. ja, en waar is het na black sabbath allemaal mee begonnen? Juist.. metallica.. HOEZO politiek? alleen de titels van de albums al

'Master of puppets', '...and justice for all'

en feit dat ze erover zingen, moeten ze maar gelijk met een oplossing komen, tegen soldaten die kleine kinderen met hun geweer vooruitdrukken??? Dat ze het aan de aandacht brengen, is al oplossing genoeg.. Ik zou graag willen dat jij NU een oplossing daarvoor bedenkt.. nou? ik wacht? dat dacht ik al.. niets..



Nog 1 ding.. die gasten zien er echt niet uit, en ik moet ook niks van ze hebben.. ik zou liever een keer met Burton C. Bell willen lullen dan met die gast van SOAD, maar gelukkig zie je die gasten niet als je een CD draait..


God hates us all ! God hates us all !


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-12-2001 9:52 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Waarom zou iets per definitie slecht moeten zijn omdat het NU-Metal is... Ik geef er persoonlijk geen fuck om welk genre iets is, als de muziek me maar iets doet...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 10:47 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 december 2001 9:29 schreef Ixl het volgende:
pff..

Ja indeed.. grote doors fan.. (jepz, soad is daar absoluut niet mee te vergelijken),

oke.. dat de gitaar zwaar is is een slap argument.. Maar eigenlijk bedoelde ik de techniek. Feit dat je over old-school metal begint, wijst erop, dat je nog nooit echt een album hebt beluisterd.. ik ben nu op mijn werk, maar ik kan je thuis een aantal nummers geven die wel DEGELIJK alla old-school metal klinken, vertel mij daar alsjeblieft niks over.. ik ben een van de laatste old-trashies, die niet van death/black houdt.. Er zitten ook wel nu-'invloeden' in, maar dus ook trashie shit..

Het is gewoon diepgaand..

Oke, over die poezie.. zoals ik al zei, grote doors fan. Ja, vergelijk het eens.. maja, er zijn er maar weinig die zich met JM kunnen vergelijken. De man was gewoon geniaal. Maar toch, in de hedendaagse muziek, mis ik toch van dit soort teksten, zet je tv aan.. en luister..

wat ik dus bedoel te zeggen is.. de normale D/B metal band zingt.. *GRUNT* SATAAAN!!! *GRUNT* DEATH!!!.. HOEZO diepgaande tekst, echt aan de teksten van die lui, heb je gewoon helemaal niks aan.. Doe mij dan maar zo'n tekst als hierboven, daar kun je tenminste nog iets uithalen.. Dat het misschien niet helemaal rijmt of whatever, heeft er niets mee te maken.. Het blijft poezie(misschien wel niet helemaal van de bovenste plank, maar wel poezie)..



Uit deze reactie blijkt wel weer dat je helemaal niet weet wat deathmetal is.
daar laat ik het maar bij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-12-2001 10:50 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 december 2001 9:52 schreef Sharteel het volgende:
Waarom zou iets per definitie slecht moeten zijn omdat het NU-Metal is... Ik geef er persoonlijk geen fuck om welk genre iets is, als de muziek me maar iets doet...

een idd dat heb ik nou ook, waarom maken sommige mensen het zichzelf zo moeilijk, ...zo van dit mag ik niet mooi vinden want het is numetal
-------------------------------------------
btw dit los van't topic

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 19-12-2001 10:52]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 12:37 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 19 december 2001 10:47 schreef 0Tolerence het volgende:
Uit deze reactie blijkt wel weer dat je helemaal niet weet wat deathmetal is.
daar laat ik het maar bij.


Pff.. krijgen we die bullshit weer..

Meneer deathmetal is op zijn teentjes getrapt omdat ik zeg dat het dom gegrunt is.
DOH! keer'l.. uitzonderingen daar (at the gates bijvoorbeeld?), maar over het algemeen.. de bands die bovenaan staan zegmaar?
Cradle? Dimmuborgir? Cannibal corpse?

SUBTIEL! diepgaande teksten! niet te zuinig.. jaaaa, daar kun je naar luisteren als je een depressie hebt.. is het gelijk weer goed..


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 12:39 by Ixl Profiel van Ixl

death/black is.. hoe raller.. hoe beter,
het voorbeeld noemde ik net.. cannibal corpse. Weinig nieuws qua muziek.. Simpel gitaarwerk, eentonig drumwerk, eentonige zang, maar lekkere gore ralle teksten en daarom heerst het..


God hates us all ! God hates us all !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-12-2001 12:56 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

I beg to differ.

Death metal die heerst en intelligent is: Suffocation, Atheist, Immolation, ouwe Morbid Angel (ik vind de nieuwe niet goed)... en nog Veel Meer!


GrINdBasTArD
Usericon van GrINdBasTArD
Posted 19-12-2001 13:05 by GrINdBasTArD Profiel van GrINdBasTArD

Ajjjj!!! Ben ik het maar gedeeltelijk mee eens.

Deathmetal is sowieso het vetste genre aller tijden (of het nu 'populair' is om het cool te vinden of niet). Maar daarnaast is de nieuwe Morbid Angel imho ook eeerrrgggg goed, al hadden ze Mr. Vincent gewoon achter de microfoon moeten laten.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-12-2001 13:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

De nieuwe Morbid is idd anders, maar (IMO) nog steeds meesterlijk. Het einde van Secured Limitations bv is een stukje vakmanschap waar je U tegen kan zeggen.

Trey is een ware tovenaar van geluiden. En dat, beste IXL, is pas geniaal!

Waarom je tijd verdoen met iets gemiddeld als je met dezelfde moeite zo dicht bij perfectie kan staan?



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 13:54 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 19 december 2001 13:07 schreef Azagthoth het volgende:
Waarom je tijd verdoen met iets gemiddeld als je met dezelfde moeite zo dicht bij perfectie kan staan?

DAAR, ben ik het nu mee eens, my dear Azagthoth.


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 14:00 by Ixl Profiel van Ixl

Wacht, ik zal het even ophelderen.

SOAD is geen god
SOAD is gewoon leuk
SOAD heeft een paar nummers die gewoon steengoed zijn
SOAD is nogmaals geen god, er zijn veel betere bands

voor de 'moderne' muziek, is soad gewoon goed.. limbbizkut sucks, korn sucks, slipkut sucks, soad heeft gewoon net dat beetje extra waardoor het mijn aandacht trekt

bands als metallica/slayer blijven toch
ook fearfactory staat hoog in de lijst, samen met sepultura

daarnaast heel veel 60/70.. zoals the doors , black sabbath e.d.

Over het algemeen vrij bekende bands, maar dat zijn ze (misschien op soad na) niet voor niets geworden.

Als ik moest kiezen tussen een metallica concert(incl. nieuwe cd's) of een soad concert, dan ga ik naar metallica.

het gitaarwerk in soad is allesbehalve geniaal.

moest er even uit


---edit : SOAD heeft ook gigantische baggernummers waarbij ik denk, dan nog liever slipknot.

lijkt me duidelijk.. soad-fan is dus een beetje ver gegrepen..

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 19-12-2001 14:01]


God hates us all ! God hates us all !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 14:27 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 december 2001 12:37 schreef Ixl het volgende:
Pff.. krijgen we die bullshit weer..

Meneer deathmetal is op zijn teentjes getrapt omdat ik zeg dat het dom gegrunt is.
DOH! keer'l.. uitzonderingen daar (at the gates bijvoorbeeld?), maar over het algemeen.. de bands die bovenaan staan zegmaar?
Cradle? Dimmuborgir? Cannibal corpse?

SUBTIEL! diepgaande teksten! niet te zuinig.. jaaaa, daar kun je naar luisteren als je een depressie hebt.. is het gelijk weer goed..


eheheheh, je blijft een grappig mannetje


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 14:29 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 december 2001 12:39 schreef Ixl het volgende:
death/black is.. hoe raller.. hoe beter,
het voorbeeld noemde ik net.. cannibal corpse. Weinig nieuws qua muziek.. Simpel gitaarwerk, eentonig drumwerk, eentonige zang, maar lekkere gore ralle teksten en daarom heerst het..

AHAHAHAH simpel gitaar werk, nou sorry hoor maar dat is Dus NIET waar, ze hebben wel degelijk gecompliceerde riffs ertussen zitten, zie Tomb of the mutilated bijvoorbeeld. En het drumwerk is VER van eentonig!
dus BLA BLA BLA, ga nou niet over zaken ouwehoeren waar je geen verstand van heb.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 14:33 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 19 december 2001 14:29 schreef 0Tolerence het volgende:
AHAHAHAH simpel gitaar werk, nou sorry hoor maar dat is Dus NIET waar, ze hebben wel degelijk gecompliceerde riffs ertussen zitten, zie Tomb of the mutilated bijvoorbeeld. En het drumwerk is VER van eentonig!
dus BLA BLA BLA, ga nou niet over zaken ouwehoeren waar je geen verstand van heb.


dit is grappig ;]

Heb je gelijk in, cc heeft soms van die kleine stukjes die ontzettend leuk snel en moeilijk klinken.. maar ik weet niet of je gitaar speelt, maar dat stelt niet zoveel voor hoor..

ja.. drum.. niet eentonig.. hm.. misschien moet je fearfactory demanufacture een keer luisteren?



God hates us all ! God hates us all !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 14:44 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

eheh. je denkt het nog steeds allemaal te weten of niet. Dat album heb ik al jaren in m'n rek hangen. En btw. er zitten stukken in die wel degelijk door een drumcomputer zijn gedaan. Maar goed, als jij denk dat het allemaal zo eenvoudig is, laat graag eens wat horen!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 14:57 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 19 december 2001 14:44 schreef 0Tolerence het volgende:
eheh. je denkt het nog steeds allemaal te weten of niet.


Jepz, en jij gaat er steeds tegenin.. mooi is dat he?.. (tijd voor een sigaar)


God hates us all ! God hates us all !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 15:03 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

daarom vind ik je ook een grappig mannetje!


"This one is older than shit, heavier than time!"


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-12-2001 17:47 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

ZOU IEMAND FF WILLEN KIJKEN OP MIJN POST BIJ CONCERTEN OVER SOAD?????????? I NEED TICKET!!!!!!!!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2001 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

You NEED to get your finger of the caps lock key ...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-12-2001 17:59 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

ik ben sorry


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen