IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mono (de Japanse band) Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2009 15:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 14:57 schreef Argh het volgende:
Heb je niet gezien... maar was ook 5mins voordat ze begonnen pas aanwezig, en stond vervolgens het complete concert vooraan gestaan op een plaspauze na dan! Als je iemand in een Twin Peaks shirt gezien hebt dan was ik dat.


Hehe, hetzelfde hier, maar dan zonder plaspauze en vooraan aan de andere kant, ik heb jou ook niet gezien.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-07-2009 15:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar ook al twin peaks tshirt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2009 15:17 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 14:59 schreef DrDoom het volgende:
Ben niet geweest, had op roadburn hele set uitgekeken met snoeihard doch briljant geluid ging dat liet laten verpesten door naar de Vera te gaan.


Neurosis soundguy invloedje!
Japje van gister bakte er niet veel van iig


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2009 22:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 15:01 schreef ElitE het volgende:
maar ook al twin peaks tshirt


Hoezo 'ook al' ? Ik heb er nog nooit 1 gezien! Word er wel vrij veel op aangesproken door fans en nieuwschierigen, zo gister ook weer. Maar goed, dat is offtopic!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-07-2009 14:05 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Heb samen met baardmans met open bek staan genieten daar in de vera maar het was voor mij dan ook de eerste keer dat ik ze zag (kippevel). Naderhand hebben we de lp gekocht en op dat moment kwam de bassiste er aan, allemaal gasten snel hun ceedeetje door haar laten tekenen en toen keek ze naar ons of we ook een handtekening wilden waar op we allebij heftig nee stonden te schudden, ja hoor is we hebben 20 euro voor dat ding gedokt en dan ga je hem toch niet onder laten kliederen hahaha waarop een paar gasten ons wel heel verbaast aan stonden te kijken hahahahaa briljant gewoon weer. Maar volgende keer ga ik wel weer heen denk ik.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


greyline
Usericon van greyline
Posted 09-07-2009 20:48 by greyline Wijzig reactieProfiel van greylineQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

Ik vond het concert in Vera eigenlijk vies tegenvallen. Qua opbouw deden ze steeds hetzelfde, werd voor mij op den duur toch wat saai. Ze beginnen steeds met een rustig stukkie, dan even wat opbouwende ritmes om uiteindelijk tot een uitbarsting te komen. Ook de uitbarstingen kwamen op mijn stoney hoofd saai over, steeds maar gebruik makend van octaafmelodieen.



Argh
Usericon van Argh
Posted 09-07-2009 20:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2009 20:48 schreef greyline het volgende:
Ze beginnen steeds met een rustig stukkie, dan even wat opbouwende ritmes om uiteindelijk tot een uitbarsting te komen.


Goh, volgens mij is dat juist de bedoeling van het genre wat ze spelen... volgende keer maar naar een compacter bandje dan


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


greyline
Usericon van greyline
Posted 09-07-2009 21:31 by greyline Wijzig reactieProfiel van greylineQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

Ben ik niet helemaal met je eens. Een band als Cult Of Luna doet dat naar mijn mening veeeel vetter Opbouwen naar uitbarstingen is het inderdaad, maar om dat elk nummer op dezelfde manier te doen vind ik fucking saai.



Argh
Usericon van Argh
Posted 09-07-2009 21:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2009 21:31 schreef greyline het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens. Een band als Cult Of Luna doet dat naar mijn mening veeeel vetter Opbouwen naar uitbarstingen is het inderdaad, maar om dat elk nummer op dezelfde manier te doen vind ik fucking saai.


CoL hanteert echter een ander genre, maar wel met invloed uit de post-rock wereld. Tja dat je het saai vind kan ik wel begrijpen, maar juist de opbouw zorgt vaak voor een geniale climax en de kippenvel momentjes (al had ik dat bij Mono ook vrij weinig... zoals ik al eerder genoemd heb, heb ik meer met Explosions in the sky)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-07-2009 21:46 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik snap zeer goed dat de songopbouw soms wat ééntonig en voorspelbaar wordt, maar het is zeker niet minder voorspelbaar dan een gemiddelde death of black metal song, die toch meestal grotendeels bestaat uit 4 minuten doorblazen. Dan verrast Mono mij toch meerdere malen vaker. Onder andere door instrumentenkeuze, en samenloop van melodieën.

Hun nieuwe album pruim ik echt verschrikkelijk goed, vooral Ashes in the Snow is gewoon genieten geblazen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-07-2009 22:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar beluister nu ashes in the snow op hun myspace. Prachtig! Zou zo onder sommige italiaanse horrorfilms kunnen als soundtrack.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-07-2009 22:15]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-07-2009 15:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, heb de nieuwste weergevonden! Wat een pracht cd


Boeiender


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2009 15:35 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

+1


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2009 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet nog ontvangen worden ..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-07-2009 15:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 juli 2009 15:41 schreef Jenje het volgende:
Moet nog ontvangen worden ..
Heb je wat om naar uit te kijken.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2009 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Treu, maar heb het liever dan dat gewacht .. meteen een nice shirt erbij besteld.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2009 17:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

10 minuten geleden ontdekt via het Mogwai topic...
Wat een geniale muziek!
http://www.youtube.com/watch?v=1B00qU5uc58
meteen verkocht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2009 17:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gekocht bedoel je?


Zwikkie binnen, vette cd en vet shirt


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2009 17:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Nee dat komt misschien ooit nog! Ik ben nu verkocht en verdownload! Middels You are there

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 30-07-2009 17:20]



Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 30-07-2009 17:35 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2009 17:19 schreef Dirge for november het volgende:


Nee dat komt misschien ooit nog! Ik ben nu verkocht en verdownload! Middels You are there


Sabbath is ook geweldig:



EDIT: Zeker eens "One step more and you die" en de nieuwe "Hymn to the Immortal Wind" uitproberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rix op 30-07-2009 17:36]


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-03-2011 16:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

We are extremely proud to announce the following...

One Inch Badge and Tidal Shift presents:

MONO (jpn) with THE HOLY GROUND ORCHESTRA
+ support

KOKO, London
June 7th 2011
7:30pm // £20.00 advance
www.seetickets.com
www.ticketweb.co.uk

Following their orchestral performances in New York, Tokyo and Kuala Lumpa, Japanese post-rockers MONO bring their experimental and neo-classical masterpiece 'Holy Ground' to London for a one-off European exclusive with the 24-piece 'Holy Ground Orchestra'. Only to be performed live once every few years this is an incredibly rare and special MONO experience.


Even zien of we het financieel voor elkaar kunnen krijgen, hopelijk deze week nog kaartjes fixen.


You have time. You are doing fine.


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-03-2011 16:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat moet verdomde mooi zijn. En vanaf Eindhoven (ryanair) vlieg je erg goedkoop. Jammer dat het midden in de week is.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-03-2011 16:30]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2011 17:21 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 16:28 schreef Silence het volgende:
Dat moet verdomde mooi zijn. En vanaf Eindhoven (ryanair) vlieg je erg goedkoop. Jammer dat het midden in de week is.


Dat is verdomd mooi kan ik je zeggen.
Heb hier de trippel LP liggen en tot mijn grote vreugde bleek er ook een DVD bij te zitten. 2 uur lang kippevel


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-03-2011 17:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Shit, dan zit ik in Ierland


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-03-2011 17:01 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Haha, gelukkig was ik net op tijd met de awsomeheid ontdekken van Mono, en heb ze dus vorig jaar nog in Nijmegen voor 12 pleuro kunnen zien, wel een gehoorbeschadiging aan over gehouden helaas.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen