IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mono (de Japanse band) Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-03-2011 17:15 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Zo hard stond het geluid daar toch niet?
Engeland gaat trouwens niet gebeuren, gedoe met verlofdagen enzo.


You have time. You are doing fine.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-03-2011 18:00 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik stond op de eerste rij, naast de boxen, mijn oren hadden het redelijk zwaar te verduren. Geluid stond naar mijn beleving wel erg hard. Na het concert nog 3/4 dagen een harde piep gehoord, nu permanent nog zacht in één oor.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-04-2011 1:28 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Weet iemand muziek die te vergelijken is met de samenwerking met World's End Girlfriend?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-06-2011 0:28 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 1:28 schreef Helvete het volgende:
Weet iemand muziek die te vergelijken is met de samenwerking met World's End Girlfriend?
Niemand? Ook niet iets meer richting klassiek, zonder gitaar/drums (eerste twee nummers)?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-06-2011 14:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik kan eigenlijk op niets komen (zou zelf ook wel graag meer zo'n muziek willen horen)

als je gewoon zoekt op last.fm kom je uit op Wonderland Falling, maar die ken ik zelf niet


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-06-2011 11:55 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Misschien Olafur Arnalds?


Why doesn't my music get me all the chicks?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-06-2012 12:21 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org



quote:
Japanese instrumental band Mono will follow up 2009's Hymn to the Immortal Wind with a new studio album. For My Parents will be out on September 4 through Temporary Residence LTD. "We hope that this album serves as a gift from child to parent", the band writes in a press release. "While everything else continues to change, this love remains a constant throughout time." For the recording of the album, Mono were joined by the Wordless Music Orchestra, who joined them for the live album Holy Ground in 2010.
Watch a teaser for the record below.





intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-06-2012 12:24 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

YES. Toevallig gisteren voor het eerst in maanden weer eens wat LPtjes van hen gedraaid.


You have time. You are doing fine.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2012 13:58 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik ben benieuwd.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2012 20:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gaaf! "Hymn .." is bij mij een enorme fijne groeiplaat gebleken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-07-2012 10:31 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Pre order voor het album (lp/cd) is vandaag begonnen op www.temporaryresidence.com



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 30-07-2012 10:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

$15 voor de plaat, $21 verzendkosten. Wel heel royaal, ik wacht wel even tot hij hier in de buurt te krijgen is..


You have time. You are doing fine.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2012 10:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2012 13:58 schreef Helvete het volgende:
Ik ben benieuwd.
+1


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-09-2012 16:54 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

For My Parents is heel, heel mooi. Composities lijken wel nog sterker dan op de vorige, althans dat is de eerste indruk.


You have time. You are doing fine.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-09-2012 20:39 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Waar heb je hem vandaan? Kan hem nog nergens vinden.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-09-2012 20:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Staat in z'n geheel op de luisterpaal!

http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/MONO.html

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 06-09-2012 20:42]


You have time. You are doing fine.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-09-2012 22:30 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Zeer mooie clip van het openingsnummer. He enige nummer wat ik tot nu toe hoorde, maar bevalt me zeer zeker.
Een van de komende dagen de cd kopen


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-09-2012 22:30 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Spotify staat die ook.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-09-2012 22:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Waar ken ik die band ook al weer van?


 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-09-2012 22:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 20:41 schreef intothevoid het volgende:
Staat in z'n geheel op de luisterpaal!

http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/MONO.html

Even een aantal minuten van gehoord, maar dit is helemaal niet mijn muziek. Veel te nerveus en te neerslachtig. Misschien dat ik het wel trek als ik in een andere stemming ben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-09-2012 23:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je moet er wel voor in de stemming zijn ja.


 


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-09-2012 23:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ze touren ook opnieuw.

11.28 - Gent, Belgium - Vooruit
11.29 - Utrecth, Netherlands - Le Guess Who

Hopelijk aanwezig in Gent.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-09-2012 23:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind Mono eigenlijk juist veel meer een verlichtende band in plaats van iets wat me emotief in beweging zet. Hymn To The Immortal Wind spoelt altijd heel mijn gemoedsrust schoon. Zo van die muziek op de vroege zondagochtend. Totaal niet neerslachtig juist.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-09-2012 23:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Naar mijn mening zitten er weldegelijk neerslachtige stukken in, maar ook mooie/positieve.
Die laatste halen ook wel de bovenhand bij mij, waardoor ik me wel kan vinden in wat je zegt.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-09-2012 4:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 september 2012 22:30 schreef Tool-fan het volgende:


Zeer mooie clip van het openingsnummer. He enige nummer wat ik tot nu toe hoorde, maar bevalt me zeer zeker.
Een van de komende dagen de cd kopen


Klinkt weer erg lekker. Verplichte aanschaf dus.


Boeiender


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen