IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films X Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-06-2005 8:34 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Madagascar bevat anders genoeg leuke dingen voor volwassenen. Veel referenties naar andere films


Zenial


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-06-2005 9:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

A series of unfortunate events. Had ik al gezien, maar is een leuke film.
En gisteravond Batman begins. Echt supergave film. Mooi mooi mooi. *is vleermuisgek*


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-06-2005 9:38 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 26 juni 2005 23:47 schreef Jenje het volgende:
Zodra een film in Nederland nagesynchroniseerd gaat worden, valt ie in de Michael Jackson categorie


War of the Worlds lijkt me vet worden by the way ..


Jup, ik ben er bij op de premiere dag. Ben benieuwd


"This one is older than shit, heavier than time!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2005 11:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

The Cube
The Butterfly Effect

Wie deze films nog niet gezien heeft ---> schaam schaam.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-06-2005 11:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-06-2005 11:29 by Shredhead Profiel van Shredhead

Mr. and Mrs. Smith. Gaaf!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2005 21:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 juni 2005 21:47 schreef Morgil het volgende:
Batman Begins.

Fuck wat een geweldige film! Ze hadden geen betere acteur kunnen kiezen voor de rol van Batman.. de andere acteurs waren trouwens ook niet mis! Liam Neeson, Gary Oldman, Michael Caine, Morgan Freeman, Katie Holmes.

Ik vond echt alles goed aan deze film, echt gaan kijken hoor!


Je vergeet de Nederlandse acteur...in Sin city EN in Batman begins...Rutger Hauer

Batman Begins is idd een topfilm

quote:
Op 25 juni 2005 22:49 schreef El Chulo het volgende:
Zojuist gezien: 'What the bleep do we know'.

De film is een combinatie van een verhaal over een dove vrouw met die nogal merkwaardige verschijnselen meemaakt en een documentaire waarin allerlei deskundigen op het gebied van psychologie, natuurkunde en neurologie aan het woord komen en zo uitleg geven over de dingen die ze meemaakt.

Op zich een interessante film, al werden er naar mijn smaak iets te uiteenlopende onderwerpen besproken wat het enigzins chaotisch maakte.

Wat ik wel cool vond, was dat er een nummer van Aeon Spoke in de film voorkwam.


Ik ben heel benieuwd naar deze film

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2005 21:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-06-2005 21:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

An American Werewolf In London, ik had er meer van verwacht.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-06-2005 21:48 by IceQueen Profiel van IceQueen

afgelopen weekend 'red sonja' gezien, maar niet veel van weggedragen omdat k meer tegen mn kameraad zat te babbelen dan de film te volgen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-06-2005 23:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

'War of the Worlds' noemen ze dat.

Ik vond het meer 'Tom Cruis redt zijn domme kinderen'. Sjees, wat een tegenvaller.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2005 0:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

The Grudge

Lekker filmpie


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 30-06-2005 7:46 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 29 juni 2005 23:25 schreef Misanthrope het volgende:
'War of the Worlds' noemen ze dat.

Ik vond het meer 'Tom Cruis redt zijn domme kinderen'. Sjees, wat een tegenvaller.


Heb hem ook gezien gisteren en hij valt inderdaad wel wat tegen. Zitten mooie effecten en er is genoeg aandacht besteedt aan de marsmannetjes, maar het verhaal draait inderdaad een beetje te veel om de heer Cruise. Best een vermakkelijke film, maar ik had er meer van verwacht.


Op je knie en pijp voor genade!


slome
Usericon van slome
Posted 30-06-2005 23:44 by slome Profiel van slome

Zonet Frailty gezien, wel een vermakelijke bak onzin


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-07-2005 1:04 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ook naar War of the Worlds geweest..
FUCK YEAH!!!! Damn, wat een waanzinnige film zeg... De laatste minuut moet je maar ff voor lief nemen (Beetje polotiek correct geneuzel), maar de rest.. Whoah!! Tom Cruise speelt geniaal, net als Tim Robbins, maar WAT EEN EFFECTEN!!! Ik ga niks verklappen, dit moet je gewoon zien..
Geluid en muziek is ook helemaal te gek.. Juist op sommige momenten waarop je een compleet bombastisch orkest verwacht, hebben ze in deze film de muziek weggelaten.. Werkt echt super!!

Absoluut een hele dikke aanrader deze film... Tot nu toe mijn film van het jaar!

En dat ze Tom Cruise zoveel volgden boeide me niet zoveel... Vind het juist wel prettig dat er 1 rode draad door het verhaal loopt, terwijl daaromheen van alles gebeurt..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2005 3:40 by invictis Profiel van invictis

pilot van 4400; dit kan best eens een hele toffe serie worden
begin nu wel erg te twijfelen over war of the Worlds


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-07-2005 8:53 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 27 juni 2005 11:27 schreef Greycloak het volgende:
The Cube
The Butterfly Effect

Wie deze films nog niet gezien heeft ---> schaam schaam.


gaaf he?



Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-07-2005 8:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juli 2005 8:53 schreef skullfuck het volgende:
gaaf he?



SKULL?? Lultopic?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-07-2005 9:02 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 30 juni 2005 7:46 schreef JuronymouS het volgende:
Heb hem ook gezien gisteren en hij valt inderdaad wel wat tegen. Zitten mooie effecten en er is genoeg aandacht besteedt aan de marsmannetjes, maar het verhaal draait inderdaad een beetje te veel om de heer Cruise. Best een vermakkelijke film, maar ik had er meer van verwacht.
hmmm, het orginele verhaal speelt zich ook af rond 1 hoofdpersoon waardoor alles word verteld dus wat dat betreft zit het wel goed. Wat was daar niet goed aan dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-07-2005 9:26 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 juli 2005 9:02 schreef spectre het volgende:
hmmm, het orginele verhaal speelt zich ook af rond 1 hoofdpersoon waardoor alles word verteld dus wat dat betreft zit het wel goed. Wat was daar niet goed aan dan?

Het originele verhaal ging niet over Tom Cruise?


Zenial


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-07-2005 9:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juli 2005 9:26 schreef Zenial het volgende:
Het originele verhaal ging niet over Tom Cruise?

Nee maar die vertolkt een personage. Hij heet toch ook geen Tom Cruise in de film?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-07-2005 11:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 juli 2005 9:02 schreef spectre het volgende:
hmmm, het orginele verhaal speelt zich ook af rond 1 hoofdpersoon waardoor alles word verteld dus wat dat betreft zit het wel goed. Wat was daar niet goed aan dan?
Omdat in het origineel de Journalist met andere mensen over de Martians praat en je dus een beter beeld krijgt van wat er gaande is. In de film krijg je totaal geen beeld van wat er gaande is. De film gaat er alleen over hoe Tom Cruise zijn gigantisch domme en irritante kinderen redt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-07-2005 11:38 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Arlington Road; prima film met een sterk verhaal


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2005 12:40 by Mark Profiel van Mark

Nog niet naar War of the Worlds geweest, maar die trailer beloofde niet veel goeds. Waarom moet Hollywood tegenwoordig steeds een beroemde titel jatten en vervolgens een volledig ander verhaal eraan plakken? Ik word daar een beetje simpel van.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-07-2005 12:41 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Vorige week woensdag naar Madagascar. Erg leuke film.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-07-2005 12:46 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 1 juli 2005 9:02 schreef spectre het volgende:
hmmm, het orginele verhaal speelt zich ook af rond 1 hoofdpersoon waardoor alles word verteld dus wat dat betreft zit het wel goed. Wat was daar niet goed aan dan?


Het Hollywood-gehalte was te hoog. Vond het verhaal een beetje te zoetsappig. Het oorspronkelijke verhaal draait ook om 1 hoofdpersoon, maar de rol van Cruise lijkt niet op de hoofdpersoon uit het oorspronkelijke verhaal (voor zo ver ik me kan herinneren).
Voor wat de effecten betreft, is het een prachtige film (vooral de scene met die trein!).


Op je knie en pijp voor genade!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-07-2005 12:47 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 1 juli 2005 11:35 schreef Misanthrope het volgende:
In de film krijg je totaal geen beeld van wat er gaande is. De film gaat er alleen over hoe Tom Cruise zijn gigantisch domme en irritante kinderen redt.


Juist!


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen