IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Star Wars Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-05-2005 16:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja helaas ging die vent niet dood.... wat een lul is dat zeg... JAR JAR BINKS.....


I Find That I Am Not There...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2005 23:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

PAS OP, SPOILERS!!!!!





















Nou, ik heb hem ook gezien. Paar vraagjes:

- die Jedi-powers lijken selectief aan en uit te kunnen, omdat anders 'het verhaal' niet meer klopt (bv. in dat 'Rayshield', waarom snijden ze geen gat in de vloer dan)
- de 'detection powers', wordt ook vaak mee gesmeten ('I sense a lot of fear in you'), maar ook selectief, want heel vaak, als ze het *wel* kunnen gebruiken, 'detecten' ze weer niks
- vet lachen die General Grievous, qua stem dan, maar verder, WTF, een hoestende en kuchende en rochelende robot??? Kom op zeg.
- de namen werden ook steeds erger gedurende deze trilogie, ook die van de planeten en nieuwe personages enzo. Het begon met Mace Windu in deel 1, werd erger met Count Dooku in deel 2, en 'Lord Vader' vond ik nog het ergst voor die stoethaspelende kutpuber. Oh ja: Darth Plagueus,
- extreem hoog "Nee Jij!" gehalte.... Obi-Wan: "You're lost! The Sith are Evil!!" Darth Vader: "From my point of view, the Jedi are Evil...".....
- ga zo maar door..... tering de tering


Wat GAY!!!!!!!!!!111!1!!!111!1 allemaal. Wel vette battles. We weten het weer, allemaal, het hoe en waarom. Dat we nu maar verlost mogen zijn van al deze ongein.


P.S. wat zijn die andere 65 orders, en wat zou "Order 67" zijn??? Sjonge jonge, dit is dus echt niks voor mij, hehe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-05-2005 23:16 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 23:09 schreef M. het volgende:
PAS OP, SPOILERS!!!!!





















Nou, ik heb hem ook gezien. Paar vraagjes:

- vet lachen die General Grievous, qua stem dan, maar verder, WTF, een hoestende en kuchende en rochelende robot??? Kom op zeg.


Grievous is volgens mij dan ook geen robot. Hij is eigenlijk net zoals Vader een of andere alien die zo hard gemutilate is dat hij cyborg-implanten nodig heeft om te overleven.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2005 23:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 23:16 schreef DarknessThere het volgende:
Grievous is volgens mij dan ook geen robot. Hij is eigenlijk net zoals Vader een of andere alien die zo hard gemutilate is dat hij cyborg-implanten nodig heeft om te overleven.

Ah, nou, dat verklaart alles heur!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-05-2005 23:27 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb ergens (kan evengoed dit topic zijn) gelezen dat dit in de tekenfilmserie die op cartoon netwerk loopt duidelijk werd, tussen haakjes. Had iets te maken met Mace Windu, maar precies weet ik het niet meer.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-05-2005 23:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 23:09 schreef M. het volgende:
de namen werden ook steeds erger gedurende deze trilogie, ook die van de planeten en nieuwe personages enzo. Het begon met Mace Windu in deel 1

De eerste naam die Lucas verzon voor Star Wars was Mace Windu

Edit: Ik ga hem deze week weer even in de bioscoop zien...en daarna waarschijnlijk nog wel een keertje

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 24-05-2005 23:36]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2005 0:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 23:09 schreef M. het volgende:
PAS OP, SPOILERS!!!!!


Wat dacht je dan van de 'het niet door hebben' van de realtie tussen anakin en Padme! Ze slapen samen etc, ze is zwanger, en niemand mag het weten of kan het sensen... yea right!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2005 0:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 23:09 schreef M. het volgende:
- die Jedi-powers lijken selectief aan en uit te kunnen, omdat anders 'het verhaal' niet meer klopt (bv. in dat 'Rayshield', waarom snijden ze geen gat in de vloer dan)

Een willekeurig gat in de vloer in een spaceship, tsja, zou ik ook niet aan beginnen. Maar je hebt wel een punt, al kan je dit wel bij elke film aanhalen waar er overdreven machtige figuren in voorkomen. Bij dit soort films staan de bijzondere krachten vooral in het dienst van het verhaal of om de "toffe lui" te laten zegevieren bij zulke spannende situaties (). Lucas heeft geen intentie of behoefte om de consequenties van zulke overdreven machtige personen helemaal uit te denken.
quote:
- de 'detection powers', wordt ook vaak mee gesmeten ('I sense a lot of fear in you'), maar ook selectief, want heel vaak, als ze het *wel* kunnen gebruiken, 'detecten' ze weer niks

Hier zal je met concretere voorbeelden moeten komen, in de ene situatie is het logischer dat force powers werken dan in de andere situatie, dus het is moeilijk om hier een algemeen antwoord op te geven.
Als eerst een stormtrooper weet te verbergen dat hij een boterham met kaas gegeten heeft, en een scene later begint Obi-Wan meteen te bekennen dat hij zijn boterham met kaas weggegooid heeft klopt het inderdaad niet.
quote:
- vet lachen die General Grievous, qua stem dan, maar verder, WTF, een hoestende en kuchende en rochelende robot??? Kom op zeg.

Zoals al eerder gezegd is hij geen volledige robot, hij werd ook gedood doordat Obi-Wan zijn ingewanden aan gort schoot. Wat ik ergens gelezen heb is dat Grievous gevraagd was generaal te worden voor de separisten. Dit weigerde hij, toen hebben de separisten (waaronder Dooku) een bom op zijn schip geplant, en de schuld bij de republiek gelegd. Nou goed, bom ging af + Grievous stuk + ingewanden in een robot gegooid = nieuwe evil generaal voor het separisten leger
quote:
- de namen werden ook steeds erger gedurende deze trilogie, ook die van de planeten en nieuwe personages enzo. Het begon met Mace Windu in deel 1, werd erger met Count Dooku in deel 2, en 'Lord Vader' vond ik nog het ergst voor die stoethaspelende kutpuber. Oh ja: Darth Plagueus,

Namen zijn jammer, ja
quote:
- extreem hoog "Nee Jij!" gehalte.... Obi-Wan: "You're lost! The Sith are Evil!!" Darth Vader: "From my point of view, the Jedi are Evil...".....

Jep, er zaten zeker jammerlijke dialogen bij, en dan valt die jij hier noemt nog wel mee. Hij was alleen knetter voorspelbaar
Het enige echt sterke qua dialogen vond ik het stuk met "You were supposed to bring balance to the Force, ...", maar dan ook alleen omdat Ewan McGregor dat overtuigend acteerde.

Order 66 is denk gewoon een codenaam, daarbij is de numerologische waarde van "order" 6, en staat er dus 666 [/uit de duim zuig modus]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2005 0:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 0:14 schreef ghoulliette het volgende:
Wat dacht je dan van de 'het niet door hebben' van de realtie tussen anakin en Padme! Ze slapen samen etc, ze is zwanger, en niemand mag het weten of kan het sensen... yea right!

Tsja, "Jedi Powers", he

Je moet het maar zo zien dat minder geloofwaardige verhalen (slavenzoon die een senator neukt), makkelijker te verdoezelen zijn voor een Jedi. En uiteindelijk had Obi-Wan het toch uitgevogeld?

Verder niet te veel over na denken, het is maar een actie/avonturen-film met een potentieel diepzinnige achtergrond.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 9:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 23:09 schreef M. het volgende:
PAS OP, SPOILERS!!!!!





















Nou, ik heb hem ook gezien. Paar vraagjes:

- die Jedi-powers lijken selectief aan en uit te kunnen, omdat anders 'het verhaal' niet meer klopt (bv. in dat 'Rayshield', waarom snijden ze geen gat in de vloer dan)
- de 'detection powers', wordt ook vaak mee gesmeten ('I sense a lot of fear in you'), maar ook selectief, want heel vaak, als ze het *wel* kunnen gebruiken, 'detecten' ze weer niks
- vet lachen die General Grievous, qua stem dan, maar verder, WTF, een hoestende en kuchende en rochelende robot??? Kom op zeg.
- de namen werden ook steeds erger gedurende deze trilogie, ook die van de planeten en nieuwe personages enzo. Het begon met Mace Windu in deel 1, werd erger met Count Dooku in deel 2, en 'Lord Vader' vond ik nog het ergst voor die stoethaspelende kutpuber. Oh ja: Darth Plagueus,
- extreem hoog "Nee Jij!" gehalte.... Obi-Wan: "You're lost! The Sith are Evil!!" Darth Vader: "From my point of view, the Jedi are Evil...".....
- ga zo maar door..... tering de tering


Wat GAY!!!!!!!!!!111!1!!!111!1 allemaal. Wel vette battles. We weten het weer, allemaal, het hoe en waarom. Dat we nu maar verlost mogen zijn van al deze ongein.


P.S. wat zijn die andere 65 orders, en wat zou "Order 67" zijn??? Sjonge jonge, dit is dus echt niks voor mij, hehe.


kun je nagaan ondanks al dit was het toch een prettige film!

maar grievous was geen robot, maar een cyborg.En het moet toch duidelijk zijn dat deze persoon een functie had. hij was de voorloper wat dart vader uiteindelijk zou worden en liet dus zien wat men technisch in staat was. (zowat literatuur dus voor de betere opletter).

en nog effe in het algemeen: koop jij (en alle andere bashers) ook de nieuwe cd van Britney spears (of wat je dan ook slecht moge vinden) om daarna effe lekker alle fouten in een forum uit te doeken te doen. lijkty me niet en ik vind het dus echt gek dat iemand naar een film gaat om er alleen maar effe lekker over te kunnen zeiken. Je goed recht maar ik bespaar men centen liever voor iets wat ik wel leuk vind.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-05-2005 9:34]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-05-2005 10:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 mei 2005 9:28 schreef attila_de_hun het volgende:
en nog effe in het algemeen: koop jij (en alle andere bashers) ook de nieuwe cd van Britney spears (of wat je dan ook slecht moge vinden) om daarna effe lekker alle fouten in een forum uit te doeken te doen. lijkty me niet en ik vind het dus echt gek dat iemand naar een film gaat om er alleen maar effe lekker over te kunnen zeiken. Je goed recht maar ik bespaar men centen liever voor iets wat ik wel leuk vind.

Nee, een britney spears cd is 100% kut. Deze film was gedeeltelijk onmeunig gaaf (sfx, battles, enz) en gedeeltelijk ontzettend kut. Dan ligt het meer aan de persoonlijkheid van de reviewer of dat die gaat zeiken over het de slechte dingen of dat die gaat juichen over de toffe dingen. Ik ben dan ook meer een zeikerd


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 10:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 10:20 schreef Zenial het volgende:
Ik ben dan ook meer een zeikerd


Ik heb een wat positievere instelling. maar als ik vermoed dat ik iets ook maar een beetje kut vind ga ik echt niet (alles is zo duur vandaag de dag).

ps: volgende coole film lijkt me "war of the worlds"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-05-2005 10:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 mei 2005 10:31 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb een wat positievere instelling. maar als ik vermoed dat ik iets ook maar een beetje kut vind ga ik echt niet (alles is zo duur vandaag de dag).

ps: volgende coole film lijkt me "war of the worlds"

Twee woorden: Tom Cruise (ja ik ben echt een zeikerd, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die jongen ooit goed gaat acteren)


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 11:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 10:55 schreef Zenial het volgende:
Twee woorden: Tom Cruise (ja ik ben echt een zeikerd, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die jongen ooit goed gaat acteren)


heb je "minority report" gezien? in deze film blijkt dat hij erg goed kan acteren. evenals WOTW was in deze film spielberg de regisseur dus ik heb er alle vertrouwen in.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-05-2005 11:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

MOGELIJKE SPOILERS:

..

...


Kijk die hoestende robot M. Dat is geen robot maar een soort half mens/machine.
Hij heeft ook een hart zoals je kon zien


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-05-2005 11:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 10:55 schreef Zenial het volgende:
Twee woorden: Tom Cruise (ja ik ben echt een zeikerd, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die jongen ooit goed gaat acteren)


Boeit niet of teunis kruis erin zit, iig ziet de trailer er spectaculair uit


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 11:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 11:40 schreef 0Tolerence het volgende:
Boeit niet of teunis kruis erin zit, iig ziet de trailer er spectaculair uit


welke van de zo onderhand 15 trailers die al heb gezien? naast de nkszeggende trailer in de biuoscoop heb ik er eentje gezien met daarin:


aanvallende straaljagers

tripods die lui uit het water staan te vissen nadat ze een pont hebben omgekieperd

cruise en family die in een kelder zitten waar een naargeestige alien rond sluipt


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 11:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

WotW kan best eens erg tof worden,ik ben erg benieuwd naar de striders en de Cthulhuesque aliens , en ik vond die Grievous Dude juist wel erg vet met die paar vleesresten erin kuchend en reutelend


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 11:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 11:47 schreef attila_de_hun het volgende:
welke van de zo onderhand 15 trailers die al heb gezien? naast de nkszeggende trailer in de biuoscoop heb ik er eentje gezien met daarin:


aanvallende straaljagers

tripods die lui uit het water staan te vissen nadat ze een pont hebben omgekieperd

cruise en family die in een kelder zitten waar een naargeestige alien rond sluipt


argh staat die ook op internet?!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 12:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 11:49 schreef invictis het volgende:
argh staat die ook op internet?!!!

ja, ik zal vanavond effe een link geven naar een messagboard geheel gewijd aan wells en deze film.(daar staat ook altijd de laatste nieuwtjes/trailers etc; naar het schijnt komt aanstaande vrijdag weer eengheel nieuwe trailer uit) maar het zijn wel allemaal zeer korte fragmentjes. maar jonge, jonge jonge, wat gaat er dat goed uit zien.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 12:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://movies.yahoo.com/feature/waroftheworlds.html

hier is ook mogelijk wat meer info te verzamelen.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-05-2005 12:14 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ik heb gehoord dat de Ipods op de stormtroopers uit starwars zijn geinspireerd.


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 12:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 12:14 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Ik heb gehoord dat de Ipods op de stormtroopers uit starwars zijn geinspireerd.


nee, op Jarjar binks.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 12:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz idd net die trailer gezien die je bedoelde, gaat er steeds toffer uitzien, ben zeer benieuwd


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 12:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het enige mogelijk nadeel van de nieuwe WOTW film is de prominente rol van een kind. ik gruwel van die vroegrijpe kinderen die de show redden in films. maar mogelijk wordt ze door een tripod tot moes platgestampt?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen