IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Collapse 7 Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-05-2005 19:41 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ik zag het laatst staan in de "ik beveel jou aan" topic

http://www.collapse7.com/

staan 2 nummers, die doen het alleen niet bij mij maar ik heb wat van Limewire kunnen plukken.

Het nummer "Infernal Apocalypse" heerscht hard.


Wat vinden jullie?



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 29-05-2005 1:49 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Collapse 7 is een hele goede band en klinkt superbruut voor een Oostenrijkse band.
De bassist van Pungent Stench speelt er in.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-05-2005 10:51 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

De nummers op de site doen het wel.. gewoon rechtermuisklik en doel opslaan als doen, dan slaat hij een .m3u (winamp playlist file) op, en van dat .m3u moet je dan .mp3 maken en dan kan je de nummers gewoon afspelen.
Maar goed ik vind het niet geweldig moet ik zeggen.



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 29-05-2005 10:56 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Mooi. Goezo!
Lui moeten in Nederland komen spelen, zal wel gebeuren wanneer ze weer een label hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 29-05-2005 12:14]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 30-05-2005 11:31 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

*kick*
GVD ALLEMAAL DEZE BAND CHECKEN!!!!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-05-2005 12:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben je al ver voor.
Zeer lekker bandje inderdaad. Zit fijn in het straatje van Edge of sanity en Hypocrisy. Lekkere melodieuse en solide death metal dus. Kom maar op met dat nieuwe album.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 30-05-2005 12:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hehe, mij voor zijn??? Haha... Ik was veeeeeeel eerder, wedden?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-05-2005 12:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Die weddenschap wil ik met plezier aangaan.
Ik heb de cd namelijk als promo. Ik vond het dus al vet voordat hij officieel uit was.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 30-05-2005 13:01 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Door de promo heb ik het album leren kennen. Album met veel moeite later bemachtigd.

Goed jij wint op het randje


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-05-2005 13:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Uiteraard.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 30-05-2005 16:32 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Inderdaad, ff hooghouden deze topic

Ik moet denk ik wel ff die cd halen binnekort. Ik kwijl me kapot op infernal apocalypse (k heb m 17 keer gespeeld op een dag )



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-06-2005 18:29 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-06-2005 22:15 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 18:29 schreef AngelOfDeath het volgende:
Nieuwe nummers online:

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/4229.html


Gvd, die nummers blijven het maar niet doen bij mij

wtf is een M3U audiolist



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-06-2005 22:16 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Heb je The Core MediaPLayer voor nodig. Het zijn "voorgeprogrammeerde afspeellijsten"
[edit]: Niet de nieuwste versie, maar de versie ervoor pakt 'm wel.
Tja is gekloot, heb de band er ook al over gemaild.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-06-2005 22:17]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-06-2005 9:04 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 22:16 schreef AngelOfDeath het volgende:
Heb je The Core MediaPLayer voor nodig. Het zijn "voorgeprogrammeerde afspeellijsten"
[edit]: Niet de nieuwste versie, maar de versie ervoor pakt 'm wel.
Tja is gekloot, heb de band er ook al over gemaild.


Ik vond het ook al zo vaag dat hte als playlist werd weergegeven..

Goed dat je ze gemaild heb



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 30-07-2005 13:49 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Kick

Komop menschen, checken!

Ik vind die plaat echt steeds beter worden



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-07-2005 14:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ah, de mp3's werken nu wel. Ik ga het nu checken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 30-07-2005 14:12 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 14:10 schreef NecRobert het volgende:
Ah, de mp3's werken nu wel. Ik ga het nu checken



zeker doen!

Mijn favorieten:
Tombs of depravity
In deep Silence
Faith in Flamer (check dat outro - Kippenvel)



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 31-07-2005 23:11 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 14:10 schreef NecRobert het volgende:
Ah, de mp3's werken nu wel. Ik ga het nu checken



en, wat vindt je ervan?


SCHOP



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2005 23:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 23:11 schreef Jansuh het volgende:
en, wat vindt je ervan?


SCHOP




"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 31-07-2005 23:16 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 23:13 schreef AngelOfDeath het volgende:



Ja, zo'n heerschband moeten we delen natuurlijk



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-08-2005 1:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb de mp3's gehoord en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Klinkt allemaal erg lekker! Moet dit plaatje maar ff ergens op de kop zien te tikken.

btw: speelt Martin Schirenc nou ook bij dit orkestje?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 10:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Wél Mario van Pungent Stench


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 10:48 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 1:14 schreef NecRobert het volgende:
Heb de mp3's gehoord en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Klinkt allemaal erg lekker! Moet dit plaatje maar ff ergens op de kop zien te tikken.

btw: speelt Martin Schirenc nou ook bij dit orkestje?


Ik wil die hele cd nou inderdaad ook nog eventjes écht hebben Enig idee waar ik die kan vinden, aangezien er een kleine kans is dat de free record shop het heeft Misschien boudisque in amsterdam ofzo..


[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 01-08-2005 10:49]



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 10:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 10:48 schreef Jansuh het volgende:
Ik wil die hele cd nou inderdaad ook nog eventjes écht hebben Enig idee waar ik die kan vinden, aangezien er een kleine kans is dat de free record shop het heeft Misschien boudisque in amsterdam ofzo..



Volgens mij heeft Displeased hem op het moment. Maar er komt binnenkort een nieuwe demo uit hey......... Voot tot dat je de cd in huis hebt ---> als je de muziek als vast wilt hebben moet je me maar even mailen via adres in profiel.

[edit]: Maar dan moet je me wel beloven dat je cd daarna ook daadwerkelijk koopt

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-08-2005 10:54]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 11:02 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

hey, ik heb die cd nu al een maand joh Vandaar dat ik het zo een heerschband vind ook. (check me audioscrobbler )

Maar toch bedankt. Ik wil hem toch wel in het echt aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 01-08-2005 11:02]



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen