IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : trieste personen Vorige pagina | Volgende pagina
joeri
Usericon van joeri
Posted 24-07-2002 21:57 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik geloof dat ze op tmf een keer iets over de darwin awards gedaan hebben......wat een mongolen


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 24-07-2002 23:31 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 24 juli 2002 21:57 schreef joeri het volgende:
ik geloof dat ze op tmf een keer iets over de darwin awards gedaan hebben......wat een mongolen


nee dat waren de TMF awards.. nie veel verschil.



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-07-2002 23:37 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

LOL, tmf awards vind ik persoonluk nog erger dan die darwin awards haha


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2002 23:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik vind George W. Bush een triest persoon.

"Bush zegt dit, Bush zegt dat...".

Ondertussen gaat hij blind door Amerika te "verbeteren".


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2002 17:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Meisje doodgeschoten na computerspelletje
Uitgegeven: 27-7-2002 9:41

AMSTERDAM - Een 17-jarig Filippijns meisje is doodgeschoten door een klasgenootje, nadat ze hem een aantal keer had verslagen bij het spelen van een computerspelletje, zo schrijft de Telegraaf.

Veronica Galang werd geraakt in haar oog voor de ingang van een computerwinkel in Quezon City, waar de twee aan het gamen waren.

Veronica zou de jongen hebben geplaagd met het feit dat zij beter was in het spelen van computerspelletjes. De jongen werd hierop zo kwaad dat hij een zelfgemaakte pistool trok en het meisje neerschoot.

De jongen is nog steeds voortvluchtig.

(Bron: Nu.nl)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-07-2002 18:01 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 juli 2002 17:54 schreef helmet het volgende:
Meisje doodgeschoten na computerspelletje
Uitgegeven: 27-7-2002 9:41

AMSTERDAM - Een 17-jarig Filippijns meisje is doodgeschoten door een klasgenootje, nadat ze hem een aantal keer had verslagen bij het spelen van een computerspelletje, zo schrijft de Telegraaf.

Veronica Galang werd geraakt in haar oog voor de ingang van een computerwinkel in Quezon City, waar de twee aan het gamen waren.

Veronica zou de jongen hebben geplaagd met het feit dat zij beter was in het spelen van computerspelletjes. De jongen werd hierop zo kwaad dat hij een zelfgemaakte pistool trok en het meisje neerschoot.

De jongen is nog steeds voortvluchtig.

(Bron: Nu.nl)

Waar gaat het naar toe , al die trieste personen, bij ons was het plezier maken terwijl we op de computer aan het spelen waren, geweld hebben we nooit gebruikt, die lui zou ik heel graag eens onder handen nemen, ze weten niet meer wat respect is, kunnen niet meer tegen hun verlies, GROAAAAAAAR, daar wordt ik dus zoooooooo kwaad van, het is hier in Europa meer en meer een tweede f**king Amerika aan het worden , waar is de tijd van respect gebleven, de tijd van verdraagzaamheid, wxaarom is de wereld zo aan het evolueren, het is erfer aan het devolueren


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-07-2002 18:05 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 juli 2002 18:01 schreef beli mawr het volgende:
Waar gaat het naar toe , al die trieste personen, bij ons was het plezier maken terwijl we op de computer aan het spelen waren, geweld hebben we nooit gebruikt, die lui zou ik heel graag eens onder handen nemen, ze weten niet meer wat respect is, kunnen niet meer tegen hun verlies, GROAAAAAAAR, daar wordt ik dus zoooooooo kwaad van, het is hier in Europa meer en meer een tweede f**king Amerika aan het worden , waar is de tijd van respect gebleven, de tijd van verdraagzaamheid, wxaarom is de wereld zo aan het evolueren, het is erfer aan het devolueren


Is het ooit beter geweest dan? Ik heb de wereld nooit anders gekend hoor....En kan je mij misschien het woord respect uitleggen? En hoe ging dat dan vroeger...zo zonder geweld?



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2002 19:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Gisteren stond op NOS teletekst een bericht over een man die doodgeschoten was na een ruzie, omdat er een bal bij de buren in de tuin gekomen was .


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 23:03 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nou...daar gaat m'n relaxd pokemon spelen tegen m'n zoon...wat een ziekelingen zeg...gadverdamme!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-08-2002 20:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Vanacht heeft een skinhead op een scouts-fuif twee gasten (19 en 20) doodgeschoten omwille van... een omgestoten glas bier! De dader had GEEN wapenvergunning en stond bij de politie bekend als uitermate agressief. Diezelfde klootzak had ook al amok gemaakt op de ijzerbedevaart. Nu heeft dat fascistische zwijn ook nog eens een dubbele moord gepleegd om een fucking omgestoten pint. Van zulke gasten moet ik gewoon .



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-08-2002 20:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 20:15 schreef beli mawr het volgende:
Vanacht heeft een skinhead op een scouts-fuif twee gasten (19 en 20) doodgeschoten omwille van... een omgestoten glas bier! De dader had GEEN wapenvergunning en stond bij de politie bekend als uitermate agressief. Diezelfde klootzak had ook al amok gemaakt op de ijzerbedevaart. Nu heeft dat fascistische zwijn ook nog eens een dubbele moord gepleegd om een fucking omgestoten pint. Van zulke gasten moet ik gewoon .




Links, rechts, het boeit [me] niet. Zolang ik er maar geen last van heb.
Die dude zal wel onder de spuiten zitten ofzo.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

laatst gesproken met de bewaking luitjes van de hema en de rest van de stad. er was gevochten in de hema enzo, en volgens hen wordt het zowiezo allemaal steeds agressiever en dan niet in vergelijking tot 20 jaar terug maar in vergelijking met 2 jaar terug. lijkt wel of alles steeds agressiever wordt geen wonder dat er zoveel mensen op rechtse partijen hebben gestemd. kijk maar naar de geschiedenis in vreedzame samenlevingen wordt veel meer op linkse partijen gestemd, of ben ik de enige die dat verband ziet.
agressie is een gebrek aan verbaal intellect, triest gewoon.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2002 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh .. daar had ik nou nooit aan gedacht ...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-08-2002 20:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 augustus 2002 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
laatst gesproken met de bewaking luitjes van de hema en de rest van de stad. er was gevochten in de hema enzo, en volgens hen wordt het zowiezo allemaal steeds agressiever en dan niet in vergelijking tot 20 jaar terug maar in vergelijking met 2 jaar terug. lijkt wel of alles steeds agressiever wordt geen wonder dat er zoveel mensen op rechtse partijen hebben gestemd. kijk maar naar de geschiedenis in vreedzame samenlevingen wordt veel meer op linkse partijen gestemd, of ben ik de enige die dat verband ziet.
agressie is een gebrek aan verbaal intellect, triest gewoon.


Dat heb je inderdaad goed gezien ghoulliette, na enig nadenken denk ik dat iedereen wel tot diezelfde conclusie zal komen. Best kut dat we momenteel bergaf gaan. We hebben zeker het einde van rechts nog niet gezien. We stevenen recht op een heropleving van rechts af en dan bedoel ik niet de heropleving die nu aan de gang is. Neen, het wordt nog véééééél erger, trust me. Dark times are ahead!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-08-2002 20:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 5 augustus 2002 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
...
agressie is een gebrek aan verbaal intellect, triest gewoon.


Hoe kom je bij die conclusie? Al zou het misschien bij sommige kloppen, maar ik vind erg gewaagd om zo'n een defenitie te plaatsen.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 20:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind agressie en intelligentie idd nou niet bepaald een correlatie met elkaar hebben.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 20:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als je je niet kunt uiten door middel van woorden ben je eerder geneigd om je lichaam in de strijd te gooien. heb ik wel tenminste.
en ik denk niet dat ik de enige ben. niet dat ik vaak sla ofzo.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 20:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, maar dat niet kunnen uiten van jezelf in woorden heeft niet per sé met intelligentie te maken. Sommige mensen vinden het wellicht helemaal niet nodig om zich met woorden te uiten, of hebben er gewoon geen zin in. Dat kan ik me goed voorstellen.

Veel seriemoordenaars (behoorlijk aggressieve gevallen dacht ik zo) zijn ook bijzonder intelligent.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 21:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is waar, maar ik doelde toch ook alleen op het verbaal intelligent zijn, niet op intelligentie opzich toch (als ik het mij goed herinner)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 21:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja precies, maar ook al ben je nog zo verbaal intelligent, misschien heb je wel helemaal geen zin om die verbale intelligentie te verspillen aan dat klein stuk onderkruipsel maar wil je hem gewoon op zijn bek rammen? Ik zie niet in hoe dat een gebrek aan verbale intelligentie kan zijn.

Maar dit is muggeziften..... het ging over trieste personen.

Ik vind Ferry Hoogendijk behoorlijk triest, die LPF-gast die wil dat een andere rechter het proces van Volkert van der G. gaat doen. Als je als politicus individuele rechtszaken van te voren al in twijfel gaat trekken (voordat er ook nog maar iets gebeurd is) ben je toch echt ff verkeerd bezig (scheiding van de rechterlijke, wetgevende & uitvoerende macht enzo).


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja dat las ik vandaag ook echt belachelijk triest bovendien is niet iedereen die links is op de zelfde manier links. die rechter was een mensenactivist die volkert een dieren/miliue activist dat zijn echt 2 heel verschillende dingen. bovendien heeft die rechter nooit iemand doodgeschoten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 21:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ferry Hoogendijk

De LPF wil Nederland runnen als een bedrijf, maar dat kan dus niet.

En idd, het verleden van die rechter heeft weinig tot niets te maken met zijn capaciteit om een strafzaak te beoordelen. Maar buiten dat, die Hoogendijk had gewoon zijn mond moeten houden erover. Ik word nog eens agressief van die LPF-ers (hehe).


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-08-2002 21:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

een linkse rechter, een rechtse linker. vermoeiend, ik ben dan ook niet zo intel...slim


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 21:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 21:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Ferry Hoogendijk

Ik word nog eens agressief van die LPF-ers (hehe).


wie niet maar het gaat al steeds meer fout, joepie joepie hopelijk ga ze zo snel mogelijk ten onder aan eigen fouten


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 05-08-2002 21:43 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

de lpf houdt et toch niet lang vol, zelfs al die diehard pim fortuin freaks moeten inmiddels wel doorhebben wat vor een zooitje die partij is


My madness, my sadness


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen