IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : trieste personen Vorige pagina | Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-08-2002 16:31 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ok is veel maar lees aub ff

__________
Heavenisonfire Heb Heilig ontzag voor GOD , want dan zullen AL JE ANGSTEN verdwijnen in JEZUS NAAM zegt:
hier is hij

Heosphoros zegt:
wat

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Hey Heosphoros

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik kom even met je praten

Heosphoros zegt:
weer zo een zielige piet

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik ben 15 jaar en ik ben vrouwelijk ... En ik ben lang satanist geweest

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Satan gaat zich tegen jou kerten en misbruiken

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Net zoals i bij mij deed

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Muziek ?

Heosphoros zegt:
ja

Heosphoros zegt:
black metal

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Dus geen Satanist ?

Heosphoros zegt:
niet echt nee

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Hoe weet ik dat je de waarheid spreekt ?

Heosphoros zegt:
dat hoef je niet te weten

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Satan liegt graag dus ...

Heosphoros zegt:
heb je geen hobie ofzo

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Jawel

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Maar waarom geloof je niet in god

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Das al dat ik vraag

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
God*

Heosphoros zegt:
waarom wel

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
God verbied je niet om naar Metal ofzo teluisteren hoor

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik luister ook naar alle soorten muziek

Heosphoros zegt:
ik luister black metal

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Daar is hij niet kwaad om. Niet zolang je maar geen Satanist word in in die bullebak van een Satan geloofd

Heosphoros zegt:
bullebak?

Heosphoros zegt:
haha

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:


Heosphoros zegt:
ik loop al me omgedraaide kruisen mevrouwtje

Heosphoros zegt:
en dracogrammen

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik ben bezeten geweest door Satan ik weet hoe het leven met hem was

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Het was verschrikkelijk

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
GOD redde me van de dood

Heosphoros zegt:
ja?

Heosphoros zegt:
jammer

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
http://groups.msn.com/YeshuaHuAdonaiYeshuaisLrd/getuigenisen.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=446&LastModified=4675386397525695429

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Lees dit

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Dat komt van mij

Heosphoros zegt:
ok

Heosphoros zegt:
hoe noem je het ook alweer als iemand je wilt overtuigen ?

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik ben een levend bewijs van een mirakel

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:

Heosphoros zegt:
ow god

Heosphoros zegt:
ego tripper

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Hey !!! Zal het wel gaan ja

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Je weet echt niet wat je mist !!!

Heosphoros zegt:
jij weet niet wat je mist

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Je vergooit je leven aan een leugenaar

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik weet perfeckt wat ik mis !!! Ik was zelf satanist !!!

Heosphoros zegt:
jij bent dus 15 ?

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ja

Heosphoros zegt:
als je ineens in god gelooft ben je nooit satanist geweest

Heosphoros zegt:
iets wat je haat kan niet je liefde worden

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Wel als je van de dood gered word !!!

Heosphoros zegt:
owjah

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik ben bezeten geweest door satan en ik had allemaal littekens

Heosphoros zegt:
god kwam ff in ze ACTIE pakje aan racen in ze gouden ferrari met dubbele airbag ?

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Ik was altijd En spookte vanalles uit

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
En nu niet meer

Heosphoros zegt:
en je weet nieteens wat black metal is

Heosphoros zegt:
looommmppp

Heosphoros zegt:
als je dat hoort wordt je meteen weer satanist

SaTaN wAs WeEr UiT oP mE mAaR iK gEeF nIeT oP iK hEb GoD aAn MiJn ZiJdE... zegt:
Nee !
___________

Wat vinden jullie nou van dit soort pannekoeken?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-08-2002 16:32 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Panda, waar maak je druk over?

Je hoeft toch niet naar zo'n meisje te luisteren?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-08-2002 16:32 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Als ik dat doe!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-08-2002 16:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 21:43 schreef winters rage het volgende:
de lpf houdt et toch niet lang vol, zelfs al die diehard pim fortuin freaks moeten inmiddels wel doorhebben wat vor een zooitje die partij is
zal wel 50% BreeZahChicks zijn die pim fortuin freaks.

Ik hoop ook, dat lpf is een keer ten onder gaat.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 29-08-2002 16:39 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Hey Panda, dat heb je met verbazingwekkend weinig spel-, stijl- en schrijffouten gedaan



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-08-2002 16:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

diehard pim fortuin freaks

hehheh, isn't it ironic?


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-08-2002 16:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 29-08-2002 17:02 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 29 augustus 2002 16:38 schreef wladimir het volgende:


Ik hoop ook, dat lpf is een keer ten onder gaat.

Hoe vaak wil je ze nog tenonder zien gaan!?


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-08-2002 22:51 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 16:22 schreef skullfuck het volgende:
idd trieste personen.....


Precies! die Politie van tegenwoordig! laat die vent gewoon lekker lopen joh!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2002 4:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

barmannen zijn triest .. krijkgen ze aandacht .. willen ze geld


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-08-2002 9:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 4:29 schreef Jenje het volgende:
barmannen zijn triest .. krijkgen ze aandacht .. willen ze geld




DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 30-08-2002 12:38 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 29 augustus 2002 16:32 schreef Heosphoros het volgende:
Als ik dat doe!


Hee Heosphoros, waar tref jij dat soort lui, man ? Ik zou me de hele avond prima kunnen vermaken met dat soort wacko's. Als je die site ook bekijkt, haha, daar krijg ik echt jeuk van...
Dan zijn ze 15 en beweren al kweet niet hoelang staanist te zijn geweest. Ze weet niet eens waar ze over praat...Je hebt op je 15e natuurlijk ook al een heel leven achter de rug...pffff


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 16:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Van FOKZINE:

In Luik is eergisteren een 17-jarig meisje ernstig mishandeld en getreiterd door drie minderjarige jongens. Het meisje, dat door de mishandeling in shock raakte, werd vervolgens door het drietal achtergelaten op de rails bij het treinstation in Luik, waar op dat moment een TGV aan kwam. De machinist van de hoge-snelheidstrein slaagde er in het toestel nog net op tijd tot stilstand te brengen. De daders zijn aangehouden.




..

Nog iets van Fokzine:

Dit overkwam Amina, een 27-jarige vrouw uit Lagos in Nigeria, haar man vond namelijk dat zij iets te veel "vlees" aan haar gyneacoloog had laten zien.

Amina die net bevallen was van een tweeling, moest voor postnatale controle bij haar gyneacoloog op onderzoek, haar 52 jarige man Hussaini die van beroep slager is, had echter andere mening hierover, en besloot haar 'een lesje te leren' door haar rechter been af te hakken.

De buren schoten haar te hulp, nadat zij haar hadden horen kreunen van de pijn, en brachten Amina naar 't ziekenhuis, de toestand van de vrouw is stabiel, haar man wordt binnenkort voorgeleid.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 30-08-2002 16:39]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-08-2002 16:39 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 16:32 schreef Heosphoros het volgende:
Alsof ik dat doe!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-08-2002 16:44 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Oeps sorry verkeerd.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-08-2002 16:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 augustus 2002 16:31 schreef Heosphoros het volgende:
Ok is veel maar lees aub ff

-lang verhaal-

Wat vinden jullie nou van dit soort pannekoeken?



wat is haar msn adres?


Je moeder.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 30-08-2002 16:52 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 30 augustus 2002 16:49 schreef karnivoor het volgende:
wat is haar msn adres?


lol


11.45: restate my assumptions


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-08-2002 19:40 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 29 augustus 2002 16:31 schreef Heosphoros het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit soort pannekoeken?

Was dit alles? .... ik vond het wel grappig


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-08-2002 19:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik roep Em and em (of zoiets)uit tot triestigste persoon van het jaar omdat hij schatrijk wordt met het verkopen van absolute kutmuziek die dan nog bijeen gepikt is van andere platen en omdat al die jonge gastjes zooooo naar hem opkijken,gewoon omdat hij vierletterwoorden gebruikt en de stoere gast uithangt.

Btw,volgens Het Laatste Nieuws wordt hij weer voor de rechtbank gesleept omdat één van zijn singles een tiener ertoe zou aan hebben gezet een kind te verkrachten.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 30-08-2002 21:14 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

Eminem,
en de lyrics zijn echt wel wat meer dan 4letter woorden, hij is heel creatief in et schelden (en mensen die zogenaamd door een cd iets crimineels doen...dat is bullshit zulke mensen zijn gewoon al ziek in hun kop)


My madness, my sadness


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-08-2002 21:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 29 augustus 2002 16:31 schreef Heosphoros het volgende:

Wat vinden jullie nou van dit soort pannekoeken?




Ik heb het idee dat dit net zoiets is als die wannabe satanisten, een wannabe christen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 30-08-2002 21:52 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

mensen die aan cosplay doen zijn triest.

voorbeeldje:



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-08-2002 21:57 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 30 augustus 2002 21:52 schreef Enigma het volgende:
mensen die aan cosplay doen zijn triest.

voorbeeldje:

[img]http://members.home.nl/nilsstrijkveen/Mahou_Shounen.jpg[/img


Zo ging ik altijd naar carnaval.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-08-2002 22:05 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 30 augustus 2002 4:29 schreef Jenje het volgende:
barmannen zijn triest .. krijkgen ze aandacht .. willen ze geld



izz helemaal nie waar !!! ik ben bartender in de triangel (=metal bar in weert) en het gaat me zeker niet om het geld...is alleen maar mooi meegenomen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 30-08-2002 22:24 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ja maar she-devil jij bent ook geen MAN of wel? Vrouwen zijn wel gewoon leuk...


luuuuuuv is in the air.........


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen