IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Fear Factory Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2010 15:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 14:52 schreef meatgrinder het volgende:
Dan is het nog Mass Hypinosis. Maar ach beginners schoonheidsfoutje toch destijds? Ken jij vloeiend in het Portugees "zingen" dan?




B-art Hypinos


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2010 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-02-2010 20:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2010 20:07 schreef Hypnos het volgende:
New Breed


check dat, de nieuwe plaat heeft me blij verrast.
Misschien wel een van hun beste tot nu toe. De invloed van SYL?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-02-2010 20:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vanmiddag Mechanize gekocht, en zo op het eerste gehoor klinkt ie behoorlijk tof!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-02-2010 20:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Na een eerste keer beluisteren aangenaam verrast.
Lekker plaatje!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-02-2010 20:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

http://www.fearfactory.com/ is er ook behoorlijk op vooruit gegaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-05-2010 18:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zo zeg! Wat is Mechanize een ontzettend sterke plaat geworden. Kan zich echt meten met Demanufacture, en dat was tot dusverre de enige FF release die er echt toe deed.

Ik ben zeer positief verrast!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 18:58 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Onzin, Obsolete is ook erg goed hoor. Maar die nieuwe is wel beter dan alle andere FF releases uit de jaren '00


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-05-2010 19:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 18:58 schreef JWurm het volgende:
Onzin, Obsolete is ook erg goed hoor.


Nee!

SOANM is een sterke debuut plaat, Demanufacture heeft een bijna-meesterwerk status. De rest is matig. Hier en daar een paar aardige nummers, maar vooral veel fillers.

Mechanize echter is over de gehele lengte verrassend sterk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 19:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik vind Obsolete de beste FF plaat eigenlijk


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2010 19:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 19:24 schreef Argh het volgende:
Ik vind Obsolete de beste FF plaat eigenlijk


+1.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 02-05-2010 19:58 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Doe mij maar 'Soul Of A New Machine'.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-05-2010 8:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook ik ben blij verrast door t nieuwe album.

Dat jullie het even weten.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-03-2011 4:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 19:24 schreef Argh het volgende:
Ik vind Obsolete de beste FF plaat eigenlijk


En ook vanavond weer eens aan het luisteren, en ik blijf bij dit standpunt! Kippenvel deun na deun... heerlijk! FF is ook wel zo'n "unieke" band dat het geluid niet te kopiëren valt, net als bij Meshuggah bv...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-03-2011 11:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Toevallig, heb de plaat enkele dagen geleden ook gedraaid en ik kwam meteen weer tot dezelfde conclusie. Die overgeproduceerde vocalen in Freedom or Fire of die beukende agressie in High-Tech Hate...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-03-2011 12:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ga echt extreem hard op Final Exit van Mechanize. Wat mij betreft het beste nummer van 2010.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-04-2012 13:40 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik beluister die nieuwste nu een paar dagen. Hij ligt extreem in de lijn van Mechanize en bevat een aantal zeer lekkere nummers, maar ben bang dat hij iets minder is dan z'n voorganger.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-04-2012 22:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wie/wat drumt er nu eigenlijk op die plaat? Een drummachine? Kwam dit artikel tegen:

http://hornsuprocks.blogspot.com/2012/03/fear-factory-records-new-album-without.html

Vond het drumgeluid op de teasers al weinig dynamisch en drumcomputerig overkomen..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-04-2012 22:07]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


KVN
Usericon van KVN
Posted 18-04-2012 23:03 by KVN Wijzig reactieProfiel van KVNQuote dit berichthttp://www.nottidelterrore.com

Drumcomputer!



Argh
Usericon van Argh
Posted 30-05-2012 22:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nieuwe album is gelekt. Ben benieuwd


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2012 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerste tracks gehoord, riffs zijn iig weer strak.


KVN
Usericon van KVN
Posted 31-05-2012 10:02 by KVN Wijzig reactieProfiel van KVNQuote dit berichthttp://www.nottidelterrore.com

Had de cd al een maand geleden of zo gehoord via via.

Bwoa... was m'n eerste gevoel. Een heel hoog "been there, done that" gevoel.

Ik hou van de sound van de band, dus ik koop de cd zeker en hij zal wel na een tijd in m'n hoofd zitten, maar echt "wow-en" doet ie niet. Heb het gevoel dat ze een blik met FF-riffs dat nog op het schap stond, hebben opengedaan en daar maar iets mee hebben gemaakt.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2012 10:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vond de vorige al veel te glad en liefjes, eigenlijk. Allemaal 'goed' en strak hoor, daar niet van, maar geen flikker aan na een paar keer luisteren. Maar ja, het machinale zat er altijd al in, hebben ze het toch voor elkaar gekregen om het écht zielloos te maken!

Behalve dat laatste nummer, dat was een mooi voorbeeld van hoe metalmuzikanten denken een gevoelig nummer te moeten maken en dus in clichématig gehuil vervallen. Op basis daarvan had de VS mooi aan het songfestival mee kunnen doen


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-06-2012 22:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klinkt weer lekker strak en 'typisch' Fear Factory. En hoewel we al ongeveer twintig jaar weten hoe dat klinkt, is het best nog degelijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-06-2012 9:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nou, ik vind de nieuwe maar een sof.
'Mechanize' vond ik top, lekker hard en fel, met hier en daar zelfs een blastbeat
Maar met 'The Industrialist' bewijst FF inderdaad een industrie te zijn, een fabriekje dat een karakterloos albums uitgekakt heeft met inwisselbare, onopvallende nummers.
'Recharger' vind ik best ok, vanwege de zanglijnen.
Het pianoriedeltje van 'God Eater' lijkt zo van de soundtrack van 'Helloween' geplukt.
'Human Augmentation' vind ik een aardig nummer, als soundtrack bij een goed boek.
En dan de bonusnummers; een zeer flauwe remix en een cover van Pitchshifter dat niets toevoegd aan het origineel (en nergens op de cd staat vermeld dat het van Pitchshifter is, niet echt sportief van FF).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen