IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Fear Factory Vorige pagina | Volgende pagina
FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 0:32 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

geen ruk an


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2005 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 0:32 schreef FozzY het volgende:
geen ruk an


Dat noem ik nu eens een onderbouwde, goed gemotiveerde en van intelligentie-getuigende post...


signature


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 0:36 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

quote:
Op 21 juli 2005 0:33 schreef Hypnos het volgende:
Dat noem ik nu eens een onderbouwde, goed gemotiveerde en van intelligentie-getuigende post...


kort maar krachtig.. is toch wel duidelijk zo of moet der een uitleg bij?


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-07-2005 0:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 0:32 schreef FozzY het volgende:
geen ruk an
Ga je nou bij elk bandje dat je toevallig kent op dit forum er zo'n sterk onderbouwde 'mening' onder plaatsen? Ga iemand anders vervelen ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-07-2005 0:40]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2005 0:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 0:36 schreef FozzY het volgende:
kort maar krachtig.. is toch wel duidelijk zo of moet der een uitleg bij?


lukt je dat?



signature


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 1:00 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

kvind die stijl nie mooi..
ik vind em te langdradig zinge..
ik vind er te weinig verandering inzittuh..
et klinkt voor mij allemaal etzelfde de nummers...
te nu-metal achtig.. kan zo tussen korn en slipknot gaan staan... nja kmoet toe geve...
dan doen ze et toch iets beter dan die 2 maar toch....
je vind et mooi, of niet


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 1:44 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:00 schreef FozzY het volgende:
kvind die stijl nie mooi..
ik vind em te langdradig zinge..
ik vind er te weinig verandering inzittuh..
et klinkt voor mij allemaal etzelfde de nummers...
te nu-metal achtig.. kan zo tussen korn en slipknot gaan staan... nja kmoet toe geve...
dan doen ze et toch iets beter dan die 2 maar toch....
je vind et mooi, of niet


Tering, of je gaat onmiddellijk terug naar de basisschool!


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 1:45 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

quote:
Op 21 juli 2005 1:44 schreef Ascension het volgende:
Tering, of je gaat onmiddellijk terug naar de basisschool!


Of jij houd je gwoon ff je hasses en je laat mense vinde wat ze vinde..
of ben je te druk met knutsele ofsow?


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 1:45 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 0:16 schreef Argh het volgende:
dat vind jij...


Ik ben ook een veel te grote fan om ook maar een kwaad woord over hun muziek te spreken. Tuurlijk zitten er platen bij die ik wat minder draai, maar ik zal altijd achter ze blijven staan. Heb zelfs een tattoo van FF.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2005 1:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:45 schreef Ascension het volgende:
Ik ben ook een veel te grote fan om ook maar een kwaad woord over hun muziek te spreken. Tuurlijk zitten er platen bij die ik wat minder draai, maar ik zal altijd achter ze blijven staan. Heb zelfs een tattoo van FF.


true? een tatoo? Wat staat er op?


signature


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 1:46 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:45 schreef FozzY het volgende:
Of jij houd je gwoon ff je hasses en je laat mense vinde wat ze vinde..
of ben je te druk met knutsele ofsow?


Uiteraard laat ik mensen hun eigen mening hebben, mits deze goed onderbouwd en in CORRECT Nederlands geuit wordt.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 1:47 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:46 schreef Hypnos het volgende:
true? een tatoo? Wat staat er op?




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2005 1:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoop dat je een meisje bent, anders heb je een lelijke slip aan!

leuke tatoo trouwens. een van de betere FF'ers die er zijn.
Ik wou een PAIN tatoo, maar mijn familie is voor de helft Frans... dus dat is nogal hilarisch... heb het maar niet gedaan


signature


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 1:50 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

*zucht*

ach, wat maakt het ook uit.


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 1:53 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:50 schreef Hypnos het volgende:
ik hoop dat je een meisje bent, anders heb je een lelijke slip aan!

leuke tatoo trouwens. een van de betere FF'ers die er zijn.
Ik wou een PAIN tatoo, maar mijn familie is voor de helft Frans... dus dat is nogal hilarisch... heb het maar niet gedaan


Ik ben inderdaad een meisje.

Een Pain-tattoo zou inderdaad wel erg raar overkomen bij jouw familie!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2005 1:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

OT weer. Ik vraag me af of FF nooit meer iets van Digimortal live zullen spelen


signature


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 2:03 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:56 schreef Hypnos het volgende:
OT weer. Ik vraag me af of FF nooit meer iets van Digimortal live zullen spelen


Ik denk het niet hoor.. Teveel voor gebeurd in die periode. Wel jammer, want ondanks dat het een van de mindere albums is staan er toch een aantal goeie tracks op. Er zijn er genoeg die ik graag nog eens live zou willen horen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2005 2:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ook, nummers als byte block, repentance, no one, ... klinken super.


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2005 4:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik heb ze toevallig gezien toen digimortal net gereleased was... ondanks dat dit de zwaktste plaat was, was lyncpin en erg goed nummer om live te horen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 10:34 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 1:50 schreef Hypnos het volgende:

ik hoop dat je een meisje bent, anders heb je een lelijke slip aan!


En een raar dingetje in je navel.

quote:
Op 21 juli 2005 1:50 schreef FozzY het volgende:

*zucht*

ach, wat maakt het ook uit.


Bovenstaande woordenwisseling lezend vraag ik me toch af wat jij dan goede muziek/bands vind.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 14:59 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Schatjes van me, hierbij een volledige mp3 van het nummer Moment Of Impact:

http://www.roadrunnerrecords.co.uk/shared/downloads/FearFactory/Moment_Of_Impact.mp3

Enjoy!


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2005 21:01 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

vet! klinkt op de productie na (neem aan dat dit niet de eindmix is ? ) erg lekker weer! deathmetal riffjes veel hard geschreeuw... ziet er naar uit dat het een uitermate divers album gaat worden

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 21-07-2005 21:04]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-07-2005 21:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb Fear Factory gezien op Dynamo '93, op Dynamo '95, in de Nighttown in '96 en nog eens op Waldrock in '96.
Daarna niet meer gelukkig, ik wil mijn mooie herinneringen niet verpesten...


Zenial


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-07-2005 21:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 21:27 schreef Zenial het volgende:
Ik heb Fear Factory gezien op Dynamo '93, op Dynamo '95, in de Nighttown in '96 en nog eens op Waldrock in '96.
Daarna niet meer gelukkig, ik wil mijn mooie herinneringen niet verpesten...

Echt zo'n band die live heel erg goed was, ik heb ze ook op dynamo gezien lang geleden. (misschien nu nog maar ik heb ze de laatste jaren niet zo gevolgd eigenlijk)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-07-2005 21:33 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 21 juli 2005 21:27 schreef Zenial het volgende:
Ik heb Fear Factory gezien op Dynamo '93, op Dynamo '95, in de Nighttown in '96 en nog eens op Waldrock in '96.
Daarna niet meer gelukkig, ik wil mijn mooie herinneringen niet verpesten...
in de Bosuil afgelopen jaar waren ze toch ook heel vet



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen