IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Samples uit films/docu's in muziek Vorige pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-08-2005 11:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 13:42 schreef M. het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0050976/

Ik moet hem ook nog zien maar ik weet ervan. Mörke heeft hem wel gezien, "één en al Funeral Mist die film!!". Die wil ik dus echt graag in huis halen!

Ik vond het maar niets, die film. Maar ja, ik ken Funeral Mist dan ook niet

Ben wel bereid om hem nog een keer eens kans te geven, toen kon ik het in ieder geval niet aan dat die film zo fucking sloom was...

ontopic: In een nummer van Theatre of Tragedy (And When he Falleth) zit wel een heersend geplaatste sample, die loopt op het vetgedrukte stuk heel stoer synchroon met de dubbele bassdrum. En de overgang na het vocale stuk erna is ook erg vet.

quote:
[Male Voice]
That cross you wear around your neck; is it only a decoration, or are you a true Christian believer?

[Female Voice]
Yes, I believe - truly

[Male Voice]
Then I want you to remove it at once! - and never to wear it within this castle again! Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.

[Female Voice]
You had me take off my cross because it offended....

[Male Voice]
It offended no-one. No - it simply appears to me to be discourteous to... to wear the symbol of a deity long dead....

My ancestors tried to find it. And to open the door that seperates us from our Creator.

[Female Voice]
But you need no doors to find God. If you believe-

[Male Voice]
Believe?! If you believe you are gullible. Can you look around this world and believe in the goodness of a god who rules it?
Famine, Pestilence, War, Disease and Death!
They rule this world.

[Female Voice]
There is also love and life and hope!

[Male Voice]
Very little hope I assure you. No. If a god of love and life ever did exist... he is long since dead. Someone... something rules in his place.



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-08-2005 12:01]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-08-2005 13:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 11:54 schreef ZelThoR het volgende:
Ben wel bereid om hem nog een keer eens kans te geven, toen kon ik het in ieder geval niet aan dat die film zo fucking sloom was...

Nou ja het is een film uit 1957 he.... dus geen Matrix-achtige montage natuurlijk....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-08-2005 13:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 11:51 schreef skullfuck het volgende:
dit topic gaat over bands die het wel op een gave manier weten te doen...

ONTOPIC DUSCHHHH!


heb je één noot gehoord?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-08-2005 13:52 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Entombed - Rotten Soil met gebruik van sample uit Flatliners: Wake up you litlle shit, we've got company!



Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-08-2005 14:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 8 augustus 2005 13:47 schreef Tormented soul het volgende:
heb je één noot gehoord?


LOL lees je eerste post nog een keer anders..


sjappie


Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-08-2005 16:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 13:09 schreef M. het volgende:
Nou ja het is een film uit 1957 he.... dus geen Matrix-achtige montage natuurlijk....

Oh, is DAT het!

Buiten de montage die inderdaad vrij, uhm, authentiek was, waren er ook gewoon te veel lange saaie en nietszeggende stukken. Ik kan niet erg lang naar dansende fluiters in mallotige pakjes kijken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2005 16:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

CHD en Wolversveen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-08-2005 16:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 16:09 schreef Slechtheid het volgende:
CHD

over the Matrix gesproken, ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2005 0:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Axis of Perdition is een band die veel gebruik maakt van samples.

Ik heb zojuist de film 'Event Horizon' gezien en een aantal dingen uit die film komen op 'The Ichneumon Method' terug (da's de debuut full length van deze band). Onder andere dat stukje dat die scientist uit de film zijn eigen ogen plet en uit z'n oogkassen klauwt/ze erin duwt... fucked up shit!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 11:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Diabolicum heeft ook een sample uit die film (die ik, na al meerdere malen, gister wederom heb gekeken ), He's coming... Who's coming? The the dark.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-09-2005 11:17 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

In Dead Wreckoning van Aborted zit een heel vet stuk uit American Psycho.

Hierin bekent Patrick Bateman, de hoofdpersoon, door de telefoon aan zijn advocaat dat ie een zooi moorden heeft gepleegd....

"Howard I think you should know I killed a lot of people.."

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 05-09-2005 11:18]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 11:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

American Psycho.

Tsjuder ook stukjes van Hellraiser.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2005 11:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:06 schreef spectre het volgende:
Diabolicum heeft ook een sample uit die film (die ik, na al meerdere malen, gister wederom heb gekeken ), He's coming... Who's coming? The the dark.


Op Dark Blood Rising hebben ze volgens mij ook best veel sampels.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-09-2005 11:22 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 6 augustus 2005 19:03 schreef Susan het volgende:
Vind de samples van Carcass "Necroticism - Descanting the insalubrious" echt gaaf. Weet iemand toevallig waar die vandaan komen?


De vrouwenstem klinkt verdacht veel op de dame die bij Discovery de voice over doet voor het programma 'Forensic Detectives'.

Zal d'r wel niet zijn maar stem/accent zijn bijna identiek.....


But there is no real me: only an entity, something illusory................


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 11:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:19 schreef Chelman het volgende:
Op Dark Blood Rising hebben ze volgens mij ook best veel sampels.
o.a. die dus ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2005 11:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:29 schreef spectre het volgende:
o.a. die dus ja


ja..ik bedoelde eigenlijk 'sowieso' i.p.v. 'ook'.

Van welke film komt dat: 'Why Should one respect their mother? She had some fun one night fucking, shouldn't that be enough of a reward for her?'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 11:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die weet ik niet echt, trouwens een minpunt van het album, ik sla het altijd over


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-09-2005 16:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:17 schreef *Sander* het volgende:
In Dead Wreckoning van Aborted zit een heel vet stuk uit American Psycho.

Hierin bekent Patrick Bateman, de hoofdpersoon, door de telefoon aan zijn advocaat dat ie een zooi moorden heeft gepleegd....

"Howard I think you should know I killed a lot of people.."



idd heerscht


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 17:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

DRINGEND

Is er iemand die de Nederlandse Cartoon Network kan ontvangen en die in staat is om het introfilmpje voor me op te nemen (audio of video, dat maakt me niet uit) van de tekenfilmserie Samurai Jack?

Het gaat me om de Nederlandse versie.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen