IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : boycot van films??? Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-12-2002 19:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Idd, het is ook wel zo, hollywood heeft veeeeel meer exposure.

Maar goed, af en toe werp ik in vertwijfeling mijn handen de lucht, 'fuck it'. Overigens vind ik iets als Velvet Goldmine ook nog een vrij grote film (was-ie nou amerikaans of brits?), fucking Amal was cool, zweeds, lieve film ook al sneed iemand in d'r pols, veel spontaner ook dan die hollywood prut.

Ik vind vaak Europese films ook veel meer rust hebben, qua cameravoering en decors enzo, veel meer 'echt' dan al die overdreven aangeklede decors en prachtige mensen waar niets spontaans meer aan is. En dan heb ik het nog niet eens over de onderliggende moraal...
Er zijn uitzonderingen natuurlijk, ik vond Gladiator goed.

*edit* 't Hoogt en Springhaver heerschen, maar het meeste heerschen Vlaamse bioscopen/filmhuizen

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-12-2002 19:06]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-12-2002 19:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

velvet goldmine is brits, idd een zeer grote productie, grote namen zoals ewam macgregor, en jhonatan ryes mheyers (zit nu geloof ik in bend it like beckhame).

ik denk dat het filmhuis zich meer op studenten zou moeten gaan richten.

als laatste: filmhuis films zijn niet aan de amerikaanse normen gebonden. en dat scheelt een hoop


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen