IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hole / Courtney Love Vorige pagina | Volgende pagina
Broezur
Usericon van Broezur
Posted 14-09-2005 16:26 by Broezur Wijzig reactieProfiel van BroezurQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 13:45 schreef IJsregen het volgende:
Oh ja. Lekkere reden voor het omhoog kicken van deze topic.
En verder moet je gewoon lekker geloven wat je wilt geloven!


Geloven moet je in de kerk doen, geloof ik


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-09-2005 18:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 september 2005 14:13 schreef Chelman het volgende:
Michael Hutchence was volgens mij het liefje van Kylie en niet van Courtney....


edit: tijdens zijn zelfmoord was het ook al uit met Kylie vanwege vreemdgaan met Helena Chrsitensen en had hij iets met Paula Yates die de ex-vrouw van Bob Geldof was.

Zo.

Denk maar nog eens, Michael was wel degelijk met Courtney ipv Kylie.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 14-09-2005 22:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 18:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Denk maar nog eens, Michael was wel degelijk met Courtney ipv Kylie.


Nietus

Maar zou misschien wel e.e.a. verklaren: waar is zijn fortuin????????



Hatsjikidee!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2005 11:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 18:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Denk maar nog eens, Michael was wel degelijk met Courtney ipv Kylie.


Nope. Courtney was natuurlijk getrouwd met Kurt, en daarvoor had ze een relatie met Billy Corgan (Smashing Pumpkins).

[Vandaar dat Melissa in zowel Hole als Smashing Pumpkins heeft gespeeld..]


Maar, prove me wrong: waar heb jij die wijsheid vandaan?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-09-2005 20:45 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 11:54 schreef Snaack het volgende:
Nope. Courtney was natuurlijk getrouwd met Kurt, en daarvoor had ze een relatie met Billy Corgan (Smashing Pumpkins).

[Vandaar dat Melissa in zowel Hole als Smashing Pumpkins heeft gespeeld..]


Maar, prove me wrong: waar heb jij die wijsheid vandaan?


En daarvoor was ze getrouwd met de zanger van The Leaving Trains.
Bron: Jerry Springer


Hatsjikidee!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2005 10:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

En dat klopt ook. Ow, ze heeft ook iets met Jeff Buckley gehad. En met Trent Reznor (NIN). Nou ja, daar was ze iig verliefd op.

Ow, en ze heeft natuurlijk iets met Drew Barrymore gehad (tevens ex-vrouw van die homo van Hole, Eric Erlandson)

Wat een starfucker heh die Courtney

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-09-2005 10:47]


Silver Olivier
Drama
Usericon van Silver Olivier
Posted 23-09-2005 2:10 by Silver Olivier Wijzig reactieProfiel van Silver OlivierQuote dit berichthttp://www.websitemaker.kennisnet.nl/DominusRectum

Ik houd van Courtney , en dat mag iedereen weten .
Oh ja.. ze heeft ook nog een relatie gehad met Eric Erlandson.


DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 23-09-2005 4:00 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 14 september 2005 14:10 schreef JaneDoe het volgende:
Courtney Love is gewoon een vette rockchick en die hele act hoort er gewoon bij. Als een kerel zich zo gedraagt is het een stoere rocker en kijkt niemand ervan op bv bands die hele hotelkamers trashen etc. En dat is precies het punt van Miss Love daar 'strijdt' ze tegen door zich af en toe flink te misdragen.



Grappig hoe je overal een statement aan kan plakken.



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-09-2005 20:03 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 10:45 schreef Snaack het volgende:
Ow, en ze heeft natuurlijk iets met Drew Barrymore gehad (tevens ex-vrouw van die homo van Hole, Eric Erlandson)



Wat?! Was Drew met Eric Erlandson getrouwd?


Hatsjikidee!


Silver Olivier
Drama
Usericon van Silver Olivier
Posted 23-09-2005 22:14 by Silver Olivier Wijzig reactieProfiel van Silver OlivierQuote dit berichthttp://www.websitemaker.kennisnet.nl/DominusRectum

Nah... volgens mij niet hoor...


DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 24-09-2005 11:53 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

En Courtney had wat met Drew?! Tof! Gheghe, wissiknija.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 24-09-2005 11:53]


Disko Disko Partizani


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2005 15:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 20:03 schreef Unholy Mary het volgende:
Wat?! Was Drew met Eric Erlandson getrouwd?


Ik zat er kennelijk naast. Ze is 2 keer met Tom Green (ja, die malloot) getrouwd geweest.

Ze heeft echter wel een relatie met Eric gehad.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:07 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

courtney is een vieze vuile slet die er voor gezorgd heeft dat ons kurtje dood is gegaan niet geloven ik kan wel een theorietje opsturen.. maarja aan die reacties voor mij te zien zouden jullie het wel geloven.
ik bedoel kijk nou ziet hij eruit of ie zichzelf zou doodschieten? ze hadden naar meer bewijzen moeten zoeken. punt


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


slome
Usericon van slome
Posted 14-10-2005 0:10 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:07 schreef just1me het volgende:
courtney is een vieze vuile slet die er voor gezorgd heeft dat ons kurtje dood is gegaan niet geloven ik kan wel een theorietje opsturen.. maarja aan die reacties voor mij te zien zouden jullie het wel geloven.
ik bedoel kijk nou ziet hij eruit of ie zichzelf zou doodschieten? ze hadden naar meer bewijzen moeten zoeken. punt


Kom eens met bewijzen dan. Ik ben zo niet overtuigd hoor.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:11 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:10 schreef slome het volgende:
Kom eens met bewijzen dan. Ik ben zo niet overtuigd hoor.


kun je heel ff w8en tnx


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


slome
Usericon van slome
Posted 14-10-2005 0:12 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:11 schreef just1me het volgende:
kun je heel ff w8en tnx


Kan dat ook naar het Nederlands vertaald worden?


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:13 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

WERD KURT COBAIN VERMOORD?
DE GEBEURTENISSEN ROND DE DOOD VAN KURT COBAIN ZIJN VERZADIGD VAN LEUGENS, CONTRADICTIES IN LOGICA EN ONTELBARE TEGENSTRIJDIGHEDEN.

Kurt had drie keer de dodelijke dosis heroïne(225 mg) in zijn bloed. Medische experts verklaren dat zo een hoeveelheid je niet meer in staat stelt om te functioneren en je binnen een paar seconden in een coma doet vallen, als het je al niet meteen doodt. Kurt was in dat geval niet in staat om zijn spullen netjes op te bergen, zijn mouwen naar beneden te rollen en het jachtgeweer te nemen om zichzelf neer te schieten.



Volgens de politieverslagen waren er geen vingerafdrukken op het geweer, noch op de pen die bij de “afscheidsbrief” gevonden werd, noch op de doos met patronen die naast het lichaam van Kurt gevonden werd. Dit toont aan dat de plaats van de misdaad schoon “geveegd” was voor het lichaam ontdekt werd.

Er zijn bewijzen dat omstandigheden gemanipuleerd waren om Kurt te verhinderen zijn eigen auto te gebruiken en aan zijn eigen geld te geraken in de dagen voor zijn dood. Ook trachtte iemand zijn kredietkaart te gebruiken tot op de ochtend van 8 April. Medische onderzoekers stelden vast dat Cobain op 5 April gestorven was.

Courtney love stond voor een scheiding. Er is gedocumenteerd bewijs, inclusief haar eigen stem op opnames, dat aantoont dat Kurt uit hun huwelijk en uit de muziekindustrie wilde stappen en mogelijk het volledige voogdijschap over hun dochter Frances wilde. Dave Grohl bevestigde dat Nirvana in die periode op het punt stond om te splitten. Courtneys vader beweert dat Kurt van haar ging scheiden op grond van overspel. Cobain ondernam ook stappen om haar uit zijn testament te schrappen.

Eldon Hoke, zanger van de groep the Mentors, beweerde dat Courtney hem 50.000$ aangeboden had om Kurt te vermoorden in December 1993. Op 6 Maart 1996 onderging Hoke een polygraph test onder toezicht van Dr. Edward Gelb, die een van de belangrijkste polygraph experts in Amerika is en een voortgezette polygraph cursus voor FBI agenten geeft. Hoke slaagde in de leugendetectortest met 99.7% zekerheid dat hij de waarheid sprak.

Kurt zei tegen veel mensen in de weken voor zijn dood dat hij niet suïcidaal was, waaronder tegen de politie van Seattle, tegen een dokter die hem in Rome behandelde, tegen de mensen van het Exodus rehabilitatiecentrum in L.A., tegen zijn advocaat en tegen vele vrienden, waaronder zijn beste vriend Dylan Carlson, die hem het jachtgeweer kocht op 30 Maart. Kurt vertelde Dylan dat hij in het huis bang was van indringers.

Cobains vrienden zeggen dat de enige persoon, die na zijn dood de media begon te vertellen dat hij zelfmoordneigingen had, Courtney Love was. Dit gaat in tegen alles wat Kurt zelf tegen mensen vertelde in de weken voor zijn dood. De media besluit Courtneys verhaal te volgen zonder verdere vragen te stellen.

Dit zijn slechts ENKELE redenen waarom vele mensen over heel de wereld zich afvragen wat er nu echt gebeurd is in die eerste week van April 1994. Deze informatie is sindsdien het onderwerp van boeken, films, televisie en radio programma’s geweest en van vele artikels van de laatste jaren. Grote media als VH1 en programma’s als Unsolved Mysteries hebben rond dit verhaal gewerkt.

zo daar is het bewijs


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-10-2005 0:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:13 schreef just1me het volgende:
WERD KURT COBAIN VERMOORD?
DE GEBEURTENISSEN ROND DE DOOD VAN KURT COBAIN ZIJN VERZADIGD VAN LEUGENS, CONTRADICTIES IN LOGICA EN ONTELBARE TEGENSTRIJDIGHEDEN.

Kurt had drie keer de dodelijke dosis heroïne(225 mg) in zijn bloed. Medische experts verklaren dat zo een hoeveelheid je niet meer in staat stelt om te functioneren en je binnen een paar seconden in een coma doet vallen, als het je al niet meteen doodt. Kurt was in dat geval niet in staat om zijn spullen netjes op te bergen, zijn mouwen naar beneden te rollen en het jachtgeweer te nemen om zichzelf neer te schieten.



Volgens de politieverslagen waren er geen vingerafdrukken op het geweer, noch op de pen die bij de “afscheidsbrief” gevonden werd, noch op de doos met patronen die naast het lichaam van Kurt gevonden werd. Dit toont aan dat de plaats van de misdaad schoon “geveegd” was voor het lichaam ontdekt werd.

Er zijn bewijzen dat omstandigheden gemanipuleerd waren om Kurt te verhinderen zijn eigen auto te gebruiken en aan zijn eigen geld te geraken in de dagen voor zijn dood. Ook trachtte iemand zijn kredietkaart te gebruiken tot op de ochtend van 8 April. Medische onderzoekers stelden vast dat Cobain op 5 April gestorven was.

Courtney love stond voor een scheiding. Er is gedocumenteerd bewijs, inclusief haar eigen stem op opnames, dat aantoont dat Kurt uit hun huwelijk en uit de muziekindustrie wilde stappen en mogelijk het volledige voogdijschap over hun dochter Frances wilde. Dave Grohl bevestigde dat Nirvana in die periode op het punt stond om te splitten. Courtneys vader beweert dat Kurt van haar ging scheiden op grond van overspel. Cobain ondernam ook stappen om haar uit zijn testament te schrappen.

Eldon Hoke, zanger van de groep the Mentors, beweerde dat Courtney hem 50.000$ aangeboden had om Kurt te vermoorden in December 1993. Op 6 Maart 1996 onderging Hoke een polygraph test onder toezicht van Dr. Edward Gelb, die een van de belangrijkste polygraph experts in Amerika is en een voortgezette polygraph cursus voor FBI agenten geeft. Hoke slaagde in de leugendetectortest met 99.7% zekerheid dat hij de waarheid sprak.

Kurt zei tegen veel mensen in de weken voor zijn dood dat hij niet suïcidaal was, waaronder tegen de politie van Seattle, tegen een dokter die hem in Rome behandelde, tegen de mensen van het Exodus rehabilitatiecentrum in L.A., tegen zijn advocaat en tegen vele vrienden, waaronder zijn beste vriend Dylan Carlson, die hem het jachtgeweer kocht op 30 Maart. Kurt vertelde Dylan dat hij in het huis bang was van indringers.

Cobains vrienden zeggen dat de enige persoon, die na zijn dood de media begon te vertellen dat hij zelfmoordneigingen had, Courtney Love was. Dit gaat in tegen alles wat Kurt zelf tegen mensen vertelde in de weken voor zijn dood. De media besluit Courtneys verhaal te volgen zonder verdere vragen te stellen.

Dit zijn slechts ENKELE redenen waarom vele mensen over heel de wereld zich afvragen wat er nu echt gebeurd is in die eerste week van April 1994. Deze informatie is sindsdien het onderwerp van boeken, films, televisie en radio programma’s geweest en van vele artikels van de laatste jaren. Grote media als VH1 en programma’s als Unsolved Mysteries hebben rond dit verhaal gewerkt.

zo daar is het bewijs





Als je alles wat je tegenkomt klakkeloos aanneemt voor waar, en vervolgens 1 op 1 in een forum kopieert, zet er dan volgende keer even een bron bij:

http://www.justiceforkurt.com/help/flyers/flyer_dutch_text.shtml




just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:19 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

keey dan


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-10-2005 0:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:19 schreef just1me het volgende:
keey dan


Verder zou ik het hele 'courtney killed kurt' gerucht als 'plausibel' willen benoemen: het klinkt allemaal best geloofwaardig als het op die manier wordt gebracht maar bewezen is het niet.
Bij dit soort zaken is het probleem dat je altijd wel vreemde dingen tegen kan komen, en als je die op een rij zet kan je een heel geloofwaardig beeld schetsen. Als je nu op zoek zou gaan naar een website die Courtney's kant van het verhaal verdedigd dan zul je daar een verhaal vinden wat minstens zo plausibel is, alleen zijn het daar andere details die vermeldt worden, namelijk de 1001 redenen waarom Courtney het niet gedaan zou kunnen hebben...

Kortom, het is een verhaal wat waar zou kunnen zijn, maar net zo goed complete onzin.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:25 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

dat is ook weer waar maar ik stond toch al aan kurts kant


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:25 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:25 schreef just1me het volgende:
dat is ook weer waar maar ik stond toch al aan kurts kant


enne kijk je mythbusters ofzo?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-10-2005 0:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:25 schreef just1me het volgende:
dat is ook weer waar maar ik stond toch al aan kurts kant


Over de doden niets dan goeds .. ?

Kurt maakte mooie muziek, als is zelfs dat natuurlijk vrij subjectief, en dat is wat vrijwel iedereen van hem kent. Verder zijn er maar weinigen die de man echt persoonlijk gekend hebben en zich dus kunnen uitspreken over wat voor figuur dit precies was en of hij iemand was die er zelf een eind aan zou maken.. Jammer genoeg zijn er, zoals bij alle beroemdheden, legio mensen die toevallig een dagboekje hebben gelezen, een docu'tje hebben gezien en dagelijks de hitkrant lezen en vervolgens denken dat ze alles weten over zo'n figuur, en erger nog, er vanuit gaan dat alles wat ze weten ook nog eens waar is.

EDIT: Yep, ik kijk mythbusters, en Yep, vandaar het gebruik van het zeer gave woord 'plausibel'

EDIT 2: Ik weet dat je je gayheid al bewezen hebt in het 'cobains t-shirt- topic' maar voor de mensen die dat gemist hebben heb je het genoemde nogmaals bewezen door jezelf te quoten op een forum !

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-10-2005 0:32]


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-10-2005 0:35 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:30 schreef Valorian het volgende:
Over de doden niets dan goeds .. ?

Kurt maakte mooie muziek, als is zelfs dat natuurlijk vrij subjectief, en dat is wat vrijwel iedereen van hem kent. Verder zijn er maar weinigen die de man echt persoonlijk gekend hebben en zich dus kunnen uitspreken over wat voor figuur dit precies was en of hij iemand was die er zelf een eind aan zou maken.. Jammer genoeg zijn er, zoals bij alle beroemdheden, legio mensen die toevallig een dagboekje hebben gelezen, een docu'tje hebben gezien en dagelijks de hitkrant lezen en vervolgens denken dat ze alles weten over zo'n figuur, en erger nog, er vanuit gaan dat alles wat ze weten ook nog eens waar is.

EDIT: Yep, ik kijk mythbusters, en Yep, vandaar het gebruik van het zeer gave woord 'plausibel'

EDIT 2: Ik weet dat je je gayheid al bewezen hebt in het 'cobains t-shirt- topic' maar voor de mensen die dat gemist hebben heb je het genoemde nogmaals bewezen door jezelf te quoten op een forum !




yoooo ik ga daar niet van uit ik weet het gewoon heel zeker ja mythbusters is gaaf, so what ik was wat vergete erbij te schrijven


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-10-2005 11:28 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:07 schreef just1me het volgende:
courtney is een vieze vuile slet die er voor gezorgd heeft dat ons kurtje dood is gegaan niet geloven ik kan wel een theorietje opsturen.. maarja aan die reacties voor mij te zien zouden jullie het wel geloven.
ik bedoel kijk nou ziet hij eruit of ie zichzelf zou doodschieten? ze hadden naar meer bewijzen moeten zoeken. punt

Wat ben jij een domme geit. Ik denk eveneens dat ze Kurt vermoord heeft, Kurt was er in die periode slecht aan toe. Vandaar dat het ook zelfmoord kon zijn. Maar gevonden worden met 5x de dodelijke dosis heroine in je bloed, lijkt me niet dat je dan nog je geweertje over kunt halen en de vingerdrukken na afloop eraf vegen. Houdt niet in dat ik Courtney een moordwijf vind. Denk dat je haar liever kwijt dan rijk zult zijn, maar ik vind haar stoer, en haar muziek blijft enorm goed te pruimen. Kurt vermoord of niet. Die had zichzelf op den duur, als het geen zelfmoord was, toch wel aan een overdosis doen verstikken.


Disko Disko Partizani


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen