IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hole / Courtney Love Vorige pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-10-2005 11:49 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Op 14 oktober 2005 11:28 schreef IJsregen het volgende:
"Maar gevonden worden met 5x de dodelijke dosis heroine in je bloed,"

"Kurt had drie keer de dodelijke dosis heroïne(225 mg) in zijn bloed. "


Daarom geloof ik geen reet van het verhaal.
Wel mooi bedacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 14-10-2005 11:50]


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-10-2005 12:19 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 11:49 schreef Frietbal het volgende:
Op 14 oktober 2005 11:28 schreef IJsregen het volgende:
"Maar gevonden worden met 5x de dodelijke dosis heroine in je bloed,"

"Kurt had drie keer de dodelijke dosis heroïne(225 mg) in zijn bloed. "


Daarom geloof ik geen reet van het verhaal.
Wel mooi bedacht.

3 keer ook best. Mij is altijd 5 keer verteld.


Disko Disko Partizani


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-10-2005 12:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Niet weer dit gezeik...

Kurt was imho al sinds zijn (late) pubertijd suïcidaal dus ik twijfel er niet aan dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Een paar maanden voor zijn zelfmoord heeft hij in Italië ookal een poging ondernomen (OD) waardoor hij in coma raakte.

Verder schijnt het dat Kurt de heroïne in zijn maag injecteerde ipv in zijn aders omdat hij chronische buikpijn had.

Die mongool van dat trieste kutbandje "The Mentors" is met het verhaal gekomen dat Courtney Kurt wilde laten vermoorden om wat exposure voor zijn bandje te genereren. Smakeloos, zoals die lelijke trol zelf.

Verder was Courtney op tour met Hole toen Kurt zich door zijn kop knalde.

Kurt wilde i.d.d. met Nirvana kappen, hij wilde samen met Courtney rustige muziek gaan maken.

Dus, ik geloof geen reet van al die samenzwerings-verhaaltjes.

Wisten jullie trouwens dat Elvis Jimi Hendrix heeft laten vermoorden?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-10-2005 12:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-10-2005 12:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Samenzwering verhaaltjes zijn voor SP trutten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-10-2005 12:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 12:40 schreef Oud Vuil het volgende:



Ja Wim, dat is even schrikken heh!


Ow, één samenzweringstheorie die ik uit mijn mouw kan schudden die ik dan nog redelijk plausibel vind, is dat een gefrustreerde Nirvana fan lucht heeft gekregen van Kurt's plannen en besloten heeft hem om te leggen. Een beetje zoals die mongool die Dimebag dood heeft geschoten..


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 14-10-2005 14:21 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Kunnen we het er misschien over hebben wat een enorme ruk band Hole eigenlijk wel niet was?
Kurt Cobain is nu toch al enkele jaren zo dood als de grunge-beweging.

Hole is gebakken lucht naar mijn mening. Niet rauw genoeg, geen pit genoeg, maar vooral toch bekend geworden door handige marketing van Courtney...

of niet?


And my marlboro light


slome
Usericon van slome
Posted 14-10-2005 19:58 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 14:21 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Kunnen we het er misschien over hebben wat een enorme ruk band Hole eigenlijk wel niet was?
Kurt Cobain is nu toch al enkele jaren zo dood als de grunge-beweging.

Hole is gebakken lucht naar mijn mening. Niet rauw genoeg, geen pit genoeg, maar vooral toch bekend geworden door handige marketing van Courtney...

of niet?


Mweh, ik vind Hole wel meevallen.
Life Through This is best wel een lekkere plaat en op Celebrity Skin (typfouten onder voorbehoud) staan best goede (pop) nummers.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-10-2005 20:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 oktober 2005 12:41 schreef kwelgeest het volgende:
Samenzwering verhaaltjes zijn voor SP trutten.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 14-10-2005 22:47 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 12:41 schreef kwelgeest het volgende:
Samenzwering verhaaltjes zijn voor SP trutten.


Dan ken jij de geweldige complottheorie van Red Dwarf over de dood van John F. Kennedy zeker nog niet?

edit: OT Hole bestaat toch niet meer?

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 14-10-2005 22:47]


Hatsjikidee!


badsector
Usericon van badsector
Posted 14-10-2005 23:45 by badsector Wijzig reactieProfiel van badsectorQuote dit bericht

yo


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-10-2005 23:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

yo broh!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-10-2005 14:36 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

@Unholy Mary; Nee, Hole is, naar het schijnt, in 2002 uitelkaar gegaan.


Disko Disko Partizani


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-10-2005 15:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2005 14:36 schreef IJsregen het volgende:
@Unholy Mary; Nee, Hole is, naar het schijnt, in 2002 uitelkaar gegaan.


Wat dan gelijk ook weer de soloCD van mevrouw Love verklaard (ik zat te slapen geloof ik )


Hatsjikidee!


Lord Absinth
Keyboards of Chaoz
Usericon van Lord Absinth
Posted 22-08-2006 14:28 by Lord Absinth Wijzig reactieProfiel van Lord AbsinthQuote dit bericht

Wanneer leert die muts is zingen. En het zal me niks verbazen of die is ook al 20x omgebouwd. En waarom begin je meteen mensen uit te schelden voor hun mening en hun feiten ijsregen? Of wil je alleen dat jou mening de geldende mening is in het universum?

Hole was een leuke band maar Courtney Love alleen kan er geen meuk van.


Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen