IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Earth Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2005 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
EARTH-"Hex (Or Printing in the Infernal Method)" CD

The 5th official studio album and triumphant return of Earth! With each album released EARTH progresses and diversifies their sound, pushing all boundaries of preconception. With "Hex", EARTH has created a intensely powerful album that defies the normal restrictions of a particular genre. The monolithic darkness of previous releases such as "EARTH2" and "Pentastar (In the style of Demons)" remains apparent yet is now channeled into a different direction. This new direction is bold, determined and as essential as anything they have ever done in the past. Beautifully packaged with a 20 page booklet painstakingly designed by Stephen O' Malley.


Sample op Southern Lord, rete gaaf, beetje Southern rock versie van Sunn O)))!!!


slome
Usericon van slome
Posted 06-09-2005 8:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dit is best relaxed ja

Even voor de luie klojo's: de link naar het mp3-tje

Edit: zo zou het wel moeten doen.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 06-09-2005 8:04]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-09-2005 14:08 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Volgens mij is Sunn 0))) begonnen als Earth tribute band. Ik heb een live cd van ze met een nummer waar Curt Cobain op mee doet. Ik moet meer. Maar geld enzo

Damn ikk ben brak...

ja


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-09-2005 21:27 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Dude, dit is toch echt metal hoor.

Maar Earth heerscht.
Heb Earth2, Sunn Amps And Smashed Guitars Live en Legacy Of Dissolution hier liggen.
Gave platen en kijk zeer uit naar Hex.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kreeg juist te horen dat Hex bij een zekere admin ligt om naar redacteuren verspreidt te worden *steekt penning*

Oh: kickje voor Chelman!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 20:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Earth is gaaf ja. Ik zal die nieuwe ook eens een keer een beurt in de kleine gaatje geven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HET kleine gaatje



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 20:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Fuck. Ik word verbeterd door een Tukker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben geen tukker ....
Tukker is een Nederlander geboren en getogen in Twente, ik ben geboren in de omgeving Arnhem, en heb daar de eerste 18 jaar doorgebracht (daarna 7 jaar Enschede )


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 21:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tukker, Arnhemmer. Allemaal boeren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 21:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die zorgen dat jouw brood en melk zo lekker smaken.


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 10-09-2005 21:10 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Jullie hebben elke keer de titel fout, dr moet nog Wind & Fire achter!!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 21:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Haha haha haha.


Zelfs Carlo Boszhard maakt nog leukere grapjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 21:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ey, grindzanger he ..



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2005 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Earth - Hex heeft de eerste rondjes hier gedraaid.
Wat een enorme sfeerplaat!

Beetje a la begraafplaats in de amerikaanse rimboe sfeer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2005 17:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb hem besteld. Die sample klonk gaaf in ieder geval.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2005 20:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb hem vandaag gekocht. Wow man, geweldig.

Wat een heerrrrrlijke gitaaraanslagen.... Zydeco drone, funeral americana, southern doom


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2005 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beter kerel! Vet schijffie!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-10-2005 16:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hij is inderdaad erg gaaf


nommele
Usericon van nommele
Posted 20-10-2005 16:51 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

staat bij 3voor12.nl op de luisterpaal. ZEER de moeite waard. Alle dronemongolen worden hier weer even met de neus op de feiten gedrukt...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-10-2005 19:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 16:51 schreef nommele het volgende:
staat bij 3voor12.nl op de luisterpaal. ZEER de moeite waard. Alle dronemongolen worden hier weer even met de neus op de feiten gedrukt...

O ja joh, hoezo?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-10-2005 19:38 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Earth, tja... ik zeg niks



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 19:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 19:38 schreef Doomy het volgende:
Earth, tja... ik zeg niks


Gaaf he knul

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-10-2005 19:41]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-11-2005 20:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Hex van Earth even geluisterd en ik moet zeggen dat dat erg gaaf klinkt.
Funeral doom met een country achtige inslag.
Dat nummer (MP3) klinkt alsof de 4 meest ranzige misdadigers en moordenaars zojuist ons kleine western stadje binnen komen gereden.

Erg gaaf. Maar is het allemaal instrumentaal?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

lees de review dan kerel

en idd ERG gaaf


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-11-2005 20:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 november 2005 20:43 schreef Jenje het volgende:
lees de review dan kerel



Dan had ik geen reden gehad om het topic weer een schop te geven. Lul nou eens lekker met me mee.

Maar goed, dat het allemaal instrumentaal is vind ik persoonlijk erg jammer. Instrumentale muziek weet mijn aandacht bijna nooit vast te houden. Ik heb teksten en zang nodig om me in de muziek te kunnen verplaatsen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen